Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Heroes 3 - oficjalna gra planszowa
komnata: Podziemna Tawerna

Yaaqob PW
12 października, 15:28
Announcement

Archon Studio z Piły będzie tworzyć oficjalną planszową wersję Heroes 3.

Tak się składa, że jestem odpowiedzialny za jej zasady. Wcześniej pracowałem nad planszową wersją Wolfensteina i He-Mana.

Chcę zrobić wszystko co w mojej mocy, by ta gra była dobra.

Jestem związany z Kwasową Grotą od dawna (zarejestrowany od 2016, ale zaglądałem tu dużo wcześniej).

Tym bardziej zależy mi, by planszowy Heroes 3 był jak najlepszy; niech to będzie gra od fanów dla fanów, ale i od profesjonalistów w swoim fachu dla fanów zarazem.
Nie chcę, by ta gra podzieliła losy, opartej na Heroes 6, planszówki od polskiego Axela.

Ukłony dla wszystkich Grotowiczów.
Jestem z Wami i będę informował jak rzeczy z planszowym Heroes 3 się mają. :-)

Kastore PW
12 października, 16:21
I co? Masz już coś?

Yaaqob PW
12 października, 16:55
Jest już grywalny prototyp.
Ruszamy z testami zewnętrznymi.
Będę Was trzymał "in loop" z wszystkimi ważniejszymi update'ami dotyczącymi gry.

Górski Krasnolud PW
13 października, 18:05
Kurczę... co prawda nie znam za grosz mechaniki tej gry, ale super by było, gdyby również pojawiły się istoty "spoza" Heroes III. O co mi chodzi? Już tłumaczę.
Np. w kartach Bastionu dać jednostki z Might and Magic VII (czyli prócz armii frakcji dać jeszcze elfa strażnika miejskiego, i bardziej "wrośniętego w ziemię" drzewca) w Inferno prócz klasycznego składu armii kapłanów Baa, itd.

Chyba, że planszówka po prostu dzieje się w świecie Heroes III, natomiast będę działała zupełnie inaczej, niż z podziałem na frakcje.
Wtedy ten post nie jest w ogóle czegoś warty 🤐

Yaaqob PW
13 października, 20:40
To wszystko można umieścić we fluffach. :-) Jestem "ultrasem" Antagarichu, więc będę myślał. Dzięki :-)

Kastore PW
13 października, 23:18
typowy Górski Krasnolud:
Kurczę... co prawda nie znam za grosz mechaniki tej gry, ale super by było, gdyby również pojawiły się istoty "spoza" Heroes III.
Np. jednostki dotknięte Pustką.

anonim1233 PW
14 października, 01:04
W sumie ciekawie się zapowiada, choć ja wolałbym klimat piątki. Poprzednia gra od Axela choć większość mechanik miała w miarę podobnych do komputerowej wersji miała słaby system walki.

Yaaqob PW
14 października, 23:37
No, dlatego myślimy o innym systemie walki - czymś prostszym i szybszym, z figurkami, co "nie rozwali" całości rozgrywki.

Serd PW
15 października, 15:34
A jednostki z Woga/Ery i Hoty? Jak sądzicie, mogły by być w tej planszowce?

Yaaqob PW
15 października, 18:44
Jeżeli będzie duży nacisk ze strony Fandomu w sprawie Cove itd. to nie widzę przeciwskazań. ;-)
Ubi z resztą samo wprowadziło tę frakcję w "Era of Chaos". ;-)

boardgames_ftw PW
16 października, 00:35
Też lurkuję od bardzo dawna, ale dopiero założyłem konto, bo lubię planszówki. :)

Tak dla przeciwwagi powiem, że odtworzenie Heroes 3 w formie fizycznej bez udziwnień to strzał w dziesiątkę. Moim zdaniem sklejanki z WoG-a, Ashanowa Pustka czy Heroes VII nie mają tu miejsca. Oczywiście, nie mówię o jakichś pojedynczych bohaterach z serii jako stretch goals, ale zdecydowanie wolałbym najpierw zobaczyć dodatki z wszystkimi frakcjami z oryginalnej gry niż jakikolwiek większy content z innych odsłon czy fanowskich dodatków.

Powiedziałbym nawet, że wstępne ilustracje jednostek trochę gryzą się np. z nostalgicznymi ikonami zaklęć czy elementami mapy — myślę, że grafiki oparte o modele z gry będą bardziej pasować do ogólnego stylu i prędzej przemówią do fanów H3. Ilustracje są estetyczne, ale też wyglądają bardzo generycznie i dużo tracą na nostalgia factor. ;)

Po wstępnych grafikach gra jakoś skojarzyła mi się z Eclipsem — kompletnie zgaduję, ale widzę tu odkrywanie mapy, strategiczne stawianie kafelków, nacisk na bitwy, rozbudowa miasta zamiast technologii i armii zamiast statków. Typowa herosowa taktyczna walka na heksach może być trochę za ciężka na rozgrywki inne niż 1v1, ale chętnie bym zobaczył taki miks strategii z bitewniakiem. Mogę spytać, na ile bitwy są losowe? (Np. czy ten atak jednostek to liczba rzucanych kości, czy raczej flat damage — po liczbie HP-ków mam wrażenie, że to drugie).

Jak szukacie beta testerów, to nasza ekipa pisze się w ciemno. :D

witchking PW
16 października, 14:31
Popieram przedmówcę, oczywiście wszystkie grafiki jednostek są piękne, ale szkoda,że tak bardzo odbiegają od tego co pamiętamy z gry.
temat: Heroes 3 - oficjalna gra planszowa

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel