Witaj Nieznajomy!
|
temat: Fallen Of the Depth [VCMI] komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
edeksumo |
“Bitwę da się przetrwać dzięki sile, a można ją wygrać dzięki duchowi.* Tu zabrakło jednego i drugiego... Cóż, nie każdy jest godzien zapamiętania.” To rzekłszy Sir Lars zawrócił swego wierzchowca i z nieukrywaną dumą na twarzy pozostawił cmentarzysko za sobą. W tawernach zawsze było słychać gwar. To zarazem miejsce wspólnego ucztowania, jak i dzielenia się informacjami. Niejedna karczmiarka nasłuchała się o wybitnych czynach i podbojach lichego pijaczka, który właśnie wypijał duszkiem czwarty kufel zbyt mocnego trunku. Zdarzali się też wędrowcy z dalekich stron. Najbardziej charakterystyczni byli ci, którzy na własne ryzyko samotnie przemierzali podziemia. Na pierwszy rzut oka budzili niepokój, jednak to zawsze wokół nich gromadził się największy tłum gapiów. To właśnie oni bajdurzyli o wietrze, który w swych porywach nosił stare pieśni o wielkim imperium, ukrytym głęboko we mszystych labiryntach, tam gdzie nie dociera nawet słońce. Mówili o wielkiej pustce, która uwolniona z niewoli pogrzebie wszystko. “I kto by przypuszczał. Spójrz Teklo. Oto com udało nam się stworzyć z niczego. Ja i moi bracia, stawiając kamień po kamieniu stworzyliśmy ten piękny, ukryty przed światem dom. Nasz wspólny dom Teklo, schronienie dla tych wszystkich stworzeń. Piękną zieloną przystań - Kazamaty.” Morax nawet nie próbował kryć wzruszenia spoglądając na mury wielkiego imperium, które udało mu się stworzyć. Te piękne ściany wielkiego ratusza. Tuż obok majestatyczna budowla, z której słychać było szeptane zaklęcia. “A oni dalej zgłębiają swoją wiedzę o magii runicznej?” “Tak Teklo, nie wiemy z jakim niebezpieczeństwem przyjdzie nam się zmierzyć. Wszak korytarze wiodą jeszcze daleko w pustkę”. Nagle dwójkę spacerowiczów obryzgały krople wody. “Wybaczcie!” rzucił machając do nich młody Hornlet. “Jeszcze się uczę odpowiednio celować, średnio mi to wychodzi”. Na co Morax odparł ze śmiechem - “Nie szkodzi. Każdy z nas kiedyś zaczynał. Tylko zbierz strzały z sadzawki. Kappy będą bardzo niepocieszone kiedy się na nie natkną”. Tekla otarła swe kościane lico z wody, po czym razem z Moraxem udali się do gmachu zamku na spoczynek. *cyt. Sun Tzu “Sztuka wojny”. Mamy przyjemność [ja i moja luba Mora] zaprezentować Wam nową modyfikację tworzoną na VCMI. Będzie ona opowieścią o dawnym podziemnym imperium, zapomnianym już przez czas i wszelkie stworzenia. Fallen of the Depth wprowadzi do gry nowy teren, miasto, jednostki i … Cóż, już niebawem przekonacie się sami. Stay tunned! A już teraz jako mały przedsmak możecie rzucić okiem na kilka zrzutów z naszej pracy. [Still work in progress ;)] |
Hayven |
Co wyście tak nagle z tymi miastami powariowali? :P Fajnie. |
Majster |
Miasto i nowy teren mapie przygody wyglądają świetnie, a to co widać z ekranu miasta, też jest niczego sobie. Tylko te jednostki, jakby zostały wycięte z innej gry, i wklejone do H3 (podobnie jak to wyglądało w przypadku Abyss). Ale nowe miasto to zawsze frajda, więc trzymam kciuki za projekt! Te kilka lat szybko zleci. :) |
Andruids |
Hayven: Co wyście tak nagle z tymi miastami powariowali? :P Co to znaczy "nagle"? Mój bracie w moddingu h3, to chyba pierwsze zupełnie oryginalne miasto od czasu Ruin, a te zostały pierwszy raz ogłoszone w 2018. (Mam nadzieję że się mylę i źle pamiętam. Jakby co, proszę o korektę.) |
Warmonger |
Dobra robota! Tym bardziej, że projekt pojawił się zupełnie z zaskoczenia. Cytat: Był taki czas na Heroes Community praktycznie co tydzień ktoś publikował "pomysł na nowe miasto". Liczba tych projektów szła w setki. Oczywiście prawie wszystkie skończyły się niczym, a te, które powstały, nie nadają się do pokazywania publicznie.Co wyście tak nagle z tymi miastami powariowali? :P Tym niemniej widać, że ludzie mają silną potrzebę tworzenia własnych miast. Nawet, jeżeli sami nie potrafią tego zrobić. Cytat: Być może to wyłącznie kwestia ustawień renderingu - O ile mamy do czynienia z autorskimi modelami, oczywiście.
Tylko te jednostki, jakby zostały wycięte z innej gry |
avatar |
Oczywiście że to są 'wycinanki' by pokazać walczące jednostki w tym samym momencie w jednej turze. Robiło tak NWC, robili tak Hociarze. |
edeksumo |
war: Być może to wyłącznie kwestia ustawień renderingu - O ile mamy do czynienia z autorskimi modelami, oczywiście. Wszystkie modele są autorskie, tak jak było napisane wszystko jest jeszcze work in progress. I tak jak pisze Avatar screen z bitwy jest totalna sklejką aby nadać większego dynamizmu. |
Kastore |
Ładne kolorki ma to miasto i jego budynki na mapie. |
Hayven |
Cytat: Był taki czas na Heroes Community praktycznie co tydzień ktoś publikował "pomysł na nowe miasto". Liczba tych projektów szła w setki. Oczywiście prawie wszystkie skończyły się niczym, a te, które powstały, nie nadają się do pokazywania publicznie Och, ja też pamiętam, jak tutaj było 69 propozycji Vori, Rezerwatu, Oazy i innych, różnica polega na tym, że teraz mamy wysyp projektów na szeroką skalę, mających od razu coś do zaprezentowania, jakieś pomysły fabularne itd. Może moje zaskoczenie nie wynika tyleż z samej liczby nowych propozycji, co z tego, że (takie można odnieść wrażenie) każda z nich prezentuje się jako pełen zestaw miasto+fabuła+kampania. |
Fandor |
Ja trochę pomarudzę. Trzymam kciuki, za każdy autorski projekt i za rozwój każdego moddera na naszej scenie. Rozumiem też, że praca w większych grupach, to często kompromisy do naszych własnych wizji, które mogą podciąć skrzydła. Niemniej pamiętając takie projekty jak polskie Oasis, Preserve i parę innych, które próbowały im dorównać i wszystkie rosyjskie projekty, mam obawy, że wiele z tych świetnych projektów nie doczeka ostatecznej realizacji, a praca i utworzone modele jednostek pójdą na marne. Rozważcie próbę rekrutacji do istniejących już grup modderów, albo spróbujcie razem stworzyć nowe. To da większą gwarancję, że projekt zostanie doprowadzony do skutku przez was lub kogoś z kim będziecie współpracować. Ale, żeby dodać też coś pozytywnego na koniec. Ten projekt jakoś mnie od początku urzekł. Ma te zaletę, że prezentuje sobą coś zupełnie nowego, a nie jakieś miasta, z których brakiem realizacji już się pogodziłem i zawsze mam w głowie, że coś może się stać i nie powstaną (mimo, że uważam team DoR za obecnie najlepszą grupę modderską, to wiem, że Vori jest przeklęte i poczekam, aż będzie w pełni grywalne, zanim naprawdę zacznę się cieszyć). Podoba mi się kolorystyka, architektura, podobają mi się jednostki z motywem roślinnym, ale jednocześnie bardziej złym, podziemnym charakterem. Także naprawdę mam nadzieję, że ten projekt będzie tym, który będzie się rozwijać i doczeka realizacji. |
Dydzio |
@Fandor U mnie Edek ma dość dobrą reputację jako osoba która dowozi i jest sprawdzona jako długoterminowo zainteresowana. Pod tym względem bym się jakoś specjalnie nie przejmował. Natomiast odnośnie ogólnego trendu "jednoosobowych projektów" itp to się zgadzam, jeśli głównym celem autora jest zdobycie umiarkowanej popularności by użytkownicy byli zadowoleni. Pod tym względem różne projekty w różnych grach nie dowiozły, bo "każdy sam sobie rzepkę skrobie" zamiast łączyć siły by przebić pewien próg jakościowy, zwiększyć potencjał marketingowy itp. |
Bacus |
Fajne. |
Nephretes |
A to dopiero niespodzianka. Muszę przyznać, że rozmiar projektu jest imponujący jak na mały zespół który nad nim pracuje. Nowy teren jak i częściowo odsłonięty ekran miasta już zapowiadają się ciekawie. Niestety jeśli chodzi o jednostki jestem trochę skonfundowany i nie do końca rozumiem na co ja właściwie patrzę. Stylistycznie wygląda to jak insekto-ufoludki wyciągnięte z gry Spore. Nie zgadza się styl, perspektywa a kolory wymagają poprawki. Nie rozpoznaję też żadnej jednostki z bestiariusza fantasy. |
edeksumo |
Jednostki jak i wszystko są jeszcze we wcześniej fazie produkcji, więc wiele poprawek przed nimi. Większość line-upu pochodzi bądź przynajmniej jest wzorowana na stworach z D&D. |
temat: Fallen Of the Depth [VCMI] | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel