Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Nowe zaklęcia do Heroes 3 (HD MOD)
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Szaman PW
27 maja, 22:27
Chciałbym spopularyzować jeden mod/paczkę do Herosa 3 (HD Mod). A mianowicie New Spells Plugin. Jest to „wtyczka” do Herosa 3 HD Moda. Który instalujesz w hd modzie i można się pobawić nowymi zaklęciami (choć odrobinę nie zbalansowanymi). W owej wtyczki są też czary mojego autorstwa, ale po kolei.

Nowe zaklęcia: Linki: Wersja Pierwsza, Druga Wersja

Magia Ziemi: Trucizna, Choroba, Strach, Chmura Śmierci, Wyssanie życia.

Trucizna: Działa jak umiejętność Wiwerny, zatruwa oddział, obniżając jej hp o 10/20/30% zależne od mistrzostwa magii.


Choroba: Tak samo jak umiejętność zombiaka. Dana wroga jednostka choruje i ma obniżony statystyki ataku i obrony. Jest tu drobna modyfikacja zrobiona i jest nieco skuteczniejsza od umiejętności zombiaka, siła zaklęcia jest uzależniona od mistrzostwa danej magii.


Strach: Zmodyfikowana wersja wyciętego zaklęcia z Herosa 3. Strach powoduje, że dana jednostka porusza się o 50% wolniej i nie zaatakuje jednostki wyższego poziomu, jednostki swego poziomu zaatakuje.

Np. Jednostka 3 poziomu, nie może zaatakować 4 i Wzwyż, czyli rzucając na jednostkę pierwszego poziomu, nie zaatakuje nic, co jest powyżej pierwszego poziomu.


Chmura Śmierci: Tak samo jak strzelanie lisza. Zadaje obrażenia danej wrogiej jednostce i wokół niej (o ile dana wroga jednostka też nie jest nieumarła). Siła zaklęcia jest uzależniona od mistrzostwa danej magii i mocy bohatera.


Wyssanie Życia (Wampiryzm): Działa jak umiejętność wampirzego lorda. Mistrzostwa w magii, tylko zmniejszają koszt rzucenia zaklęcia. Działa tylko na jednostki walczące w zwarciu, nie działa na jednostki strzelające (w zasadzie działa, o ile zaatakuje wręcz).

Magia Ognia: Mobilność, Starzenie, Śmiertelne Uderzenie, Pazury Behemota, Spopielenie, Eksplozja, Wezwanie Ognistego Ptaka, Złoty Dotyk.


Mobilność (mapa przygody): Ciekawe zaklęcie i dość praktyczne, zależne od mistrzostwa danej magii, bohater może 1/2/3 razy dziennie rzucić to zaklęcie i dodać sobie kilka pkt ruchów (max. 3 „strzałki”). Jednak żeby nie było zbyt różowo, zaklęcie może być rzucone tylko raz na „walkę”, czyli jeżeli chcesz rzucić drugi raz, to zaklęcie to musisz wygrać walkę.


Starzenie: Tak jak umiejętność Widmowego Smoka, obniża punkty życia przeciwnika o 30/40/50%. Mistrzostwo magii obniża koszty many.


Śmiertelne Uderzenie: To samo co umiejętność Upiornego Rycerza, kumuluje się ze szczęściem, więc można zrobić uber-damage, jak ci się poszczęści. Mistrzostwo magii zmniejsza koszty zaklęcia.


Pazury Behemota: Zaklęcie rzucane na swoją jednostkę. Możesz drapać jak starożytny Behemot. I w czasie ataku obniżyć obronę danej wrogiej jednostki o 80%.


Wymazanie: Silne zaklęcie filozoficzne-ofensywne, ofensywne, bo robi dużo obrażeń i jest obszarowe. Filozoficzne, bo zabite w ten sposób jednostki nie można wskrzesić i można rozmyślać nad egzystencjalizmem danej wrogiej jednostki. Siła i koszt zaklęcia jest uzależniona od mistrzostwa danej magii.


Eksplozja: Ulubione zaklęcie Megumin. Robi bum i zadaje więcej obrażeń niż kula ognia. Siła zaklęcia uzależniona od mocy bohatera i mistrzostwa magii.


Wezwanie Ognistego Ptaka: Zamawiasz kubełek KFC. Przeżywasz Ognistego Ptaka, ilość wezwanych kubełków ptaków jest zależne od mistrzostwa i mocy bohatera. Zbyt częste rzucanie tego zaklęcia powoduje, że OTOZ Animals zaczyna się tobą interesować.


Złoty Dotyk: (Mojego Autorstwa) Zastanawiałeś się, jak to jest być Królem Midasem? Masz okazje! Jest to czar ofensywny. Zadane obrażenia są przekształcane w złoto. Zależne od mocy bohatera, mistrzostwa magii ognia i danej jednostki, na które to zaklęcie, które zostało rzucone.

Np. Archanioł kosztuje 5000 sztuk złota. Jeżeli zabijesz 1 archanioła za pomocą tego zaklęcia (nie trzeba w 100% zdjąć mu punktów życia za pomocą tego zaklęcia), to otrzymasz 10%/15%/20% wartości tej jednostki, czyli jak masz mistrzostwo magii ognia i to zaklęcie, za pomocą tego zaklęcia zabijesz jedną jednostkę archanioła, to otrzymasz 1000 sztuk złota.

Magia Aquy Wody: Wytrzymałość, Godzina Mocy.


Wytrzymałość: Przeciwieństwo zaklęcia/umiejętności Trucizna. Zamiast zabierać zdrowie, dodaje 10/20/30% zdrowia.


Godzina Mocy: (Mojego Autorstwa) Łączy wszystkie zaklęcia bufujące w jedno (np. błogosławieństwo, pośpiech, żądzą krwi, szczęście itd.). Ponadto daje wybranej jednostce 50% więcej zdrowia. Czar trwa tylko 3 tury, niezależnie od znajomości szkoły magii i pkt mocy bohatera. Mistrzostwo magii wody tylko zmniejsza koszt zaklęcia. Zaklęcie nie działa na nieumarłych.

Magia Powietrza: Oko Magika, Wezwanie Rusałek.


Oko Magika(Mapa Przygody): Zależnie od umiejętności magii powietrza. Możesz 1/2/3 razy dziennie odkryć mały skrawek nieodkrytego terenu. Zasięg czaru jest ograniczony.


Wezwanie Rusałek: Powołujesz motyle, rusałki by walczyły po twojej stronie. Ilość wezwanych rusałek jest zależne od mocy bohatera. Mistrzostwo magii zmniejsza koszt zaklęcia.

Wszystkie szkoły Magii: Przezywanie Żywiołaka Magii, Zew Contry.


Przezywanie Żywiołaka Magii: Na mocy Magii Ognia, Ziemi, Wody i Powietrza powstaje Kapitan Planeta Żywiołak Magii. Tak jak wszystkie wezwane istotny, ilość zależy od pkt mocy bohatera, mistrzostwo w jakikolwiek szkoły magii zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia.


Zew Contry: Trololo Wzywa dwóch komandosów z innej planety. By na czas bitwy ci służyć (Tak, jest to idealne zbalansowane zaklęcie).



of course it's a joke

Jak Zainstalować Wtyczke:

1. Jest to wtyczka do HD-Moda więc rzeczą oczywistą jest, że niezbędny tutaj będzie Tarcza Morawieckiego HD-MOD.

2. Jak już macie zainstalowanego HD-MODA. To wchodzicie do folderu z hd-modem i szukacie pliku o nazwie _HD3_Data i w tym folderze powinien być kolejny plik o nazwie Packs

3. I w tym folderze "instalujemy" wtyczkę, po prostu kopiując pobrany folder. Zamykamy wszystkie okna (te na komputerze, nie w domu).

4. Uruchamiamy HD-MODA i klikamy na przycisk Dodaj/Add (zależne, w jakim języku macie swego HD-MODA)

5. Wybieramy zainstalowaną wtyczkę i naciskamy OK.

6. Jak wszystko dobrze zrobiłeś, nowe Tarcze Morawieckiego zaklęcia powinni działać.

7. Uruchamiamy grę i bawimy się nowymi, nie zbalansowanymi zaklęciami. HAVE FUN!!:)

PS: Związku, że większość nowych czarów jest z magii ognia. Piraci z Regny bojkotują te zaklęcia i nie akceptują ich (aka. Nie działają z Hotą).
PSS: Jednakże Tarnum w swej wszechwiedzy i otwartego umysłu na nowe rzeczy, jak najbardziej akceptuje nowe zaklęcia (aka. Działają z Kronikami VIPA).

PSSS: Daje linki do "dwóch wersji" wtyczki.

Pierwsza Wersja jest oryginalna z czarami stworzonymi przez AlexSpl i przeze mnie.
Druga Wersja jest praktycznie to samo, tylko dałem inne animacje zaklęciu "godzina mocy" i zmieniłem dźwięk zaklęciu "złoty dotyk"

Andruids PW
27 maja, 22:59
Ikonka Godziny Mocy jest zbyt podobna do Postarzenia i w ogóle nie przywołuje na myśl magii wody (pomijając zupełnie fakt, że wygląda okropnie). Moja propozycja i automatyczne rozwiązanie tego problemu - przemianować czar na, również występujący w serii M&M, Dzień Bogów. W magii wody jest już Błogosławieństwo i Modlitwa, więc moim zdaniem jest to logiczna konkluzja. Żeby dodać mały smaczek związany z nazwą, można zrobić, że czar da się rzucić tylko raz na dzień (turę), co wprowadzi dodatkowy element taktyczny. Czy to ta walka w której potrzebuję superbuffa? Hmmm... A ikona tego czaru z MM7 jest ładna i odpowiednio się wyróżnia:


Straszna bieda w ogóle z dwiema ostatnimi szkołami. W wodzie widziałbym Mobilność, a u powietrza Chorobę i Postarzenie (morowe powietrze? wink wink).

Wspaniała ikonka dla oka maga znajduje się w MMIX:

DragonKing PW
28 maja, 12:16
Nie jestem za dawaniem czaru odpowiadającemu umiejętności specjalnej jakiejś jednostki. Przykładowo "Postarzenie" sprawia, że Widmowe Smoki tracą resztki swojej użyteczności, Mroczni Rycerze nie będą już tak użyteczni bo na każdą jednostkę można rzucić czar odpowiadający ich efektowi. Wampiry to samo. Za to bardzo fajnym zaklęciem wydaje się np wymazanie lub godzina mocy.

Szaman PW
28 maja, 17:59
Andruids:
Ikonka Godziny Mocy jest zbyt podobna do Postarzenia

Fakt, są podobne i kiedy ukończyłem to zaklęcie, to miałem podobne obiekcje. Mam w głowie, by zmienić ikonę zaklęcia, tylko nie wiem jeszcze na co. Twoja propozycja wydaje się ok, ale też podobało mi się ikonka zaklęcia „Wiara” z MMIX.



Andruids:
…w ogóle nie przywołuje na myśl magii wody…

Ktoś na to tak patrzy, pod kątem skojarzeń? Co wspólnego ma usuwanie przeszkód, osłabienie, zapomnienie, teleportacja i modlitwa z wodą?

Raczej przyjęło się w grze, że zaklęcia wody=buffy.

Andruids:
…(pomijając zupełnie fakt, że wygląda okropnie)…

Autor modyfikacji, jest otwarty na nowe zaklęcia i jest skłonny napisać kod zaklęcia, o ile ktoś zapewni mu wysokiej jakości animacji i ikony. Oczywiście, że zrobione ręcznie arty zawsze będą lepsze od „wycinanki”. Spodziewaj się, że ikonka „dzień bogów” będzie podobnej jakości.

Andruids:
…Moja propozycja i automatyczne rozwiązanie tego problemu - przemianować czar na, również występujący w serii M&M, Dzień Bogów…

Brzmi sensownie… I chyba przez ten weekend się za to wezmę. Bo przyznaje, tym dłużej patrze na ikonę (godzina mocy) to bardziej mi się nie podoba.

Andruids:
Żeby dodać mały smaczek związany z nazwą, można zrobić, że czar da się rzucić tylko raz na dzień (turę), co wprowadzi dodatkowy element taktyczny. Czy to ta walka w której potrzebuję superbuffa?

Musiałbym porozmawiać z Alexem (twórcą moda) czy takie coś jest możliwe, ale sądzę, że tak. Nawet brzmi dobrze…

Andruids:
Straszna bieda w ogóle z dwiema ostatnimi szkołami. W wodzie widziałbym Mobilność, a u powietrza Chorobę i Postarzenie (morowe powietrze? wink wink).

Mobilność=Woda? Dziwne skojarzenie. Ile razy w reklamach związane np. z samochodami czy co coś innego związane z szybkością, ktoś dodaje element żywiołu, jest to właśnie ogień (patrz logo zabawek hot wheels, czy nawet wpisz w Google dwa słowa „fire speed” i zobaczyć wyniki w grafikach).

Co do choroby, to już chyba bardziej woda by pasowała. W końcu większość chorób jest przenoszona drogą kropelkową, ale w grze przyjęło się, że woda=buffy. Morowe powietrze już jest w grze i nazywa się „promień osłabienia” (w każdym bądź razie we wczesnych tłumaczeniach tak się nazywała). Co do starzenia to idealnie pasuje, jeżeli bawimy się w skojarzenia. Zaklęcie powoduje „szybkie starzenie się”, gwałtowne i dynamicznie jak „ogień”. Na upartego można też dodać wodę, ale znowu przyjęło się w grze woda=buff.

Andruids:
Wspaniała ikonka dla oka maga znajduje się w MMIX:

Nawet by pasowała, ale czy warto? Jak ktoś zobaczy obecną ikonkę, to będzie wiedział, że chodzi coś „o odkrywanie”, bo podobny obiekt już jest na mapie przygody o tej samej funkcji.

Andruids:
Straszna bieda w ogóle z dwiema ostatnimi szkołami.

W Oryginale Ogień i Ziemia była najmniej dopieszczonymi szkołami magii (ziemia trochę lepiej, od ognia). Dlatego w tej modyfikacji dostały dużego buffa, szczególnie ogień. Zdecydował tutaj pragmatyzm.

DragonKing:
Nie jestem za dawaniem czaru odpowiadającemu umiejętności specjalnej jakiejś jednostki.

Nie jestem autorem tych zaklęć, ale domyślam się, że autor inspirował się z Herosa IV, ale wszystkie te czary są 5 lvl i dość rzadkie. O ile dobrze pamiętam, masz tylko 10% szans, że te czary pojawią się w gildiach. A już nimi całą kampanię przeszedłem w H3. I spotkałem nowe 5 lvl zaklęcia bardzo rzadko. Starzenie spotkałem na wszystkie rozdziały SoD może z 3-4 razy?

VIP PW
29 maja, 10:26
Wtyczka z zakleciami robiona pod SoD jest super :). Też o niej myślałem ;).

O super, że wspomniales o Kronikach :D. Tak, powinno wszystko działać i łatwo mozna dodać do folderu "Extensinos" w "Packs" i zaznaczająć "tryb modyfikacji" i "dodatkowe rozszerzenia", aby zadziałało :).

now PW
10 czerwca, 09:16
Czy wtyczka dodaje zaklęcie "Rage" coś jak rządza krwi + szał? Jak u okrutnego wilkołaka.

Szaman PW
10 czerwca, 16:29
Wszystkie zaklęcia są wymienione w pierwszej wiadomości, na chwilę obecną nie ma co liczyć na nowe, ewentualnie drobne korekty graficzne w obecnych zaklęciach. Nic poza tym.
temat: Nowe zaklęcia do Heroes 3 (HD MOD)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel