Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3/HotA] Pliki do odblokowania niewykorzystanych obiektów
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

uhm PW
18 marca, 22:20
Uporządkowałem dwa pliki stworzone razem z Rakso, odblokowujące wszystkie możliwe obiekty w edytorze map. Teraz w wersji dla HotA 1.6.1 pojawiła się zniszczona brama do podziemi, a w SoD/HotA znalazły się kolejne obiekty nieprzeznaczone do ustawiania w edytorze :P Wszystkie nowe grafiki znalazły się w zakładce z zamkami. Może ktoś zna jeszcze jakieś grafiki, które gra zaakceptuje?



Wersja pod HotA 1.6.1 (EdObjts.txt):
https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8T-ovsiTbjpD42nj?e=lYEXZM

Wersja pod SoD (Objects.txt):
https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8UAIz1dJn8kpaUvu?e=nb17dJ

Żeby zainstalować powinno wystarczyć wrzucenie plików do folderu data. Jeśli nie zadziała trzeba ściągnąć MMarchive ze strony Grayface'a, a następnie:
a) dla SoD otworzyć H3Bitmap.lod w folderze data i dodać Objects.txt
b) dla HotA otworzyć HotA.lod i dodać EdObjts.txt

Żeby nowe ognisko działało poprawnie, nie można dodawać ognisk, które nie są w zakładce z zamkami.


Kastore PW
19 marca, 04:26
UNHhhh:
Może ktoś zna jeszcze jakieś grafiki, które gra zaakceptuje?
Są jeszcze takie, np. czerwone przekreślone kółko.

uhm PW
19 marca, 09:37
To kółko faktycznie można umieścić w edytorze map, niestety znika po uruchomieniu gry. Poprawiłem łodzie, teraz nie wracają do pozycji w poziomie.

VIP PW
19 marca, 14:46
Gites, też właśnie kiedyś nad tym początkowo pracowałem, ale w pełni nie ukończyłem, gdzieś taki plik był. Możesz tez tam dopisać obiekty typu księga zaklęć, balista, amunicja, namiot medyka (do zebrania) - mają błędny obrazek "w grze" jako art, ale to nie problem.

Kastore PW
19 marca, 15:15
Unhhhh:
To kółko faktycznie można umieścić w edytorze map, niestety znika po uruchomieniu gry.
U mnie nie znikało. W ogóle za pomocą jakiegoś rozszerzenia do edytora map WoG-a mogłem ustawiać jakąkolwiek grafikę i pamiętam, że sporo było niewykorzystanych, kopiować obiekt do edytora map HotA i wszystko normalnie działało w grze.

uhm PW
20 marca, 20:32
@Kastore Zrobiłem tak jak mówiłeś, przekopiowałem grafikę z edytora WoG, ale po uruchomieniu mapy w Hocie przekreślone kółko i tak znikało. Próbowałem też dodać defy przeszkód z pola bitwy, ale informuje, że plik jest uszkodzony. Może miałeś zainstalowanego WoGa i Hotę w jednym folderze?
@VIP W SoD i Hocie nie widzę plików z tymi przedmiotami, wydaje mi się, że zostały dodane dopiero w WoGu w miejsce zdublowanych artefaktów zwiększających atak (AVA0002-AVA0006.def)

VIP PW
20 marca, 21:13
Operowałem tylko na SoD. Trzeba dopisać kolejne linijki i bodajże zwiększyć liczbę tych przedmiotów. Było to gdzieś na początku - dokładnie tutaj gdzie napisałeś - końcowe przedziały nie pamiętam. Musisz ustawić też liczby odpowiednio po kolei (te początkowe). No i musisz sprawić jak wygląda dla księgi i lecisz po kolei wtedy - nie za daleko i mamy. Wygląd będzie zły w grze (ale jak ktoś chce może poprawić), funkcje służą do zbierania machin wojennych i księgi zaklęć :).

uhm PW
21 marca, 23:10
Dodałem księgę zaklęć, Graala i machiny oblężnicze, jedyny mankament jest taki, że mają tylko zastępcze grafiki.

EDIT: Udało mi się dodać grafikę przekreślonego kółka do SoDa. Niestety, na razie nie działa w HotA :P Kombinuję dalej.

VIP PW
22 marca, 23:42
Elegancko, Graal chyba zawsze był już dostępny w edytorze na końcu, które zakładki - chyba ta z "wszystkim" gdzie były generatory stworzeń.

Może faktycznie z tym kopiowaniem działa :P

A to plik na serwie automatycznie aktualizujesz :)? Jak coś sobie jeszcze przypomnę dam znać :). Ew. można też zrobić spis dll, które wprowadzają funkcje Alexa (HOTA od niego wykorzystała) do SoD :P. Np. wymiana jednostek w zamku czy większe mapki. Chyba oprócz większych mapek wszystkie ważne (takie co są w np. w HOTA) dodałem do projektu kronik (opcjonalnie). Jest ta lista na rosyjskim forum, ale nie każdy wie o tym i wie jak znaleźć.

VIP PW
23 marca, 18:16
Tylko pytanie czy to nie generuje też jako zwykle arty :P (mapa, utopie itp.). Jeszcze jedno mi się przypomniało te koncowe zablokowane (nie dopisane) arty mozna odblokować. :P Ale nie wiem czy potrzebne.

uhm PW
24 marca, 16:02
Przekreślone kółko dla HotA jak nie działało tak nie działa, odpuszczam. Ten "nowy" Graal różni się od starego tym, że widać go na mapie i od razu ląduje w sakwie, nie trzeba go wykopywać. Nie umiem robić w kodzie gry, dlatego edytor map Alexa zostawiam Alexowi, ale plik objects.txt powinien też dodać brakujące obiekty do edytora Unleashed. Dodałem do SoD trzy niewykorzystane artefakty składane, dzięki ;) Teraz zastanawiam się już tylko, czy w HotA dałoby się też położyć na mapie armatę.

VIP PW
24 marca, 18:13
A faktycznie zapomniałem o tym zabraniu Graala też był :). Chyba wszystko co pamietam :P. Tz. to *.dll do gry w HDMOD dodajesz, ale chyba nie do końca na ten temat, ale warte uwagi.

Edit.

A właśnie można też odblokować możliwość umieszczania zamków na wodzie, kiedyś widziałem na jakieś mapce :P.

uhm PW
8 maja, 15:54
Nowe odkrycie: w plikach gry znajduje się niewykorzystany dół dla podziemi AVLHOLU0.def. Finalnie w grze widzimy placeholder będący przekolorowaną kopią dołu na pustyni. Dodałem już odpowiednią linijkę, a jeśli komuś nie chce się ściągać, to tutaj dla porównania od lewej: dół pustynny, dół podziemny standardowy i odnaleziony dół podziemny.



Dodatkowo w Hocie dodałem armatę.

@VIP odblokowanie miast na wodzie jest bardzo proste, wystarczy zmienić w wierszach jedynkę w pierwszym ciągu 011111111 na 111111111:


A jak masz woga to możesz nawet w tej czarnej podziemnej otchłani umieścić miasto i zapisać mapę jako SoD :D

Kastore PW
8 maja, 16:47
To też jedyny obiekt w oryginalnej grze, który można stawiać na przepaści.
temat: [H3/HotA] Pliki do odblokowania niewykorzystanych obiektów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel