Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)temat: Mody do Acromage
komnata: Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)
strona: 1 - 2

Dark Dragon PW
26 lutego 2007, 20:16
Mod (na razie jest 1 mod) wprowadza kilka kosmetycznych zmian oraz poprawia kilka błędów związanych ze spolszczeniem (tym w dziale download Arcomage)

Co wprowadza:

ver. 0.1

Zamieniono:
- kartę Hodowla na Minotaura

Zmieniono:
- Błędne tłumaczenie z Warlord na Mag do Warlord na Lord wojny

link gdzie można pobrać moda:
http://www.divshare.com/download/223138-b93

Możecie w tym temacie publikować swoje mody, patche etc. do Acromage i proponować zmiany do mojego moda ;)

Dark Dragon PW
13 marca 2007, 16:26
ver. 0.3

Zamieniono:
- Smocze oko na Wieżę w Chmurach
- obrazek z karty Udany projekt na ten z Inspiracji
- obrazek karty Inspiracja na nowy

Link gdzie można pobrać moda:
http://www.divshare.com/download/289891-f78

Link do "nowego" Title (ma tylko zmienioną cyferkę):
http://www.divshare.com/download/289905-5ab

ver. 0.2 [0.2x {stary link nie działał, więc jest nowy z nową wersją}]
Zamieniono:
- Zarazę bydła na Banshee
- Harmonijne wibracje na Pradawny kryształ
- Baraki na Wielki labirynt
[- W wersji 0.2x nazwy nowych kart są pogrubione]

Link gdzie można pobrać moda:
http://www.divshare.com/download/1138182-ba6

W końcu pojawił się również link do starszej wersji (0.1) ;)

Czekam na opinie i propozycje.

Instalacja:

Zamieniasz plik, który pobierzesz (SPRITES) na plik o identycznej nazwie w folderze Data.

Wersja gry, którą posiadam to 3.0

EDIT: Z ostatniej chwili

ver. 0. 11

Zmieniono:
- wygląd "title"

Obrazek pobierzemy stąd:
http://img460.imageshack.us/img460/6765/titleml7.png

Instalacja:
Zamieniasz plik, który pobierzesz (Title) na plik o identycznej nazwie w folderze Data. Jeżeli plik nie ma takiej nazwy to należy mu taką nadać.

Alamar PW
26 marca 2007, 23:44
A teraz połącz swoje posty (ostatni może zostać na razie osobno). :P

EDIT:
Zniknął, bo już nie był potrzebny (ten post też niedługo zniknie). Od czasu do czasu robię porządki. :P

Dark Dragon PW
27 marca 2007, 15:20
A gdzie się podział Twój post?
Grał już ktoś w Arcomage z Modem?

Tarnoob PW
23 grudnia 2008, 14:20
Nie wiem, czy to odpowiedni temat, ale chciałem napisać, że Multiarcomage trzyma się nieźle i ma szansę ożyć.

Dragonar PW
4 lutego 2009, 13:48
Znam mod, który zmienia menu:

----------------------------------------------------
POBIERZ (92 KB)

Plik 'Layout.bmp' wypakowujemy do folderu Arcomage/Data.
----------------------------------------------------
Screen
----------------------------------------------------

Podoba mi się to nowe menu. :)

PS.: Mógłby ktoś podać działające linki do modów podanych przez Dark Dragona? Albo wysłać mi te mody na maila?

EDIT: Mam bardzo ważne pytanie - Czy jeśli podmienimy wygląd karty (napisane na niej są inne właściwości) to będzie miała ona właściwości, które są na niej napisane, czy będą stare? Np. Zmienimy kartę, która dawała +1 zoo na kartę, która daje +5 zoo (tak jest na karcie napisane). Karta będzie dawała +1, czy +5 zoo?


Alamar PW
4 lutego 2009, 14:05
A jak myślisz? :P
Zajrzyj do plików czy poeksperymentuj, to będziesz miał pewność czy ma wpływ czy też nie.

Dragonar PW
4 lutego 2009, 15:17
Alamar:
A jak myślisz? :P
Myślę, że zmieni się tylko wygląd karty.

Alamar:
Zajrzyj do plików czy poeksperymentuj, to będziesz miał pewność czy ma wpływ czy też nie.
Jedyne pliki, jakie mogę otworzyć to pliki z folderu Data (*.bmp).

Dragonar PW
5 lutego 2009, 17:40
Arcomage Mod


Zrobiłem większego moda do Arcomage.

Zmiany:

> zmienione menu/pole gry
> zmienione logo
> zmienione ikony "Kamieni", "Klejnotów" i "Bestii"
> zmieniony wygląd karty na odwrocie
> zmienione karty:
- "Tkacze Magii" na "Akademia"
- "Baraki" na "Wielki Labirynt"
- "Harmonijne Wibracje" na "Pradawny Kryształ"
- "Nadzorca Trolli" na "Fort"
- "Hodowla" na "Nadzorca Trolli"
- "Wściekła Owca" na "Banshee"
- "Ruchoma Krata" na "Loch"

Download:

POBIERZ - Arcomage Mod 1.0 (760 KB)
POBIERZ - Dokumentacja do Arcomage Moda 1.0 (1 KB)

UWAGA!: Mod instalujemy na polską wersję językową Arcomage!

Instalacja

1. BEZ możliwości odinstalowania:

a) Wypakowujemy wszystkie pliki z folderu 'Install' do katalogu 'Data' (domyślnie: 3DO/Arcomage/Data)

2. Z możliwością odinstalowania:

a) Robimy kopię folderu 'Data' (domyślnie: 3DO/Arcomage/Data) i umieszczamy ją w bezpiecznym miejscu (przedtem zarezerwujmy sobie około 25 MB miejsca na dysku twardym).

b) Instalujemy mod, jak to opisano w punkcie 1.

3. Odinstalowywanie:

a) Usuwamy katalog 'Data' (domyślnie: 3DO/Arcomage/Data).

b) W katalogu 'Arcomage' (domyślnie: 3DO/Arcomage) umieszczamy naszą kopię folderu 'Data', którą zrobiliśmy w punkcie 2.

Screeny:

1. http://i42.tinypic.com/o03v2e.jpg
2. http://i44.tinypic.com/29vbhjo.jpg
3. http://i40.tinypic.com/e707i9.jpg
4. http://i39.tinypic.com/hwjv4h.jpg

EDIT: Dlaczego skasowano temat i przeniesiono post? :( Wsadzanie wszystkich modów "do jednego wora" jest bardzo złym pomysłem:
http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=30032 (pierwszy akapit)

EDIT: Chodzio mi o to, że jeśli ktoś poświęcił czas na zrobienie moda, to chyba zasługuje on na osobny temat.

AlamarAlamarJeśli ruch tutaj będzie tak samo duży jak w komnacie o wogu, wtedy będziesz mógł sobie narzekać.

EDIT: 10 postów w temacie to strasznie "dużo" do przeczytania i dlatego trzeba tworzyć nowy temat, skoro odpowiedni już istnieje :P

I skoro nie umiesz rozsądnie korzystać z podkreśleń (linii), to ich nie będziesz miał. :P.

Dragonar PW
5 lutego 2009, 20:02
Która wersja menu się Wam bardziej podoba?:

- Wersja I (ta co jest)
- Wersja II
- Wersja III
- Wersja IV

W wersjach II-IV też będzie w grze logo, tylko teraz nie widać.

Nivelus:
a co do Moda wlasnie bede go se instalowal i pierwszy raz zerkne na Arcomage :P
Ale pobierz Arcomage z pewnego miejsca (wiem, że je znalazłeś), bo 15 minutówki nie opłaca się nawet ściągać. :P

Field PW
5 lutego 2009, 22:32
Dwójka.

Kirin PW
5 lutego 2009, 22:41
II albo IV

-wypalone-

Nivelus PW
6 lutego 2009, 10:14
Zgadzam się z F!eldem, dwójka jest najlepsza.

Dark Dragon PW
17 marca 2009, 00:02
IMHO ver. I, ponieważ ta wieża w tle to jakby symbol gry ;)

EDIT:
Jeśli b. chcecie mogę spróbować poszukać moda lub stworzyć go na nowo...

Dragonar PW
17 marca 2009, 14:20
@Dark Dragon
Możemy połączyć nasze mody w jeden większy. :)

Dark Dragon PW
17 marca 2009, 21:20
Można połączyć siły, zgadzam się. Mój mod miał tylko kilka podmienionych kart i nigdy nie wyszedł poza betę... musiałbym od nowa zrobić karty bo znaleźć nie mogę tych plików.
Jakie propozycje jakie plany? Potrafisz zmienić wartości kart? A może nawet zwiększyć ich liczbę [w tedy zrobilibyśmy dodatek ;) ]?

Dragonar PW
17 marca 2009, 21:47
Dark Dragon:
(...) musiałbym od nowa zrobić karty bo znaleźć nie mogę tych plików.
Wyślij mi wszystko, co znalazłeś (adres e-mail w profilu).

Odpowiedzi na pytania:
Dark Dragon:
Jakie propozycje jakie plany?
Na razie żadne. :P

Dark Dragon:
Potrafisz zmienić wartości kart?
Niestety, nie potrafię.

Dark Dragon:
A może nawet zwiększyć ich liczbę [w tedy zrobilibyśmy dodatek ;) ]?
Zwiększyć liczby też nie potrafię. :P

tegobash PW
22 marca 2010, 13:48
Zrobiłem "moda" podmieniającego nazwy i wygląd kart w grze. Teraz wyglądają o niebo lepiej i przyjemniej się gra. Obrazki znalezione w Internecie.
Plik "SPRITES" należy umieścić w katalogu Arcomage\Data podmieniając tam obecny.
A oto przykłady kart: http://img405.imageshack.us/img405/7019/karty.jpg

Link do ściągnięcia talii: http://rapidshare.com/files/366681527/SPRITES.bmp

Dark Dragon PW
21 grudnia 2010, 16:35
ARCOMAGE XMAS EDITION

HO HO HO!
Z okazji zbliżających się świąt postanowiłem zrobić moda o charakterze świątecznym i chyba ze śmiałością mogę stwierdzić, że jest to największy mod w historii do Arcomage. Zamieszczona tutaj ver. to 0.9 i oczekuję, że będziecie zgłaszać co jeszcze ewentualnie się nie podoba, co można zmienić.

W planach mam zamiar podłożyć jeszcze jakieś mp3 pod grę ;)

Aha i screeny:
aktualny [0.9]i z bety [0.8]

EDIT:
Jakby ktoś nie wiedział - instalacja standardowo przez podmianę wystarczy wkleić zawartość folderu Arcomage i zgodzić się na zamianę plików i tyle. Przy 1.0 prawdopodobnie będzie pełnoprawny instalator.

noname PW
21 grudnia 2010, 19:27
da się pobrać gdzieś arcmoge czy trzeba kupić?
strona: 1 - 2
temat: Mody do Acromage

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel