Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: Loch w Heroes IV
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

Górski Krasnolud PW
4 października 2023, 20:43
Czy powstał może kiedyś mod, który robi małe "przemeblowanie" w armii Chaosu, tak, aby przypominała ona bardziej Loch z Heroes III? Widziałbym to w następujący sposób

Rozbójnik - Troglodyta
Minotaur - Obserwator
Meduza (przebrawiona na zloto czarny)- Zmora
Czarny Smok - Hydra

Czy istniałaby możliwość wykorzystania budynków jednostek neutralnych, tak, aby można było je zaimportować do miasta? I jestem ciekaw, czy dałoby się zastąpić model bohatera mocy, na model Spazza Maticusa, gdyż znacznie bardziej przypomina on "Władcę".

Karule PW
9 października 2023, 12:53
Nie przypominam sobie. Możesz ewentualnie w edytorze dodać sobie siedliska stworzeń obok zamku w jakimś scenariuszu, chociaż wiem, że to rozwiązanie połowiczne. Niemniej czasami robię takie eksperymenty.

Agon PW
27 maja, 22:56
Jest mod dodający nowy budynek do Azylu w którym można rekrutować trolle, troglodytów i obserwatorów https://www.youtube.com/watch?v=eac3EqTWSig

Szaman PW
30 maja, 00:37
Z Kolegą jesteśmy w trakcie rozpracowywania moda do Heroes 4 Equilibris za pomocą HexEdytora. Póki co uczymy się jak dodać nowe umiejętności dla jednostek, ale także kombinujemy jak zmienić line-up jednostek. Więc może w niedalekiej przyszłości pokażemy, co nam udało się wymyślić.

Andruids PW
30 maja, 01:34
Powodzenia!

Agon PW
30 maja, 17:24
Skoro już mowa o modach do H4, to ostatnio pojawił się pomysł (i jest on realizowany) na stworzenie H4 na nowym silniku: https://github.com/komjum6/HOMMIVremake

Link do discorda dla zainteresowanych: discord.gg/gcf2K73ZnV

Szaman PW
30 maja, 20:22
I można rżeć że tak powinno być ;p Heroes 4 ma bardziej toporny silnik niż H3. I taki "Heroes 4 VCMI" już dawno powinien wyjść niż do trójki który jest zasypywany modami.

To tak trochę jak zrobić nowy silnik dla Dooma i stworzyć tą samą gre:D W sumie czemu nie, ale dlaczego?

Póki co całe modowanie na H4 bazuje na HexEdytorze i kilku wtyczkach stworzonych na HC co jest bardzo "ubogie" w porównaniu do innych części gry.
temat: Loch w Heroes IV

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel