Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Modowanie Hoty - szukanie offsetów w hexedicie
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Zajda PW
20 lipca, 00:12
Dzień dobry wszystkim. Napotkałem 2 niespodziewane problemy w trakcie modowania pliku hota.exe, które wierzę, że mają wspólne rozwiązanie. Otóż próbując zmienić wartość regeneracji many mistycyzmu (która w hotcie ma wartość 5/10/15(6/11/16)) w hexedicie w linijce odpowiedzialnej za mistycyzm nie tylko dane wskazują na wartości 1(bez mistycyzmu)/2/3/4, to zmiana ich w ogóle nie wpływa na grę, gra musi pobierać dane teraz z innego miejsca, którego nie znam. Także szukając offsetu odpowiadającego za umiejętność regeneracji zjawy okazało się, że hota.exe jest strasznie ucięta i spora część danych, które wcześniej należały do pliku musi się znajdować gdzieś indziej. Byłbym wdzięczny jakby ktoś nakierował mnie gdzie i jak mam szukać i czego. A jeszcze bardziej byłbym wdzięczny, jakby ktoś po prostu wskazał nowe miejsce owych danych i jak je zmienić. Pozdrawiam.

avatar PW
20 lipca, 08:39
Nie trzeba do każdego pytania tworzyć nowego tematu, robi się bałagan.
I jak zapewne już wiesz, HotA jest uważana za niemodowalny dodatek, więc babraniem się w hex edycji zajmuje kilkanaście osób na świecie. Dlatego takie pytania warto zadawać na forum Heroes Community.

p.s. a oprócz hota.exe jest jeszcze plik hota.dat

Dydzio PW
20 lipca, 11:28
Hota utrudniła znajdowanie niektórych danych w ten sposób w ramach swoich pseudozabezpieczeń przed cziterami do multiplayera

Co nie zmienia faktu że dla mnie modowanie hoty jest jak usilne próbowanie grania w najbardziej wymagające gry na macbooku zamiast kupic sprzęt do tego przeznaczony (w tej analogii przerzucenie się na projekt który jest modowalny)
temat: Modowanie Hoty - szukanie offsetów w hexedicie

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel