Witaj Nieznajomy!
|
temat: [projekt] Heroes 7 Cove komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
Pointer |
Ahoj Piraci! Wprawdzie tworzenie nowej frakcji jest na razie na bardzo wczesnym etapie, ale myślę, że nadszedł moment by podzielić się z Wami dotychczasowymi efektami pracy. Na początek pragnę podziękować Flapdzakowi za sporą dawkę wiedzy o tym jak rozwiązać pewne istotne problemy związane z grafikami ekranu miasta oraz za bazę do tworzenia jednostek wyciągniętą ze Smite'a. A teraz co nieco z tego, co już udało mi się stworzyć: Ekran miasta na 3.poziomie Artwork Niksy Artwork ulepszonej Niksy Niksy na polu bitwy j.w., ale z innej perspektywy A teraz krótko o samej wizji: Frakcja jest oczywiście wzorowane na Przystani dodanej do H3 w HotA. Planowo ma być częścią mojej paczki z modami, ale planuję też umożliwienie pobrania samego Cove'a bez całej reszty zmian. Do tego jednak jeszcze daleka droga. Na ten moment pracuję nad przeniesieniem ekranu miasta z H3 do H7, zapewne 1:1, bez jakichś większych zmian, nie licząc funkcji kilku budynków. Line-up frakcji mam już wstępnie ułożony w głowie, aczkolwiek może się jeszcze nieco zmienić. Wstępna wersja lineupu to (na razie w angielskim nazewnictwie): Podstawa: Naiad -> Oceanid oraz Freebooter (może jeszcze inaczej nazwę) -> Corsair Silna podstawa: Sea Elf Renegade -> Sea Elf Pirate Elita: Swashbuckler -> Seadog oraz Mermaid -> Nereid lub Roc -> Thunderbird (alternatywne) Silna elita: Nix -> Nix Warrior (te jednostki już są gotowe, poza jakąś nową umiejętnością dla nich) Legendarne: Sea Serpent -> Haspid lub Fangarm -> Cthulhu Od razu uprzedzając pytanie "A czemu nie Kraken?", odpowiadam: Model Krakena zostanie wykorzystany przez Flapdzaka w Cytadeli jako Bagiennik/Moczarnik, a chciałbym by mody były ze sobą kompatybilne. Myślę ewentualnie o Krakenie jako jednostce spoza możliwych do rekrutacji w mieście, związanej z frakcją i możliwej do przyzwania poprzez czar 4. poziomu, podobnie jak Złoty Smok, jednak czar Przywołanie Krakena byłby w jakiś sposób bardziej związany z frakcją Cove. Jeśli chodzi o bohaterów, to przeniesieni zostaną z h3, plus dodam zapewne kilku nowych z jakimiś ciekawymi speckami. Nad umiejętnością rasową jeszcze myślę, choć mam już w głowie pewien zarys. Być może dodam też jakieś artefakty związane z frakcją np. sam Róg Otchłani. Na razie tyle, jeśli czas mi pozwoli, to prace będą postępować, a ich efektami będę się z Wami dzielił. |
AmiDaDeer |
Na razie poza modelami niks (które prawdę powiedziawszy średnio mi się podobają, szczególnie nieulepszona - kolory skopiowane z Hoty gryzą się mocno z samym kształtem ciała) mogę jedynie skomentować angielskie nazwy. :P Pointer: Chyba nie rozumiem. Dlaczego Naiad, a nie Nymph?Podstawa: Naiad Pointer: Ja wiem, że w oryginalnej grze jest Sea Elf Pirate (więc nawet jak mi to zgrzyta, to nie mogę tego za bardzo krytykować), ale Sea Elf Renegade zajmuje jeszcze więcej miejsca. :P Przy czym nawet pomijając tę kwestię, to przecież słowo "renegade" znaczy tyle, co "zdrajca". Nawet gdyby interpretować tę "zdradę" jako bunt, to i tak nie za bardzo ma to sens, by była to nieulepszona forma piratów.
Silna podstawa: Sea Elf Renegade |
Pointer |
Ami: Dlaczego Naiad, a nie Nymph? Najady to nimfy wodne, więc bardziej mi to pasowało, zwłaszcza z powodu polskiego tłumaczenia Pixie z Sylvanu właśnie jako Nimfa. Nie chciałem potem wchodzić w dylematy jak nazwać tą jednostkę w polskiej wersji. Ami: Ja wiem, że w oryginalnej grze jest Sea Elf Pirate (więc nawet jak mi to zgrzyta, to nie mogę tego za bardzo krytykować), ale Sea Elf Renegade zajmuje jeszcze więcej miejsca. W tej kwestii bazuję na pierwotnej wersji AC Moda i ta nazwa jest wzięta właśnie stamtąd. W tłumaczeniu na polski funkcjonuje tam nazwa Morski Elf Renegat po prostu. Oczywiście można coś z tą nazwą pokombinować i pominąć np. słowo "Sea". To akurat najmniejsze zmartwienie. Ami: kolory skopiowane z Hoty gryzą się mocno z samym kształtem ciała No cóż, mogę coś pomyśleć jeszcze z kolorem. Może coś bardziej w odcienie szarości w takim razie, a ulepszenie w takiej kolorystyce jak jest. Co do samego modelu, to po pierwsze jest to gotowy model wzięty ze Smite'a, a nie stworzony przeze mnie, a po drugie po prostu mi się podoba i raczej nie chciałbym go zmieniać. |
temat: [projekt] Heroes 7 Cove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel