Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: specjalności bohaterów
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

Acid Dragon PW
2 maja 2007, 17:29
Ma ktoś pomysł na jakąś oryginalną nową specjalność?
bo mi chwilowo się skończyły :P.
zwłaszcza gdy o bohaterów magicznych chodzi...

Alamar PW
2 maja 2007, 17:39
- chłopi :)
- antymagia?
- armageddon (działanie podobne do Ostrza - wprawdzie byłaby to znaczna przesada, ale co tam...)
- coś z fireballem, inferno lub innym czarem ognia, bo na chwilę obecną te czary zadają zbyt małe obrażenia
- Miny! (tak, nudziło mi się - dzik dotrwał do trzeciej miny ;P)

Acid Dragon PW
2 maja 2007, 17:45
sweet :P

a jak sobie wyobrażasz specjalizację w antymagii?

Alamar PW
2 maja 2007, 17:48
jak resztę - rzucanie tego zaklęcia na losowa jednostkę (może być zarówno zaletą jak i wadą) plus (dopisane później) możliwość rzucania pozytywnych czarów (np. poziom 1-14 bohatera - czary 1 poziomu)

- jeszcze pole siłowe - losowe rzucanie i (jeśli się da to wykonać) zwiększenie czasu trwania czaru
- antyżywioły - czyli to, co mają ulepszone żywiołaki (odporność na czary danego żywiołu oraz/lub masówka)
- skoro są miny, to można i quicksand podobnie ulepszyć

Acid Dragon PW
2 maja 2007, 18:02
jak resztę? hmmm... chyba myślisz o hero specialization boost... na chwilę obecną tego skryptu nie udało mi się uczynić kompatybilnym z NU. Anyway, rzucanie owego zaklęcia losowo jest tylko DODATKIEM do specjalizacji.

poza tym rzucanie losowo antymagii czy pola siłowego faktycznie może być tak samo pożyteczne i szkodliwe i to zarówno dla gracza, jak i dla wroga. Specjalizacje jednak dawały jakiś bonus, a nie jedynie sprawiały, że pole bitwy staje się bardziej ... "dziwaczne" :P.

Zobaczę, co da się zrobić z minami...

Altair PW
2 maja 2007, 19:12
Propozycje specjalności:

Wieże miejskie - Bonus ustawiamy tak jak dla stworzeń ;)
Katapulta - dodatkowy strzał.
Ruda i drewno - codziennie 1 jednostka drewna i rudy
Mithril - codziennie 1 sztabka.

Edit: Miny są całkiem przydatne. Szczególnie podczas obrony w Fortecy. Jeszcze lepiej gdyby się wtedy regenerowały. ;)

Acid Dragon PW
2 maja 2007, 19:21
myślałem o specjalności w wieżyczkach miasta, ale nie dotarłem do żadnego polecenia ERM, które toto by kontrolowało...
a sztabka mithrilu dziennie? aby nie przegięcie toto?

katapulta... hmmm.....

Tilogour PW
2 maja 2007, 21:58
"Pamięć" - na oddzieły tego bohatera nie działa zaklęcie zapomnianie
"Spojrzenie bazyliszka" - losowo wybrana jednostka ma 15% szansy na zamienienie w kamieć jednostki wroga
"Męstwo" - Na jednostki tego bohatera nie działa zdolność "strach'[którą mają np.Lazurowe smoki]

Nemomon PW
2 maja 2007, 22:17
Duchy - specjalizacja w Duchach
Sojusz - nie masz kar z powodu mieszania jednostek z różnych typów miast
Magia - rozpoczynasz grę ze wszystkimi czterema rodzajami magii

Trang Oul PW
2 maja 2007, 22:23
Paladyn: +15% obrażeń zadawanych Kreeganom
Inkwizytor: +15% obrażen zadawanych nieumarłym
Heretyk: +30% obrażeń zadawanych "świętym" jednostkom (krzyżowcy, mnisi, aniołowie)
Pogromca: zaklęcie albo po prostu więcej obrażeń jednostkom ≥7 poziomu.

Seener PW
3 maja 2007, 01:23
-Częściowa regeneracja otrzymanych obrażeń u każdej jednostki (np 25% całego hp)
-Blokada niekorzystnego dla siebie zaklęcia
-Wskrzeszanie pewnego procentu wojska po bitwie (wiem, że umiejętność namiot medyka też tak ma, jeśli się ustawi)
-Możliwość rekrutacji wojska z jednej populacji z jednego wybranego zamku raz na tydzień bezpośrednio w bohaterze, przy czym np płaci się 110% normalnej wartości stworzeń.
-procentowa szansa na iluzję
-budowanie zamku na gołej ziemi, oczywiście za odpowiednią ilość złota i zasobów :P

Rabican PW
3 maja 2007, 03:24
Cytat:
"Męstwo" - Na jednostki tego bohatera nie działa zdolność "strach'
Można by zrobić analogiczną specjalizację Strach, ale to byłby chyba munchkinizm.

Cytat:
Magia - rozpoczynasz grę ze wszystkimi czterema rodzajami magii
Munchkin, munchkin! Zabić munchkina! :O

Cytat:
Pogromca: zaklęcie
Jest już. Ma to bodajże Coronius z Rampartu.

Cytat:
budowanie zamku na gołej ziemi, oczywiście za odpowiednią ilość złota i zasobów :P
Raz, że to niewykonalne, dwa, że przegięte. To jak z 10 Hatchery w Starcrafcie...

Pozdrawiam serdecznie.
Rabi the Can, Probably The Gayest Leechy Lich In The Universe

Nemomon PW
3 maja 2007, 12:16
Cytat:
Cytat:
Magia - rozpoczynasz grę ze wszystkimi czterema rodzajami magii

Munchkin, munchkin! Zabić munchkina! :O

Tak się składa, że ten pomysł najmniej posądzałbym o munchkinizm.

Za to moje dwa wyżej już tak ;P

Acid Dragon PW
3 maja 2007, 13:08
Akurat to jest raz, że niezbyt logiczne, dwa, że stanowczo przegięte. Niektórzy gracze uważają, że zaczynanie z JEDNĄ szkołą magii to już za dużo. Poza tym każdy bohater ma dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie.

Generalnie mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę, że większość tych specjalności jest niemożliwych do wykonania? (lub są przegięte) :)

Alamar PW
3 maja 2007, 13:24
Cytat:
Poza tym każdy bohater ma dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie

Deemer
Skills: Basic Wisdom, Advanced Scouting

Uland
Skills: Advanced Wisdom, Basic Ballistics

Adrienne
Skills: Basic Wisdom, Expert Fire Magic

Nemomon PW
3 maja 2007, 13:25
Cytat:
Akurat to jest raz, że niezbyt logiczne, dwa, że stanowczo przegięte. Niektórzy gracze uważają, że zaczynanie z JEDNĄ szkołą magii to już za dużo. Poza tym każdy bohater ma dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie.

Ta specjalizacja to też swego rodzaju utrudnienie. Jedna bohaterka (nie pamiętam imienia) rozpoczynała z Magią Ognia na expercie. Minusem tej specjalizacji (przynajmniej dla mnie) jest fakt, że zajmują 4 sloty na umiejętności, które mogły by być wykorzystane na inne. Ja sam posiadam tylko Magię Powietrza i Ziemi a innymi nie zawracam sobie gitary mimo, iż bohatera zawsze robię na maga).

Acid Dragon PW
3 maja 2007, 13:29
Alamar: musisz się czepiać, prawda? :P

Poza tym Adrienne to wyjątek, który dość łatwo zrozumieć :P.

Nemomon: Już nie jedną bitwę stoczono o to, która szkoła magii jest najlepsza, wiec to, co dla CIEBIE jest minusem dla innych z kolei będzie przegiętą premią.
Toto globalne i obiektywne powinno być.

Alamar PW
3 maja 2007, 13:33
Tak (jeszcze nie przywykłeś?) - i nie czepiać, tylko sprostować niektóre informacje. :P
Poza tym, masz dowód na to, że "dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie" nie jest żelazną regułą (choć osobiście nie wiem, po co wzmocniono tych dwóch bohaterów powyżej).

Nemomon PW
3 maja 2007, 13:48
Co nie zmienia faktu, że zajmują połowę dostępnych slotów na umiejętności (pomijam fakt 10 umiejętności), bez względu już na to, która magia jest lepsza a która gorsza; co zresztą daje duży bonus, ale jest też sporym ograniczeniem.

Acid Dragon PW
3 maja 2007, 13:57
Nie jest żadnym ograniczeniem. Ograniczeniem byłoby zapchanie slotów jakimiś sokolimi wzrokami czy zwiadami. Natomiast szkoły magii to obiektywnie jedne z najpotężniejszych umiejętności drugorzędnych. To zbyt duża premia i nie ma mowy, coby to uwzględniać.

Wg Twego rozumowania ograniczeniem byłoby zapełnienie od razu wszystkich 8 slotów umiejętnościami, bez względu na ich charakter. A przecież taki bohater byłby swoistym terminatorem (i nie, nie chodzi mi o polskie znaczenie tego słowa :P).

strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
temat: specjalności bohaterów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel