Witaj Nieznajomy!
|
temat: Kampania Heroes VI - Dialogi komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
magius123123 |
Cześć wszystkim! Uważam, że kampania w Heroes VI jest naprawdę całkiem niezła i interesująca i gdyby nie monotonny (i momentami słaby) gameplay to na pewno więcej osób mogłoby ją doświadczyć w całości. Ja akurat lubię H6 i chciałbym w jakiś sposób przenieść jej kampanię do zupełnie innych realiów. Żeby to zrobić dobrze, potrzebowałbym jednak jednej konkretnej rzeczy - i tu zwracam się do Was z zapytaniem. Czy jest jakakolwiek możliwość wyodrębnienia plików kwestii dialogowych z gry? Bawiłem się kiedyś w modowanie H7 i kilku innych gier, ale H6 to zupełnie inna bestia. Może ktoś się gdzieś kiedyś dorwał do takich pliczków? (zgaduję, że nagrane kwestie dialogowe znajdują się pewnie w paczce Data.pl-PL.orc, tylko nie wiem jak je wyodrębnić). Wiem jak wyciągnąć modele i teksturki (bez animacji ofc), ale nie mam pojęcia jak to zrobić z dialogami. |
Crazy-AK47 |
Nie wiem czy można się do tego dobrać, ale można to zrobić metodą nagrania plików audio podczas rozgrywki i przekonwertowanie ich w programie Audacity do innego formatu |
Alchemik |
Na początku witajcie wszyscy po mojej wielkiej przerwie. Dawno nie zaglądałem do Groty i tak samo na jakiś czas moja przygoda z serią Might and Magic się skończyła. Jednak ostatnio przypomniałem sobie o niej i wróciłem :) magius123123: Czy jest jakakolwiek możliwość wyodrębnienia plików kwestii dialogowych z gry? Co do plików dialogów chodzi Ci o kwestie mówione czy w formie tekstów? Jeśli chodzi o pliki dźwiękowe kiedyś mi się to udało. One akurat nie są mocno zaszyte. Mogę je dla Ciebie znaleźć. magius123123: Wiem jak wyciągnąć modele i teksturki (bez animacji ofc) Bardzo ciekawie się złożyło bo akurat od tygodnia próbuję wydobyć modele 3D z tej gry :) Mogę spytać jakiego programu do tego użyłeś? Po ciężkich bojach i testowaniu masy programów udało mi się odczytać je za pomocą programu 3D Object Converter. Nie wiem jeszcze jak wygląda kwestia tekstur i animacji, ale cieszę się że w końcu jest jakiś postęp w tej kwestii. |
temat: Kampania Heroes VI - Dialogi | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel