Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Antagarich w Płomieniach komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Andruids |
Jestem pewien, że wielu z was fantazjowało na temat alternatywnej historii, w której Władcy Harmondale przekazali artefakt Starożytnych Kastorowi, co pozwoliło mu rozpocząć podbój Antagarichu. Lecz jaki był tego przebieg? Jak w wyniku tego zmienił się los świata i jego bohaterów? Takie rozważania także i mi zaprzątały niejednokrotnie głowę. Zapraszam Was zatem do mojej fantazji na ten temat. Antagarich w Płomieniach to projekt, który zrodził się z trzech powodów 1) VCMI w pewnym momencie umożliwiło dodawanie mapek z nowymi terenami. 2) Nowy teren stworzony przez społeczność był mało estetyczny. 3) Nie było miasta Forge, które w pełni by mi się podobało. Te trzy kwestie stały się podłożem dla powstania paczki, w której skład wchodzą: 1) Antagarich Burning Maps - 3 mapy stworzone za pomocą edytora map VCMI i pokazujące możliwości silnika. Pierwsza z nich (Upadek Katarzyny) to zmodyfikowała Szarża Katarzyny, mapa stworzona oryginalnie do kampanii Armageddon's Blade przez Marcusa Pregenta. 2) Antagarich Burning Assets - elementy niezbędne do tworzenia owych map. 3) Asphalt Terrain - toksyczne podłoże dedykowane Kuźni jako jej teren natywny. 4) Forge 2000 - główny bohater map. Miasto-frankenstein "powołane do życia" z elementów pochodzących z różnych innych projektów. Członkowie MDT, Fire Paladin, ggkth, Fred79, Axolotl, Don Komandor, Alex-ander, Morn, Xyffus - z twórczości (między innymi) tych wybitnych artystów wybrałem najlepsze dostępne rodzynki i połączyłem w całość, która mam nadzieję, przypadnie do gustu niejednemu pasjonatowi Kuźni, i będzie pasować do całokształtu tego moda. Mapy w mojej ocenie nie są trudne, ale mam też nadzieję, że nie okażą się dziecinnie proste. Jestem ciekaw opinii reszty społeczności i Waszych poczynań podczas kierowania Niebiańską Kuźnią. Od pewnego momentu mod jest aktualizowany równolegle z VCMI i potrzebuje do działania jego aktualnej stabilnej wersji (w tej chwili jest to co najmniej VCMI 1.5.0.). Mod można ściągnąć za pomocą launchera VCMI, wystarczy zainstalować "Antagarich Burning Maps", żeby program ściągnął wszystkie części składowe moda. (PS. Jeszcze raz dzięki za ładniejszą grafikę Żądlacza, Morglinie.) |
Tarnoob |
♥ |
Warmonger |
Przyjemna mapka w klasycznym stylu. Przeszedłem z rana i dobrze się bawiłem. Nowe grafiki i jednostki cieszą oko :) Nareszcie teren Forge wygląda porządnie. Ale czy panowie Sluggers nie powinni czasem strzelać? |
Andruids |
No widzisz, powinien. To jakby co, wiesz gdzie dać bonus "SHOOTER", a jak ktoś nie wie, to trzeba podmienić ten plik w folderze "config/forge2k/creatures": heavystringer.json (Podmieniłem go już w paczce, więc jak ktoś dopiero ściąga, to nie ma powodów do obaw.) |
zeryss |
Andruids if there is a desire to complete this forge, there is a version of the screen and a corrected puzzle map Forge |
Fandor |
Znalazłbyś czas, aby na forum opisać i może pokazać jak wygląda Twoje Forge? Ponadto w filmiku zaobserwowałem zmianę wyglądu Conflux i jego jednostek. Jest więcej takich zmian? Mógłbyś je także opisać? |
Zachari |
Fandor: Ponadto w filmiku zaobserwowałem zmianę wyglądu Conflux i jego jednostek To chyba raczej taka Smocza Utopia dla supreme-żywiołaków |
Andruids |
Zachari: To chyba raczej taka Smocza Utopia dla supreme-żywiołaków To to. Zachciało mi się zrobić nowy bank, ale już nie całkiem nowych grafik żywiołaków, bo nigdy bym się z tym nie wyrobił, dlatego zaprzęgłem moje dwie ulubione kolorowanki (żywiołaka pożogi i korupcji), i dorobiłem pozostałe dwie. |
Warmonger |
Żeby nie było - po ukończeniu scenariusza miastem można normalnie grać na innych mapach :) Poza Forge mamy też stworzenia neutralne, w tym fajne dopakowane żywiołaki z nowym bankiem. |
Andruids |
Jest i nowa część. Tym razem prowadzone przez nas wojska Niebiańskiej Kuźni zetrą się z armią Avlee, wspieraną przez partyzanckie oddziały Gelu. Zapraszam do oglądania, ściągania, grania i komentowania. |
Kammer |
Trailer to absolutne arcydzieło. |
Warmonger |
Jeszcze nie grałem, ale nowy teren z trailera zrobił na mnie duże wrażenie :D Komuś bardzo się spodobało dodawanie nowych terenów ;) |
Andruids |
Ani mi, ani moim betesterom* nie udało się niestety wyłapać jednego błędu (ogromnie zawyżonych punktów Życia alternatywnych Strzelców), dlatego rzucam szybkiego hotfixsa. Jeśli ktoś już zaczął grać, to niestety pozostaje zagryźć poduszkę albo omijać pułapki z czerwonymi strzelcami na drugiej mapie. A jeśli ktoś dopiero zamierza pograć, to gorąco zalecam ściągnąć tę paczkę i wypakować z niej pliki do folderu "Mods" (nadpisując wszystko co się nawinie): https://cdn.discordapp.com/attachments/422934446170308608/1077696616657588235/Antagarich_Burning_hotfix.zip (zaktualizowane pliki znajdują się też na chwilę obecną w poprzednio zalinkowanych paczkach.) *(mi przez niedbałość, a betatesterzy automatycznie założyli, że jestem sadystycznym psychopatą) |
Warmonger |
Wczorajszy stream był bardzo przyjemny. Mnóstwo nowych obiektów na mapie przygody, wiele z nich Zuuzel pominął i nadal pozostają one tajemnicą :D Nowe grafiki, nowe jednostki - aż za dużo jak na taką mapkę! Szczególnie, gdy gracz szybko prze naprzód. Skoda tylko, że Gelu zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy to się zdarzało w testach? |
avatar |
W testach przy włączonym Nullkiller AI - nie. |
Warmonger |
Kilka detali: - Cyber-zombie i Juggernouty mają zaniżone AI value. AI się na nich wywala, a na mapach losowych pojawiają się nieproporcjonalnie duże hordy. - Heavy Stinger nie ma domyślnego rozmiaru stacka, więc na mapach pojawiają się czasem w liczbie 0 lub 1. |
Andruids |
Dzięki za wychwycone babole. Kwestia rozjechanych wartości AI/fight value to całkowicie moja wina, bo od czasu pierwszej wersji miało miejsce wiele balansujących/psujących zmian, ale za każdym razem zapominałem o odpowiadających sile jednostek wartościach. Teraz już wszystko powinno być cacy i do czasu aktualizacji VCMI do wersji 1.2., wszystkie Ai/fight value jednostek z moda zostaną poprawione (zarówno te z fordż, jak i neutralne). |
Andruids |
Aktualizacja - alarm odwołany. Ktoś ogarnął temat, i po ściągnięciu moda z mapami przez launcher VCMI, ściągają się też od razu pozostałe 3 wymagane mody. Nie ma jeszcze trzeciej mapki, miałem w planach zacząć pracę nad nią dopiero kiedy wyjdzie VCMI 1.2., więc zabiorę się za to w najbliższym czasie. Ale nie oznacza to, że nie ma żadnych nowości. Siedlisko pierwszopoziomowych jednostek dostało odpowiadający mu wygląd na mapie przygody, mana w sypiącej się studni odnawia się co tydzień, a na mapach losowych będzie można zobaczyć żyłki kwasu przecinające asfaltowy krajobraz. Za pomoc w wymodelowaniu Arsenału Blasterów dziękuję uzdolnionemu Xyffusowi. |
James_Dean |
Przeszedłem pierwszy scenariusz, bezproblemowy. Robi wrażenie! Jedynie wydaje się zbyt łatwy, na średnim poziomie trudności zmiotłem przeciwnika szybko - w zasadzie jeden z bohaterów wroga to był kozak. Też zauważyłem, że przeciwnik nie ma tendencji do uciekania, przez co szybko nazbierałem silnych artefaktów od przeciwnika z 1 centaurem :) nie wiem co jest tego przyczyną, czy to vcmi tak ma, czy ten scenariusz. |
Andruids |
Cóż, cieszę że się podobało. Z ciekawości, grałeś ze sztuczną inteligencją Nullkillera i BattleAI? |
strona: 1 - 2 |
temat: [VCMI/projekt] Antagarich w Płomieniach | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel