Witaj Nieznajomy!
|
temat: Grafiki z Pyrkonu komnata: Biblioteka Legend |
wróć do komnaty |
Fangorn54 |
Witam, jestem tu od ok. dekady, ale dopiero założyłem konto. Mam pytanie. W tym oto wywiadzie: https://www.acidcave.net/wywiad_na_xx-lecie_kwasowej_groty_z_ericem_damian-vernetem_i_vicky_malineau.html wspomniane są 2 grafiki z Pyrkonu, mające sugerować powrót Ubisoftu na Enroth. Czy można je gdzieś zobaczyć? |
Acid Dragon |
Na razie nie. Dostałem pozwolenie od Ubisoftu by pokazać je podczas Pyrkonu z wyraźnym zastrzeżeniem, że nie opublikuję ich na stronie. Zaznaczam jednak, że nie były jakieś super ;). To bardziej grafiki koncepcyjne, pokazujące pewne pomysły i style, a nie pełnoprawne dzieła sztuki, które miałyby zrobić na kimś wrażenie. |
Trolldaeron |
A były tam jakieś konkrety? Wiem, że stąpam po kruchym lodzie, ale nawet kwestia tego, czy to był koncept mapy lub jednostki, jest ciekawa. Praca nad stylem jest bardzo istotna, bo od stylu będzie zależało, jakie ostateczne wrażenia będzie powodować gra. Ciekaw jestem, czy rozważali bardziej coś jak Disciples 3 czy Heroes 5. |
Acid Dragon |
Nie, na tym etapie nie mogło być mowy jeszcze o żadnych konkretach. Natomiast sam styl drugiej grafiki wskazywał, że zamiast stylu komiksowo-mangowego Ashanu, seria powinna powrócić do bardziej ugruntowanego, "średniowiecznego" fantasy. To nie znaczy jednak, że taką podjęto decyzję. To znaczy, że taki styl zaproponowano. Taki pojawił się pomysł, taka się pojawiła koncepcja. Podobnie w przypadku pierwszej grafiki - mapa przedstawiająca Antagarich po Rozliczeniu nie oznacza, że jest w jakiś sposób "kanoniczna" i że wyznacza co się będzie działo w nowych grach, ani że fabuła Heroes III będzie bezpośrednio kontynuowana. Ciągle możliwe są rebooty, retcony i inne zabiegi fabularne tak, aby przyszłe gry osadzić w uniwersum Enroth, ale niekoniecznie "tym samym" Enroth, które pamiętamy sprzed 25 lat. Jedyne konkrety na temat przyszłych gier padły w wywiadzie dla Kwasowej Groty od samych twórców - że twórcy chcą rozwijać świat fabularny Enrothu zamiast Ashanu, że planują różne gry, kierowane do różnych grup odbiorców zamiast starać się stworzyć idealną część Heroes dla wszystkich oraz że w ogóle nowe gry - w liczbie mnogiej - są w produkcji. |
temat: Grafiki z Pyrkonu | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel