Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [mapa] Gród Żywiołu Ziemi
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Cichy PW
16 czerwca 2007, 18:54
Po kilku poprawkach i ulepszeniach umieszczam wersję beta mapy Gród Żywiołu Ziemi, będącej pierwszą częścią planowanej kampanii żywiołów :)

Wersja alfa (z błędem, niestety) dostępna tu.

A tutaj wersja beta.

Czekam na opinie i ewentualne krytykowanie.

Field PW
16 czerwca 2007, 21:02
Szczerze mówiąc, mapka nie jest zła, ale poza kryptą i wywalającym problemami z niemożnością znalezienia jakiegoś wava (choć to może u mnie...) tego erma nie zauważyłem ;)
Przeszedłem ją dwa razy - raz na very easy, wynik - niecałe 3 miechy z wybiciem przeciwników co do nogi i armią z samym 1000 szkieletów (skrypt Altaira z nekromancją rządzi :)
Za drugim razem, na impossible, powtórzył się problem z pierwszej rozgrywki. Otóż tak rozłożyłeś brak kopalni i surowców, że nie dość, że rozwój jest ledwie możliwy (na very easy kupno kuźni zamiast rynku - grałem niebieskim - przystopowało mnie na ładne parę dni, bo się drewno skończyło. Dopiero atak na przeciwnika coś dał), to trzeba się nieźle nakombiować później z kryptą (bo potraktowałem ją ambicjonalnie :)) i tymi hydrami. Reszta gra i buczy, aczkolwiek wolałbym może trochę więcej wtrętów fabularnych, skoro ma to być kampania.
Ogólnie 6+/10

Altair PW
16 czerwca 2007, 21:56
To chyba logiczne, że korzystając z pakietu skryptów należy dołączyć pliki które razem z tym pakietem się ściągnęło. Autor mapki powinien o tym pamiętać.

Cichy PW
17 czerwca 2007, 09:35
Poprawiłem link (jest na tym samym miejscu), dołączając potrzebne pliki.

Sheensherr PW
17 czerwca 2007, 10:45
Mapka nie jest zła, ale no właśnie - popelniony jest tu błąd który występuje w większość mapek "mapkerów" amatorów, mianowicie za dużo nadźgane w jednym miejscu, nie pasują. Ocenie to tak jak ocenialem na stronie TI ;PP.

budowa mapy - 7/10
rozmieszczenie obiektów - 2, 5/5
klimat - 3/5

Ogólnie:
12, 5/20 - przeciętnie

Cichy PW
17 czerwca 2007, 11:18
Niestety do komnaty "Komnata Naszego Teamu" nie mam dostępu od dawna, więc nie mogę zobaczyć twojego głosowania (jeśli takowe zaszło, bo nic o tym nie mam pojęcia).

@Tymolord: i oto chodzi w trudności mapy!

tymolord PW
17 czerwca 2007, 23:41
Bardzo ładna mapka, ale jest pare miejsc do których można się dostać tylko okrętem.

Tichondrius PW
18 czerwca 2007, 10:32
>>Ocenie to tak jak oceniałem na stronie TI ;PP.

Sheen, kim ty jesteś w TI? Bo takiego nicka nigdy u nas nie widziałem.
Dobra już, wiem Sebololu. A propos co z twoimi jednostkami? Wkońcu coś zrobisz?

Mapka ciekawa, ale nie dopracowana.

MCaleb PW
18 czerwca 2007, 15:40
Cichy, jeszcze jedno Twoje poprawienie kogokolwiek, a Twa ostatnia głowa zostanie odcięta.
Bo kto jak kto, ale Ty akurat powinieneś się "czepić tramwaja" w tym zakresie, mając na uwadze Twe wybryki na forum TI.

(Moja za offtop przepraszać, lecz moja nie wytrzymać :P)
temat: [mapa] Gród Żywiołu Ziemi

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel