![]() |
![]() |
![]() |
Witaj Nieznajomy!
|
![]() komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
![]() |
![]() Andruids ![]() |
Jestem pewien, że wielu z was fantazjowało na temat alternatywnej historii, w której Władcy Harmondale przekazali artefakt Starożytnych Kastorowi, co pozwoliło mu rozpocząć podbój Antagarichu. Lecz jaki był tego przebieg? Jak w wyniku tego zmienił się los świata i jego bohaterów? Takie rozważania także i mi zaprzątały niejednokrotnie głowę. Zapraszam Was zatem do mojej fantazji na ten temat.![]() Antagarich w Płomieniach to projekt, który zrodził się z trzech powodów, którym odpowiadają jego poszczególne części: 1) VCMI w pewnym momencie umożliwiło dodawanie mapek z nowymi terenami. 2) Nowy teren stworzony przez społeczność był mało estetyczny. 3) Nie było miasta Forge, które w pełni by mi się podobało. Te trzy kwestie stały się podłożem dla powstania paczki, w której skład wchodzą: 1) Antagarich Burning Maps - mapy (obecnie w liczbie: 1) stworzone za pomocą edytora map VCMI i pokazujące możliwości silnika. 2) Antagarich Burning Assets - elementy niezbędne do tworzenia owych map, z poprawionymi dekoracjami i polem bitwy terenu "asfalt". 3) Forge 2000 - główny bohater map. Miasto-frankenstein "powołane do życia" z elementów pochodzących z różnych innych projektów. Członkowie MDT, Fire Paladin, ggkth, Fred79, Axolotl, Don Komandor, Alex-ander, Morn - z twórczości (między innymi) tych wybitnych artystów wybrałem najlepsze dostępne rodzynki i połączyłem w całość, która mam nadzieję, przypadnie do gustu niejednemu pasjonatowi Kuźni, i będzie pasować do całokształtu tego moda. Zgodnie z obietnicą, udostępniam paczkę zawierającą pierwszą mapę z serii i wyżej wymienione elementy potrzebne do jej rozegrania. Mapa w mojej ocenie nie jest trudna, ale mam też nadzieję, że nie okaże się dziecinnie prosta. Jestem ciekaw opinii reszty społeczności i liczę na to, że przed powstaniem kolejnych scenariuszy uda mi się zebrać mały feedback, dzięki któremu kolejne części będą stanowiły większe wyzwanie. Antagarich_Burning_part1.zip (Myślę, że nie trzeba tego tłumaczyć, ale na wszelki wypadek dodam, że do działania wszystkiego wymagana jest wersja VCMI 1.1.0. Paczkę w linku ściągamy, a jej zawartość rozpakowujemy do katalogu "Mods" - osobno trzy foldery. Jeśli zrobimy to dobrze, w konsoli powinno pojawić się ostrzeżenie o brakujących grafikach wieżyczek, a w grze powinna być dostępna mapa "Catherine's Downfall".) (PS. Jeszcze raz dzięki za ładniejszą grafikę Żądlacza, Morglinie.) |
![]() Tarnoob ![]() |
♥ |
![]() Warmonger ![]() |
Przyjemna mapka w klasycznym stylu. Przeszedłem z rana i dobrze się bawiłem. Nowe grafiki i jednostki cieszą oko :) Nareszcie teren Forge wygląda porządnie. Ale czy panowie Sluggers nie powinni czasem strzelać? |
![]() Andruids ![]() |
No widzisz, powinien. To jakby co, wiesz gdzie dać bonus "SHOOTER", a jak ktoś nie wie, to trzeba podmienić ten plik w folderze "config/forge2k/creatures": heavystringer.json (Podmieniłem go już w paczce, więc jak ktoś dopiero ściąga, to nie ma powodów do obaw.) |
![]() zeryss ![]() |
Andruids if there is a desire to complete this forge, there is a version of the screen and a corrected puzzle map Forge |
![]() Fandor ![]() |
Znalazłbyś czas, aby na forum opisać i może pokazać jak wygląda Twoje Forge? Ponadto w filmiku zaobserwowałem zmianę wyglądu Conflux i jego jednostek. Jest więcej takich zmian? Mógłbyś je także opisać? |
![]() Zachari ![]() |
Fandor: Ponadto w filmiku zaobserwowałem zmianę wyglądu Conflux i jego jednostek To chyba raczej taka Smocza Utopia dla supreme-żywiołaków |
![]() Andruids ![]() |
Zachari: To chyba raczej taka Smocza Utopia dla supreme-żywiołaków To to. Zachciało mi się zrobić nowy bank, ale już nie całkiem nowych grafik żywiołaków, bo nigdy bym się z tym nie wyrobił, dlatego zaprzęgłem moje dwie ulubione kolorowanki (żywiołaka pożogi i korupcji), i dorobiłem pozostałe dwie. |
![]() Warmonger ![]() |
Żeby nie było - po ukończeniu scenariusza miastem można normalnie grać na innych mapach :) Poza Forge mamy też stworzenia neutralne, w tym fajne dopakowane żywiołaki z nowym bankiem. ![]() |
temat: [VCMI/projekt] Antagarich w Płomieniach |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel