Witaj Nieznajomy!
|
temat: New Sorpigal - Dragonsand jak zdezaktywować teleporter? komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
Krzesiwo |
Might & Magic VI jest piękne, ale niestety zbyt łatwe. Już na samym początku rozgrywkę niesamowicie ułatwia teleport do Dragonsand. Następnie kapliczka, następnie siedziba New World Computing i mamy już na starcie bardzo mocną ekipę. Mam więc pytanie o możliwość zrobienia kilku zmian, być może ktoś będzie miał pomysł na którąś z nich. 1) Deaktywacja teleportu do Dragonsand (lub zmiana celu teleportacji np Misty Islands) 2) Deaktywacja teleportu do NWC (lub zmiana celu teleportacji) 3) Zmiana zwoju latania schowanego w New Sorpigal na inny zwój (np zwój chodzenia po wodzie). Chciałbym (o ile to możliwe) zrobić to w oparciu o wersję bez patcha GreyFace'a. Patch dodaje sporo plików, których mogą nie mieć osoby grające na wersji z GOG.com i starszych. Jeśliby się to udało, to mam zamiar niedługo dodać tutaj całkiem ciekawie "podrasowaną" wersję Might & Magic VI, która będzie przyjemnym wyzwaniem dla nowych i starych graczy. Nie będzie stworków z milionem HP, za to będzie skalowana trudność która boli. Mam w tym spore doświadczenie, bo już kilka różnych tytułów poprawiłem tak, że stały się ciekawym wyzwaniem :) |
Hayven |
Cytat: Już na samym początku rozgrywkę niesamowicie ułatwia teleport do Dragonsand. Następnie kapliczka, następnie siedziba New World Computing i mamy już na starcie bardzo mocną ekipę. Rozwiązanie: nie korzystać. To raczej nie jest coś, co możesz zrobić przypadkowo :P Zwój lotu jest ok, przydaje się, żeby dostać się do nowosorpigalskiego nauczyciela Magii Powietrza. |
Kastore |
Jak chcesz, żeby było trudniej, to może zrób speedrun. Ja tak zawsze robię w soulsach np. |
AquaInferus |
Utrudnić? Grę co za dziwny pomysł ja zawsze staram się sobie ułatwiać gry |
Alistair |
Czy ja wiem czy to taki dziwny pomysł? Wszyscy speedrunerzy czy inni twardziele, którzy rzucają się na wroga w samych gaciach, to ludzie, którzy uwielbiają utrudniać sobie życie w grach. Czemu nie? |
AquaInferus |
To może coś w rodzaju 1 HP moda jak GTA zrobić, ale wątpię czy wtedy będzie gra możliwa do przejścia |
Żmijec |
Żeby gra była trudna najlepiej grać tylko jedną postacią i nie korzystać z sekretów, najlepiej w ogóle nie korzystać z poradników, gotowych map. |
Kastore |
Co to za zdziwienie? Ja np. lubię trudne gry, bo, generalizuję, ale jak gram w jakieś bardzo łatwe gry i jeszcze jak się ciągną, to w ogóle się przy tym nie relaksuję, tylko robię się bardziej zmęczony i mam wrażenie, jakby mózg mi się robił galaretowaty od tego. |
uhm |
Modowanie czegoś więcej niż tabele jest możliwe praktycznie tylko z narzędziami od Grayface'a: https://grayface.github.io/mm/ext/ Wszystko czego potrzebujesz jest w manualu, ale w razie pytań możesz spróbować pisać na Heroes Round Table w tematach związanych z patchem albo MMExtension, forumowicze (a czasem i sam Grayface) zawsze chętnie pomagali adeptom moddingu. Jest paru narzekaczy, którym nie podoba się, że Grayface pousuwał z M&M popularne exploity, które urosły już do rangi kanonicznych, ale jeśli likwidujesz naprawdę grube ułatwienia, takie jak np. teleport do świątyni bogów, to raczej nie będą zainteresowani Twoim modem :P Patch Grayface'a łata m.in. potrójne obrażenia dla sztyletu na ekspercie (powinny być na mistrzu) czyniąc rozgrywkę nieco trudniejszą i naprawiając ewidentne bugi. Dodatkowo patch dodaje mouselook oraz rozdzielczość HD. Po tych usprawnieniach gra na czystym M&M to katorga, która dodatkowo wypala oczy. Jeśli ktoś jakimś cudem o patchu Grayface'a nie słyszał a znajdzie Twój mod, wystarczy że w instrukcji napiszesz, że mod do działania wymaga instalacji patcha, np. tak: 1.Zainstaluj świeżą kopię Might and Magic VI. Optymalnie werjsę z GOGa 2.Zainstaluj najświeższego patcha Grayface'a: https://grayface.github.io/mm/#GrayFace-MM6-Patch 3.Pobierz i wypakuj moda do folderu z grą :P |
temat: New Sorpigal - Dragonsand jak zdezaktywować teleporter? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel