Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Wojna Wróżek
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Andruids PW
9 kwietnia, 03:31
"Zmęczony mentalną ciasnotą elfich zwyczajów i polityki,
wyruszyłem na poszukiwania swojego powołania. Tęsknota
za prostszym życiem zaprowadziła mnie na surowe ziemie
Mieszkańców Gór, z dala od akademickich ambicji. Jednak
to właśnie od tych zahartowanych barbarzyńców otrzymałem
wiedzę o wiele bogatszą niż ta zawarta w zatęchłych elfickich
księgach, lekcje o dziczy, o przetrwaniu, braterstwie,
a nawet... miłości."


2 tygodnie temu obudziłem się, i ułożyły mi się w głowie słowa dla prologu tej historii. Sam pomysł na fabułę chodził mi po głowie już od paru lat. W tym roku wypada związana z tym bardzo ważna rocznica, więc mam nadzieję, że coś powstanie do końca kwietnia, a jak nie, to chociaż do czerwca. Ale umówmy się, nigdy nie byłem dobry w dotrzymywaniu terminów... najbezpieczniej założyć koniec roku : p



Filmik z tej okazji miał pojawić się w okolicy 1 kwietnia, ale moja tak nagła, jak błyskawiczna kariera muzyczna opóźniła to wydarzenie.

"Ale co to w ogóle ma być?" - zapewne pytacie. Już odpowiadam. 10 lat temu zacząłem moją przygodę z moddingiem H3. W międzyczasie maczałem paluszki w różnych projektach, uczyłem się robić rzeczy w 3D, obróbki graficzne w photoshopie, mody w VCMI, z resztą sam ten silnik przeszedł potężną ewolucję. Oprócz tego, mamy obecnie dostęp do "technologii AI", która pozwala łatwo i szybko tworzyć istne cuda. Ogólnie - doszedłem do wniosku, że to najlepszy moment, żeby zrobić coś, co wymarzyłem sobie dekadę temu.

Zapraszam na premierę promocyjnego zwiastuna w najbliższą sobotę. Wtedy też pojawią się kolejne szczegóły. V!


Kurek PW
12 kwietnia, 10:48
No nie powiem,... ciekawłem bardzo

Majster PW
12 kwietnia, 22:50
Czyżby nowe miasto, wraz z kampanią do niego?

Bacus PW
13 kwietnia, 16:13
Fajne.

Kastore PW
13 kwietnia, 16:29
Kiedy kolejny trailer?

Kammer PW
13 kwietnia, 17:16
Fajne.

Andruids PW
14 kwietnia, 02:58
Dziękuję wszystkim za pełne entuzjazmu komentarze i przepraszam, że nie wyrobiłem się z obiecaną dawką szczegółów zaraz po premierze (taki był plan). Niemniej, ta proklamacja zdziałała cuda, bo jednego dnia (czyli minionej soboty), udało mi się zrobić (prawie) to wszystko, co planowałem od miesiąca... niesamowite.

Ale przechodząc do sedna. Mam dla was mały filmik i garść informacji. Oto filmik:




A oto garść informacji:

Tak jak pisze w zwiastunie, mam zamiar zrobić serię mapek. Trójka to ładna liczba, więc tyle będzie liczyć owa seria. Dla odmiany, seria będzie kampanią, skoro taką możliwość daje VCMI, i skoro cały czas będzie towarzyszył nam jeden bohater. Nie dajcie się zwieść, że na poglądowych materiałach pierwsza mapka odpala się jako pojedynczy scenariusz!

Tak jak przy moim poprzednim projekcie, grywalne "odcinki" będę wypuszczane kiedy będą gotowe. Pierwszy, mam dużą nadzieję, że uda mi się ukończyć do końca kwietnia, ale zostanie wypuszczony przy premierze wersji 1.5 VCMI. Kolejny gdzieś do czerwca. Ostatni... zobaczymy.

Warmonger PW
14 kwietnia, 07:49
Tygrysy i topornicy prowadzone przez śmiesznego elfa (: Zapowiada się przyspieszona premiera Vori :D

Andruids PW
14 kwietnia, 13:29
Warmonger:
Zapowiada się przyspieszona premiera Vori :D

Opóźniona... wierz mi, mocno, mooocnoooo opóźniona...

Sir Galuf PW
14 kwietnia, 17:00
Wygląda bardzo ciekawie! Podoba mi się pole bitwy i taki nocny klimat, jakby ze snu - Mam pytanie, jak się nazywa muzyczka która leci w tle w trakcie przemierzania mapy?

Andruids PW
14 kwietnia, 21:12
@Sir Galuf Shazam odpowiada - "Lavender Waters" ze ścieżki dźwiękowej Yume 2kki. Leciała mi w tle z przeglądarki jak nagrywałem. Myślałem że nagra się tylko dźwięk z okna VCMI, ale pasowało, więc już tak zostawiłem.

Teren, który posłużył do przedstawienia onirycznej krainy Faery to Stardust, który można sobie ściągnąć razem z innymi nowymi podłożami za pomocą launchera VCMI (mod "New terrains pack").

Fandor PW
15 kwietnia, 21:53
Kto czyta teksty fabularne? Chciałbym bardzo pochwalić za świetny angielski i generalnie bycie bardzo dobrym lektorem. ^^

Natomiast co do projektu. O ile sama koncepcja mega mi się podoba i grafiki wyglądają świetnie, szczególnie jak na pracę jednej osoby, to jak wyżej zauważono podobieństwa do Palace z DoR są ogromne.

Oczywiście, będą to pewnie zupełnie inne mody, które nigdy w żaden sposób się nie połączą, ale mimo wszystko bardzo lubię, gdy tak podobne projekty robią wszystko co mogą, aby się od siebie odróżnić.

avatar PW
15 kwietnia, 22:20
W opisie do filmiku jest podane, kto/co jest lektorem.

Andruids PW
16 kwietnia, 01:45
Fandor:
Natomiast co do projektu. O ile sama koncepcja mega mi się podoba i grafiki wyglądają świetnie, szczególnie jak na pracę jednej osoby

Dziękuję za pochwałę, aczkolwiek przez te wiele lat otrzymałem dużą pomoc od wielu członków społeczności modderskiej, taką jak materiały, pomysły, a także w ogóle inspirację do tworzenia takich rzeczy. Więc nie można tu mówić o "pracy jednej osoby" i przy ewentualnej premierze, zamierzam złożyć wszystkim stosowne podziękowania.

Fandor:
to jak wyżej zauważono podobieństwa do Palace z DoR są ogromne.

Pewne podobieństwa są nieuniknione, ponieważ rozmowy o naszym ulubionym przeklętym mieście wyprzedzają projekt DoR o wiele lat, i to nie tylko na naszym forum. I za każdym razem przewijało się wiele tych samych elementów.

Jestem pewien, że chłopaki dostarczą w swoim dodatku epicką opowieść, piękne mapy i towarzyszące im wspaniałe i zbalansowane miasto, nie ustępujące w niczym od tych, które uświadczyliśmy z Rogu Otchłani. Natomiast ja obrałem sobie prostszy cel. Mam do opowiedzenia swoją wymyśloną historię, nie związaną ani z Mieczem Mrozu, ani Rozliczeniem, ani w sumie z niczym ważnym. Ot, niesforny elf pomyślał, że może zadrwić z przeznaczenia i odbiło mu się to czkawką.

I spokojnie, jeszcze niczego nie widziałeś ^^.

Bacus PW
17 kwietnia, 22:14
Po niezagraniu kilkunastu godzin w early build tego moda mam wiele uwag, opinii i przemyśleń, którymi chciałbym się podzielić, bo ten mod wciągnął mnie bez reszty i dopiero teraz mam chwile by się podzielić tym co naprawdę sądzę, a wiem, że nikogo to nie obchodzi.

Zalety:
- Główny bohater - wyjątkowo barwna, różnorodna i nie jednowymiarowa postać, ma ciekawy charakter, charyzmę, historię i motywację, to jest najlepsza postać w historii serii Heroes, a może nawet najlepsza postać napisana przez Andruidsa, a na pewno top3.
- Tygrysy - duże koty
- Fabuła - jeśli czytaliście "Kroniki Czarnej Kompanii" to będziecie z ręką w spodniach przechodzić kolejne dni przygody, rewelacja.
- Andruids - Szacunek dla pana za wkład, serce i piękne grafiki.

Wady
- Główny bohater - jest chyba zbyt złożony na prostą kampanie w grze dla dzieci, trochę ciężko pochwalać umieszczenie antybohatera jako protagonisty w kampanii w dziecięcej gierce. Szkoda
- Tygrysy - to po prostu wielkie koty, nuda... przydałaby się innowacje
- GRA - Największą bolączką tej modyfikacji jest to, że powstała do średniej trójki, a nie fenomenalnej Siódemki, bardzo dobrej, acz kiepsko starzejącej się Piątki lub przyjemnej Dwójki... Trochę zmarnowany potencjał.
- Andruids - Nie lubię go.

Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.
Wasz Janek.

FirePaladin PW
17 kwietnia, 23:24
Andruids:
Pewne podobieństwa są nieuniknione, ponieważ rozmowy o naszym ulubionym przeklętym mieście wyprzedzają projekt DoR o wiele lat, i to nie tylko na naszym forum. I za każdym razem przewijało się wiele tych samych elementów.

A little correction: Cepheus, the original author of Palace's concept and one of DoR's contributors, created the faction's concept and many of its motifs as early as 2004. So yes, the Palace in DoR is the realization of such an old idea.

Otherwise, good luck with your own project! At first I didn't know how such twisted fairies could be part of a Vori town, but it makes more sense now that I watched the video. They're still the stuff of nightmares for me, brrrr (don't take it in a bad way, they're just scary). I'm getting a bit of an ice age vibe, too (with the tigers, and highlanders' color palette), but I'm not sure if it was intended. Not that I have anything against it, it's fresh.

Kastore PW
17 kwietnia, 23:38
Bacus:
Główny bohater - wyjątkowo barwna, różnorodna i nie jednowymiarowa postać
Mnie bardzo ciekawi, jakie on ma cechy charakteru poza byciem gejem.

Bacus PW
18 kwietnia, 14:52
Kastore:
Mnie bardzo ciekawi, jakie on ma cechy charakteru poza byciem gejem.

Z tego co się orientuje to bycie gejem nie jest cechą charakteru, ale co ja tam wiem. Jednak nie wiem skąd takie przypuszczenia poza durnymi śmieszkami Nicolaja 18 lat temu jak bawili się chłopaki w modding, że chcą pierwszego bohatyra geja w Hiros3, ale nawet jeśli to byłby kanon to nie wpływa na przygodę i scenariusz, bo nie mamy tutaj scen łóżkowych, to nie Gra o Tron czy inne seriale.


Kastore PW
18 kwietnia, 21:17
Bacus:
Z tego co się orientuje to bycie gejem nie jest cechą charakteru
Według mnie jest.
Czekam na ten map pack głównie ze względu na głównego bohatera, bo zawsze wyobrażałem sobie Ergiego trochę jak Divine z Pink Flamingos. Jako kogoś, kto uważa, że lepiej coś zrobić i żałować, niż nie zrobić i żałować, że się nie spróbowało, np. w kwestii kanibalizmu oraz jako kogoś, kto stuprocentowo wierzy w Boga, ponieważ sam uważa się za Boga.

Andruids PW
19 kwietnia, 02:14
@Bacus
Takie recenzje lubię najbardziej, ponieważ dzięki nim, wiem na czym mogę się skupić podczas robienia mapki, zanim jeszcze ją skończę. Serdecznie dziękuję.

@Kastore
Chyba Ty powinieneś pisać scenariusz do tego moda. Po takich ambitnych oczekiwaniach powoli przeczuwam, że mogę nie dostarczyć...

@FirePaladin
It's certainly true that Cepheus' conception predates all others (or almost all), and since then, some elements, like Snow Elves (so just common sense) and White Tigers naturally pop up in people's imagination when thinking about this faction. Was all I was saying.
temat: [VCMI/projekt] Wojna Wróżek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel