Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [Archiwum][H3] Technikalia Statystyk
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

Lantis PW
13 stycznia 2007, 21:32
Wiem,_że to durne ale zastanawia mnie co daje statystyka atak ... Jak to się liczy ? To do obrażeń ? Czy jakoś to się porównuje z obroną ? powie mi ktoś na jakiej zasadzie to działa ?

MCaleb PW
13 stycznia 2007, 21:47
To wcale nie jest durne pytanie.

Przyznam szczerze, że nie wiem jak naprawdę działają atak-obrona. Zawsze sobie to tak tłumaczyłem, że jak mam większy atak, niż obrona przeciwnika, to zadaję (a raczej moja armia) większe obrażenia.

Zapewne system liczenia w częściach 1-3 jest taki sam, bo w czwórce obrona bohatera komputerowego, broniącego zamku, jest pięciokrotnie większa niż zwykle :P

Acid Dragon PW
13 stycznia 2007, 21:51
Ja mogę jedynie powiedzieć jak to jest w Heroes III.

za każdy punkt różnicy między atakiem atakującego, a obroną broniącego się oddział do wylosowanych obrażeń ze swego zakresu i przemnożonych przez liczbę jednostek w oddziale dostaje 5% premii.

z kolei jeśli obrona broniącego się jest większa niż atak atakującego to obrażenia są redukowane o 2% za każdy punkt różnicy.

Lantis PW
13 stycznia 2007, 21:53
To jest taka podstawa więc myślałem,_że to głupie ... W końcu gram już tyle a nie_wiem co podstawowa statystyka robi xD

Dzięki Acid Dragon ... Czyli to się do obrażeń sumuje (odejmuje) ?

Qui PW
13 stycznia 2007, 22:01
Trzeba jeszcze dodać że premia za różnicę atak-obrona nie przekroczy 400% ani nie spadnie poniżej 20% (chyba, minimum nie jestem pewien).

Acid Dragon PW
13 stycznia 2007, 22:07
tak, premie lub kary są dodawane lub odejmowane od/do bazowej liczby obrażeń.

Quba Drake PW
13 stycznia 2007, 22:30
Ja myślałem że jak jednostka ma większą obrone niż atak przeciwnika to ona jak gdyby się broni(np. żywiołak wody robi jak gdyby wodną tarczę albo żywiołak magii robi klatkę wokół siebie).

Acid Dragon PW
13 stycznia 2007, 22:38
nie, to co innego - to po prostu stadium obrony, które dodaje ileśtam (ktoś wie ile?) dodatkowych punktów do obrony i w ten sposób dodatkowo zmniejsza obrażenia. Ale to od gracza zależy (jeśli naciśnie na przycisk 'obrony' na dole ekranu), a nie od wartości punktów ataku/obrony.

Quba Drake PW
13 stycznia 2007, 22:48
Świat Heroesów jest bardzo skomplikowany i za to lubię tę grę.

filus PW
14 stycznia 2007, 00:00
Tak więc jeśli chodzi obrażenia to minimalnie mogą spaść do 30%, a nie 20. Jeśli chodzi o premie do obrony.Z tego co pamiętam do dostaje się 10%całej obrony jednostki( + obrona hero) nie jestem pewien wartości w % ale na pewno jest liczony z całej obrony.

Alamar PW
14 stycznia 2007, 10:33
>>>z kolei jeśli obrona broniącego się jest większa niż atak atakującego to obrażenia są redukowane o 2% za każdy punkt różnicy.

2,5% za każdy punkt (zaokrąglając w dół), czyli za przewagę obrony na atakiem o 1 punkt jest to 2%, 2 punkty - 5%, 3 punkty 7% i tak dalej aż do poziomu 30%.

Qui PW
14 stycznia 2007, 12:44
Coś mi świta, że w RoE i AB było 2%, a w SoD zmienili to na 2,5%...

Anaron Duke PW
11 lutego 2007, 18:08
Dla tych co szukają więcej info o statach, np. luck/morale ruchu itd:
Klawisz F4 podczas gry -> Pomoc
albo
Klawisz F1 podczas gry
Radzę przeczytać wszystkie sekcje, bo w prawie każdej jest coś interesującego. Przy okazji właśnie dlatego wolę gdy mam wybór brać Atak nie Obronę - bo 10 przewagi w Ataku daje +50% obrażeń, natomiast 10 przewagi w Obronie daje tylko -25% obrażeń. Dla mnie są tylko dwa wyjątki - Tzar i Mephala.
temat: [Archiwum][H3] Technikalia Statystyk

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel