Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [Archiwum][H3] Nowe Forge do Forge
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

TOLBERTI PW
20 maja 2007, 17:00
Mam w planach zrobienie miasta do Heroesów, ściśle to Forge. Zostanie ono najprawdopodobniej dodane zamiast Conflux_(Wrota Żywiołów). Czy ktoś może powiedzieć jak wrzucić przerobione pliki z_powrotem do gry? Trzeba tylko przerobić wygląd jednostek, bohaterów, budynków i tła w zamku oraz parę plików txt. Czy ktoś wesprze projekt?

MCaleb PW
20 maja 2007, 17:18
Hmm... Ciekawe.
A jakież są Twe zdolności twórcze? Masz już jakieś plany jednostek? Gotowe animacje? Gotowe grafiki? Przygotowane dźwięki? Nie? A to szkoda.
Ale po kolei.

Tolberti:
Mam w planach zrobienie miasta Forge do Heroesów, ściśle to Forge.
Nic z tego nie rozumiem... Masz w planach zrobienie miasta Forge, które jest miastem Forge... zaskakujące!
A plany, to może mieć każdy - gorzej z wykonaniem. Ktoś zamawiał słomiany zapał?

Tolberti:
Zostanie ono [Forge] najprawdopodobniej zastąpione Confluxem_(Wrotami Żywiołów).
Ależ Forge już dawno zostało zastąpione Wrotami Żywiołów! Spóźniłeś się z tym, bo było to jeszcze przed wydaniem AB.

Tolberti:
Trzeba tylko przerobić wygląd jednostek, bohaterów, budynków i tła w zamku oraz parę plików txt.
Tak, tylko - aż. To nie jest praca w stylu "Hop na krowę i jest ciele" - to tygodnie (minimum) wytężonej pracy. A wątpię w umiejętności tego, co nawet kilka zdań z sensem nie potrafi napisać.

Tak na marginesie, to Forge już jest zrobione, ale jeszcze nie dodane. Radzę się zapoznać z kilkoma tematami na tymże forum.

Trang Oul PW
20 maja 2007, 17:19
1. Forge jest już zrobione.
2. Forge nie ma w H3, więc nie można go zastąpić.

>>Trzeba tylko przerobić(...)
To "tylko" jakieś 1000 grafik. Mimo wszystko życzę powodzenia.

TOLBERTI PW
20 maja 2007, 17:33
Sorry za błędy, poprawię je._Poprawiłem, teraz przynajmniej ma sens.


MCalebMCalebDzięki, że zaszczyciłeś nas kolejnym zdaniem bez sensu (i kropki).
Chwała Ci za to!

A tak na serio, to tamte błędy już są poprawione.
Oczywiście nie te merytoryczne, bo sam Lucyfer Kreegan nie wie, o co Ci chodziło.

TOLBERTI PW
23 maja 2007, 16:01
Ale proszę do rzeczy. Moje pytanie brzmiało jak wrzucić przerobione pliki "*.bmp" o takiej samej nazwie zpowrotem do gry? Z góry dziękuję.

PS. MCaleb możesz zmienić temat na "forge do heroesów"?

Ginden PW
23 maja 2007, 16:07
Wystarczy je wrzucić do katalogu Data. Nie radzę zastępować Confluxa. Ma on 5 poziomową gildię magów (Forge miało mieć 3-poziomową).

TOLBERTI PW
23 maja 2007, 16:31
Ok. W porządku ale mi chodzi o istnienie forge w kamani armageddon's blade zamiast confluxa. Może i filmiki będą nie pasować do gry ale trudno. Pozatym inne miasta są klimatyczne bardziej niż conflux(Nie wiem co inni powiedzą ale "są gusta i guściki"). Dorobię te 2 poziomy gildii magów. Dobrze by jeszce było gdyby Acid pozwolił mi wykorzystać widok miasta z jego strony bo ma wysoką rozdzielczość.

PS Animacje zrobię za pomocą Picture micrfographix.

PS 2 Mi chodzi o czyste pliki bmp a nie już zmixowane z plikami gry

avatar PW
23 maja 2007, 17:22
No tak, jeszcze długa droga przed tobą. Ale trudno - musisz jednak przeszukać tematy w grocie by dowiedzieć się, że grafiki w H3 to są albo pcx-y albo def-y. Gdyż to zbyt duży temat by jeszcze raz do wyjaśniać...

I oczywiście zdajesz sobie sprawę, że gra nie samą animacją żyje. Jest jeszcze tzw. kod gry, algorytmy zachować, charakterystyki itp, które zawarte są w plikach konfiguracyjnych i oraz pliku wykonywalnym heroes3.exe. Ale nie, oczywiście że to wiesz...!

TOLBERTI PW
23 maja 2007, 17:34
Wiem, że grafika jest w formatach def i pcx. Dlatego chcę się dowiedzieć jak wrzucić przerobione pliki do gry. Bo jak podał Ginden wcześniej żeby wrzucić bmp do data to raczej nie wypali dlatego też chcę edytować odpowiednie pliki z tekstami i grafikami i paroma innymi rzeczami. Jako grafikę miałem na myśli przykład. Zmienię jeszcze napisy żeby nie było rusałki z wyglądem goblina z miotaczem bo to byłoby dość dziwne.

Ginden PW
23 maja 2007, 17:50
Mógłbym spróbować zrobić animację tylko musiałbyś mi pokazać jednostkę. Dam ci radę: jeśli masz dobry program graficzny (Photoshop, Photopaint, Corel Draw, GIMP) to radzę zastosować metodę: noga na osobnej warstwie druga noga też na osobnej, tułów też na osobnej. Wtedy musisz tylko przesuwać warstwy dla uzyskania ruchu.

TOLBERTI PW
23 maja 2007, 17:57
masz mm6 albo 7? tam masz latającą kulę, faceta z miotaczem i androida. jeszcze są tzw. cyberzombie itd. to wszystko co do jednostek.

Ginden PW
23 maja 2007, 17:59
Nie mam żadnego M&M. Ale jeśliby się gdzieś w sklepie trafiło... Możesz przesłać mi animacje? E-mail w profilu.

Acid Dragon PW
23 maja 2007, 18:45
Może zamiast gadać bez sensu o czymś, o czym ma się średnie pojęcie, lepiej napisać do Zielevitza i spytać co można zrobić?

Ziell PW
24 maja 2007, 05:12
Właśnie :)

A przy okazji to polecam lekturę http://www.heroesofmightandmagic.com/forgetown/

TOLBERTI PW
24 maja 2007, 15:29
Ziell wiesz może kiedy będzie dostępne forge i w jakiej postaci?

MCalebMCalebZacznij wreszcie czytać inne tematy i nie zadawaj durnych pytań.
Ta dyskusja była poruszana dziś na tym forum!

MCaleb PW
31 maja 2007, 23:51
I tym (nie)optymistycznym akcentem zamykamy ten temat.

Jak wiadomo Forge już dawno powstało, aczkolwiek nie zostało jeszcze ani wkodowane w grę, ani podmienione. Tak wiec mnożenie bytów i tworzenie wszystkiego raz kolejny jest bynajmniej zbędne.
Wystarczy tylko mieć nadzieję, że Slava wreszcie się zlituje i zajmie się możliwością dodawania zamków, a do tego czasu...
Dobranoc Państwu.

Złej nocy życzył:
MCaleb, Strażnik Sali Bohaterów oraz Portalu Przyszłości, znany także jako Władca pewnej Krypty.

Acid DragonAcid Dragonno... technicznie nie powstało z całkiem wszystkimi przyległościami ;), ale w istocie istnieje już projekt się nim zajmujący i nie ma sensu robić drugiego. W zamian raz jeszcze proponuję zapytać Ziela co jest jeszcze do zrobienia i spróbować w ten sposób pomóc.
temat: [Archiwum][H3] Nowe Forge do Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel