Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Might & Magic VII: Amber Island
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

Alkapivo PW
8 czerwca, 14:49
Wiele dobrego dzieje się ostatnimi czasami w uniwersum Might & Magic, np. od zeszłego roku możemy grać w wersję Merged w trybie Multiplayer. Natomiast od wczoraj możemy zagrać w zupełnie nową przygodę na silniku Might and Magic VII!!!.

Nową przygodę, która dzieje się w zupełnie nowej lokacji z nowymi mapami, lochami, zadaniami oraz mechanikami.

Henrik Chukhran:
The Game

Dive into the crisis at the heart of Amber Island, where Archmage Magnus has caused chaos with a powerful mist machine. This device blankets the surrounding seas in a disruptive fog, damaging trade and endangering lives as part of his sinister extortion. With the economy in jeopardy and political neutrality at risk, local authorities have placed a desperate bounty on the elusive archmage.

A band of heroes, drawn by the lure of fortune and adventure, are needed. Will you answer the call to navigate this mystical, mist-covered island, outsmart goblins, and stop Magnus's dark magic to restore peace and prosperity?

Autorem moda jest Henrik Chukhran - indie game developer z Uzhhorod w Ukrainie.

Strona projektu
Trailer
Pobierz

Szaman PW
8 czerwca, 16:25
Zapomniałem o tym modzie. Słyszałem o nim jakiś czas temu, ale sądziłem że to tylko taka "ciekawostka" z jedną lokacją którą można sobie zwiedzić... a widzę że jest to jakby "dodatek" do MMVII.

Za miesiąc ma urlop więc, sprawdzę sobie tą perełkę.

Kastore PW
8 czerwca, 18:15
Wygląda jak silnik MM8 (który też jest pewnie silnikiem MM7, ale nwm czy nie jest zmodyfikowany).

Alkapivo PW
8 czerwca, 19:52
Kastore:
Wygląda jak silnik MM8 (który też jest pewnie silnikiem MM7, ale nwm czy nie jest zmodyfikowany).

Tak, to jest na silniku MM7 + MMextension (czyli Lua binding do skompilowanej, C++owej binarki).
Henrik pracuje nad przeniesieniem assetów na merged (czyl mm8), co umożliwi lepszą kompatybilność z modem multiplayer.

Polecam zapoznać się z jego kanałem na YouTube, gdzie znajduja się m.in. Dev Streamy na których doskonale widać jak korzystać z MMExtension do budowania poziomów (naziemnych oczywiście, bo lochy to już w Blenderze się robi) i wiele innych ciekawych rzeczy.

Wiem dużo o tym modzie, bo jestem na Patronite no i znamy się z Henrikiem z Discorda :) W jednej z lokacji znajduje się nawet obraz mojego kota Barona, ale jeszcze tam nie dotarłem, więc screena nie pokażę :D

Vexxus PW
9 czerwca, 15:28
Witam,planuje ktos spolszczenie Amber Island?

Tarnoob PW
10 czerwca, 22:18
Podziwiam autora – że poświęcił prawdopodobnie setki godzin na wskrzeszanie niszowej gierki... Chyba nie zainwestuję dziesiątek godzin, żeby to ukończyć, bo:

1) do silnika MM6–8 jestem już bardzo przyzwyczajony, kończąc wszystkie te gry, a „siódemkę” ze trzy razy;

2) mam dużo innych pomysłów i planów.

Mimo to chętnie zobaczę „lecpleja” i trzymam kciuki za ten i podobne projekty.

Te gry są na tyle dobre, że zasługują na nowy silnik; może kiedyś narzędzia do tego będą na tyle dostępne, żeby fani byli w stanie to zrobić. Na Ubisoft nie liczę, bo to jednak niszowy rynek, choć kto wie, może jeszcze zrobi się moda na klasyczne cRPG fantazi i trochę temu sprzyja popularność Baldur's Gate III.

Alkapivo PW
12 czerwca, 01:07
Vexxus:
Witam,planuje ktos spolszczenie Amber Island?

W tym momencie raczej nikt nad tym nie pracuje. Na szczęscie Might & Magic VII: Amber Island to projekt open source, system zgłoszeniowy na razie znajduje się na trello: https://trello.com/c/LUIQEnD4/95-language-pack-plpl

Z innej beczki:

W bibliotece arcymaga znajduje się mój obraz przedstawiający kota Barona.
https://alkapivo.souper.io/post/47205/Might%20and%20Magic%20VII

Od kilku dni pracuje nad udzieleniem feedbacku Henrikowi, notatki na miro w formie mapy chaosu oraz "work in progress":
https://miro.com/app/board/uXjVKUwNGn8=/?share_link_id=378410575847


J. M. Sower PW
19 czerwca, 08:42
Fajnie że powstaje coś nowego do tych gier, chociaż szkoda, że autor, z tego co widzę, jako nową zawartość dodaje tylko nowe mapy. Tak sobie myślę, że najlepiej by było gdyby połączył ze mną siły, wtedy gdy robiłem swojego moda do MM8 :D bo ja robiłem dużo nowych grafik, by dać większy powiew świeżości, a z kolei układanie map trochę mnie męczyło. Poza tym przez to dorabianie grafik miałem zbyt dużo pracy jak na jednego człowieka. Bez wątpienia skupienie się na samych mapach pozwoliło autorowi tego moda na zrobienie ich tak wielu.

Ps. Swoją drogą muszę w końcu kiedyś spakować to wszystko co udało mi się zrobić i udostępnić. Chyba nie będę kontynuować prac, bo mam inne bardziej przyszłościowe projekty, a ta gra niestety jest dość niszowa i za wiele osób i tak by nie zagrało. Ale może choćby autor tego czy innego moda by skorzystał z nowych grafik.

Ps2. A i widziałem tam na trello buga z wieśniakiem zeskakującym ze statku do wody. Jest to oznaczone jako nie do naprawienia obecnie, a pamiętam, że takie rzeczy były oryginalnie rozwiązane przypisaniem danej istocie specjalnego typu poruszania się, sprawiającego, że zawsze stała w miejscu. Tak miał chyba jakiś wieśniak na statku i na przykład enty. Sam to wykorzystałem do zrobienia nieruchomego działa laserowego. ;D

Zu PW
20 czerwca, 13:13
Ten mod domyślnie ma ustawione, że zamiast standardowego sterowania mamy chodzenie a'la WASD, z poruszaniem kamery myszką. O ile mogę wyłączyć w INI poruszanie kamery myszką, to nie widzę opcji aby wyłączyć to, że lewy i prawy porusza w lewo i prawo zamiast obracać. Jak się to wyłącza?
temat: Might & Magic VII: Amber Island

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel