Witaj Nieznajomy!
|
temat: Komunikacja ze światem komnata: Przeklęta Machina |
wróć do komnaty |
Endejk |
Martwi mnie brak informacjii na grocie Nawet nie wiadomo co się dzieje z JVC |
Acid Dragon |
że o co chodzi? Dięki Alamarowi informacji mamy chyba ostatnio na głównej więcej niż 'wystarczająco' dużo. o JvC nie wiadomo nic od dawna, gdyż po prostu nikt o nim nie pisze. A telepatami nie jesteśmy. JvC dawno temu już poświęcił się nowemu zajęciu, które z grami komputerowymi ma dość niewiele wspólnego, a raczej nie widzę sensu w umieszczaniu jego wyników czasowych na poszczególnych okrążeniach :P. Ostatni nius o Nim (10.X.) jednak daje pewne nadzieje, gdyż najwyraźniej po raz kolejny próbuje powrócić do tworzenia gier - tym razem od strony Electronic Arts. Może tym razem się uda... |
Alamar |
>>>Martwi mnie brak informacjii na grocie Acid, jemu chyba chodziło o to, że brak jakiś tablic informacyjnych (z neonami i innymi krzykliwymi napisami) wbitymi nad Grotą. ;) |
Endejk |
Ale możnaby napisać do niego maila albo co |
Acid Dragon |
To powodzenia :P Jak dotąd, przez 10 lat chyba nikomu się nie udało :P. |
Endejk |
A propo tematu znalazłem wywiad z nim ,kotś mógłby przetłumaczyć i umieścić na grocie http://pc.gamezone.com/news/07_16_04_11_53AM.htm |
Acid Dragon |
Ehhh.... wywiad jest stary - jeszcze z czasów, gdy JvC dołączył do NCsoft. W dodatku nie ma tam praktycznie nic o świecie Mocy i Magii. Mowa w nim głównie o tym jak JvC widzi gry MMP (massive multiplayer), a to chyba średnio jest ważne. Mnie tylko zaciekawił ten fragment: Q: When you sit down to design a game, what steps do you go through? Do you create a viable environment, work on backstory, or start with a format of elements you would like to see in a world and create the whole program around that? JVC: My design philosophy has always been technology first then game play then story. This system has worked well for me and I believe creates products that are fun to play and “feel” right. Czyli: Pyt: Gdy siadasz, by zaprojektować grę, to przez jakie etapy kolejno przechodzisz? Czy kreujesz pełne życia otoczenie, pracujesz nad fabułą stojącą za grą, czy też zaczynasz od formatu elementów, które chciałbyś zobaczyć w swym świecie i kreujesz całą grę wokół nich? JVC: Moja filozofia tworzenia zawsze polegała na tym, aby stawiać technologię [mechanikę?] najpierw, potem grywalność [strukturę gry], potem fabułę. Ten system działał bardzo dobrze jak dla mnie i wierzę, że dzięki niemu tworzy się gry, w które zarówno miło się gra, jak i "czuje się", że są dobre. ----------------------------------------- Może jeszcze jedno: Q: When you play a game, what elements are the most important to you? JVC: Graphics and sound get me into a new game, great game play and reward systems keep me playing… but a good back story/lore creates the fondest memories. a więc: Pyt: Gdy grasz w grę, jakie elementy są dla Ciebie najbardziej ważne? JVC: Grafika i dźwięk wprowadzają mnie do nowej gry, struktura gry [grywalność] i system 'nagród' sprawiają, ze wciąż gram... ale dobra fabuła/nabyta wiedza [o świecie] tworzą te najprzyjemniejsze wspomnienia. |
Endejk |
Chyba już wiem gdzie JvC pracuje : http://wiki.fz.se/Jon_Van_Caneghem Trion wiadomośc z gry online tylko niech ktoś z abonamentrm tu da: http://www.gry-online.pl/s013.asp?id=28666 |
Trang Oul |
Skończył mi się abonament :/ . |
vinius |
ja tam gratuluje dociekliwości. |
Endejk |
Dlaczego nie wiadomo co napisać ? |
MCaleb |
Bo to nihil novi. |
Endejk |
Nie wiem co to, ale to chyba jest ważne i świeże : Jon Van Caneghem Presidents & Chief Creative Officer, Trion World Network Jon Van Caneghem is a Founder and the President/Chief Creative Officer of Trion World Network, Inc., the publisher and developer of original entertainment and games for the broadband era. Van Caneghem's focus is guiding the development of the company's technology platform as well as providing vision and leadership for Trion's internal game development teams. Van Caneghem has built a revered reputation as an exceptional game developer who consistently introduced successful new IP to the market. In 2004 Van Caneghem was inducted into the Computer Gaming World Hall of Fame, and is currently honored in two different categories, Strategy and Role-Playing. Van Caneghem began his career in 1983 as the Founder, President, and CEO of New World Computing, a publisher and developer of computer and console games. In his twenty years at New World Computing, he oversaw the publishing of more than 250 titles worldwide, representing $1 billion in retail sales, and created the best-selling Might and Magic and Heroes franchises. Van Caneghem successfully sold New World Computing to leading developer and publisher 3DO in 1996. He remained with 3DO as President and Lead Visionary through 2003. żródło :https://www.cmpevents.com/GD07/a.asp?option=G&V=3&id=475744 i jeszcze jest : Tip of the Iceberg: Future of Games and Entertainment Resides Online Speaker: Lars Buttler (Founder & CEO, Trion World Network), Jon Van Caneghem (Presidents & Chief Creative Officer, Trion World Network) Date/Time: Wednesday (March 7, 2007) 2:30pm — 3:30pm Location (room): Room 3020, West Hall Track: Business and Management Experience Level: All Session Description What if 75 percent of households in the world had broadband penetration? What if games were the biggest form of entertainment? What if networking and leisure time was conducted primarily though games? What if interactive entertainment felt as accessible and timely as TV programming? Visionaries in the game business don't believe you would be dreaming. Entertainment is evolving entirely and finding a new platform: online. This translates directly into business opportunities for developers, publishers, content makers, anyone who is in the business of making money by making lives richer through entertainment and social outlets. Panelists scratch the surface to inspire ideas. Idea Takeaway The games community needs to understand what fundamentally will drive the success of their businesses is the broadband era. From content, to revenue streams, this panel gives insight on how to plan for the future. Our experts discuss how developers can harness the tools and resources available to make the most of this move. Intended Audience As a business track panel, CEOs, business development, sales and marketing professionals benefit from this panel |
Qui |
Nieważne i nieświeże. |
Field |
To nie radzę brać się za tekst, którego się nie rozumie. To pierwsze to faktycznie nihil novi - taki biogram JVC, to drugie mówi tylko o przemówieniu, jakie miał na sesji naukowej (?) poświęconej przyszłości gier komputerowych. |
temat: Komunikacja ze światem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel