Witaj Nieznajomy!
|
temat: [wbity] Might and Magic X: Legacy komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 | |
LISZ |
Czy coś wam wiadomo o powstaniu nowej części M&M 10? - piszcie co wiecie |
Trang Oul |
Na szczęście nie. |
Acid Dragon |
Nie, nie wiadomo właściwie niczego... Przez ostatni rok dało mi się słyszeć różne plotki, że jednak jakaś 'trzecia' gra z literkami MM powstaje, ale żadna nie znalazła potwierdzenia. Póki co, chyba jeden z pracowników Ubisoftu powiedział, że na razie jedynie o tym myślą, ale z zastrzeżeniem, że obecnie niełatwo jest zrobić dobrą grę RPG. |
Alamar |
Jedyne co powiedział, to stara spiewka jeszcze sprzed wydania HV - może pomyslą nad RPG (lub MMO - nie sprecyzowali dokładnie), jeśli sprzedaż HV i DM zadowoli Ubi. Temat zamykam EDIT: Jak chcesz - najwyżej sam będziesz tutaj sprzątał. :P I czemu mam wrażenie, że najwięcej będzie tutaj moich postów (odnośnie ewentualnych nowin)? |
Acid Dragon |
Ja jednak dla tego jednego tematu chciałbym zrobić wyjątek - nie dlatego, by tu jakaś dyskusja się rozwijała - raczej by wogle był :P. Bo pewnie są Mieszkańcy, jak i goście, którzy tematem się ciekawią, a nie mają informacji żadnych (my przynajmniej mamy informacje o braku informacji :P). Poza tym może ktoś znowu jakąś plotkę wypatrzy.... |
LISZ |
Mnie ciekawi jak by mogło wyglądać nowe mm? Albo np. w którym roku może przypuszczalnie powstać nowa część? |
Alamar |
Na forum Celestial Heavens pojawił się już temat odnośnie własnych propozycji do nowej części MM. Nie wiadomo: - czy wogle nowa część powstanie, - czy wogle jakieś sugestie fanów będą brane pod uwagę, - i wreszcie czy Ubisoft (wzorem HV) powie jedno a zrobi drugie. Niemniej jednak, jak ktoś ma jakieś (rozsądne) pomysły (i zna w miarę angielski), może swoje propozycje zamieścić. A nuż się coś z tego wyjdzie? |
TOLBERTI |
Bez JvC nawet jeśli 10 powstanie będzie do niczego i tyle do powiedzenia :) |
Nie_mam_nicka |
TOLBERTI w 100% się z tobą zgadzam. Skoro Heroes jest bez JvC jaki jest, to wole nie myśleć co byłoby z M&M... Oby nigdy nie powstało M&M 10 by Ubisoft. |
Gajew |
Zgadzam się z Nie_mam_nicka. Według mnie lepszy był by M&M X produkcji 3DO. Dlatego myślę, że się dogadamy. |
Waspwort |
Ostatnio (shock!) gram w M&M VII i gra nadal mi sie podoba. Ale z przykrością stwierdzam, że grafika już jakby tak mniej. I pomyślałem, że M&M X mógłby być remake'em M&M VII. Ale żeby bardziej zachęcić graczy to rozbudowanym (Vori, może motyw góry Grzmiącej Pięści, jakieś nowe klasy, potwory, umiejętności, przedmioty i nowy wątek w fabule). Oczywiście, zasada gry taka sama, tzn. cztery postacie, patrzymy oczami, taki sam ekwipunek, sklepy, levele i PB. Wszystko takie samo, tylko GRAFIKA LEPSZA. Miejsca, krainy, kształty potworów, nawet ukształtowanie terenu w miarę możliwości żeby było takie samo. A jak już pisałem o górze Thunderfist (fajna nazwa), to czy mógłby ktoś przesłać mi linka do tematu z dyskusja o tym miejscu (coś tam było, że na dnie krateru, ktoś znalazł pozostałości po jakimś ukrytym przejściu, albo coś w tym stylu)? Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny za ten link. Patrzyłem w ciekawostkach itp, ale nic nie znalazłem. Możliwe, ze ten temat jest usunięty, ale chciałbym sie upewnić. |
Ginden |
Tamten świat już nie istnieje. Istnieje tylko Ashan. Ashan istniało od zawsze i będzie zawsze istniało. Zdecydowaliśmy się zerwać z starą historią, by móc wprowadzać nasze badziewie o grafice 3D. Istnieje tylko Ashan. Rozumiesz? Istnieje tylko Ashan. A tak serio: Ubisoft zerwał z światem M&M i postanowił zrobić nowy świat: Ashan (Istnieje tylko Ashan. Ashan istniało od zawsze i będzie zawsze istniało (dopóki nie powstanie Heroes VI z nowym światem)). |
Waspwort |
Istnieje tylko Ashan... Nie do końca jestem z tego powodu zadowolony. Ashan nie ma tego klimatu, a Antagarich (dobrze napisałem?) miał. Alamar: nie - Antagarich to kontynent, a nie planeta/świat. Cała seria M&M I-VIII stanowiła jako taka ładnie zgrana całość - Heroesy też zahaczały fabułą o M&M. A teraz powstał Ashan. I gry już ze sobą za bardzo związku nie mają. To trochę jakby pozbawić Need for Speeda możliwości tuningu samochodu. Szczerze mówiąc, to w ogóle nie podobają mi sie Heroes V i M&M IX (w DM nie grałem). EDIT Alamarze, tam nie ma tego wątku z Górą Grzmiącej Pięści. Przeczytałem całość. |
Alamar |
Jeśli chodziło Ci o Castle Gobs, to wszystko tam jest - trzeba było tylko "ręcznie" wejść do działu o MM7 (link w ciekawostkach jest tylko do ciekawostek, a nie całej tamtejszej strony o MM7). Masz tu bezpośredni link do Vori. |
Waspwort |
Dzieki Alamar, (nawet nie wiedziałem, że ma to jakikolwiek związek z legendami o Vori). Słyszałem tylko, że ktoś wszedł do krateru wulkanu i znalazł tam jakieś pozostałości po sekretnym przejściu (coś tak jakby twórcy gry nie posprzątali czegoś) O co chodzi z tym grzybkiem i klejnotem? Ok, ale teraz tego nie zrobie, bo jestem przy składaniu golema, a żeby dojść do Nigonu to trzeba załatwić 3 minotaury w praktycznie bezpośredniej walce (chociaż czar szał+ różdżka paraliżu by sprawę załatwiła bez problemów, więc...) |
Smok Bananowy- Adam |
Moim zdaniem można by znaleźć jakąś lukę czasową między poszczególnymi częściami (np. VII i VIII). Ja tam źle się orientuję w geografii tego świata i nie wiem czym tak naprawdę jest Jadame, Antagarich, Enroth czy Ashan (kontynent, świat planeta?) Ale można by właśnie zrobić takie same miasta, tyle że o ładniejszej grafice i kontynuować wątek też z MM VII, w którym otwieramy system bram. Przemierzanie światów, tępienie Kreegan, pomaganie barbarianom_;p Można by również (jeżeli podane przeze mnie wcześniej nazwy są kontynentami) za odpowiednią opłata przechodzić między nimi i robić różne zadania (trochę z VII, trochę z VIII). Jeżeli się zamotałem lub nie mam w czymś racji, proszę mnie poprawić. |
Tichondrius |
Cytat: Moim zdaniem można by znaleźć jakąś lukę czasową między poszczególnymi częściami (np. VII i VIII). Ja tam źle się orientuję w geografii tego świata i nie wiem czym tak naprawdę jest Jadame, Antagarich, Enroth czy Ashan (kontynent, świat planeta?) Ale można by właśnie zrobić takie same miasta, tyle że o ładniejszej grafice i kontynuować wątek też z MM VII, w którym otwieramy system bram. Przemierzanie światów, tępienie Kreegan, pomaganie barbarianom_;p Można by również (jeżeli podane przeze mnie wcześniej nazwy są kontynentami) za odpowiednią opłata przechodzić między nimi i robić różne zadania (trochę z VII, trochę z VIII). Jeżeli się zamotałem lub nie mam w czymś racji, proszę mnie poprawić. A znasz sie na C++ etc. aby tak zrobić? To jest możliwe, ale na chwilę obecną nikt się tym nie zajął - Też myślałem o połączeniu MM... kiedyś... Ale może jak ukończą tribute i podaliby kod źródłowy tribute, to jest szansa na to, że będzie można takie cuda robić ;). |
Smok Bananowy- Adam |
Bądź też poszukiwanie starożytnych w imieniu Lordów Harmondale. Poszukiwania na Jadame, Antagrichu, Enroth. Poszukiwania po innych planetach. Teraz można by zrobić tak obszerną grę, że nie możliwe było by przejście jej w ciągu całych wakacji. Ale też nie za trudną, z ładną grafiką 3D i pięknymi (to pamiętam w MM VII i VIII) rysunkami broni. Więcej czarów. Tak to system gry cały czas taki sam. |
Waspwort |
A ja bym wolał, żeby nazwijmy to World of Might and Magic polegał na kolejnym ratowaniu świata (jak w ósemce). Nie podoba mi się motyw Starożytnych w M&M (zwłaszcza nowe technologie - żadnych Lincolnów). Pomysł z przemieszczaniem się między kontynentami byłby super. Ale w M&M zawsze najważniejszy był klimat i uważam, że to powinno być priorytetem twórców. Bez Mistrza, ciężko będzie to uzyskać. |
Alamar |
Te "nowe" technologie mają przeszło 1000 lat na karku. :P Co do tła całej sagi (sci-fi) - jak kto woli (osobiście nie chciałbym widzieć jakiś niedorozwiniętych gamoni latających z blasterami i strzelających do czego popadnie, ale same wzmianki o potężnych artefaktach "strzelających światłem słońca" czy zbrojach "lekkich jak piórko i niemal niezniszczalnych" jak najbardziej by mogły być), lecz to "zaplecze" zawsze było częścią światów MM (poza najnowszymi "dziełami" Ubisoftu). Niemniej, byle tylko najnowsza część: a) wyszła, b) była "dorobiona" (nie jak HV czy DM, gdzie potrzeba x patchy plus y dodatków, by można spokojnie pograć), c) była przemyślana, a nie robiona tylko dla pieniędzy (czyli nie tylko sprzedaż jest ważna, ale również przyciągnięcie klientów do gry/tytułu i sprawienie by przy nim pozostali). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [wbity] Might and Magic X: Legacy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel