Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [wog] Obiekty wog z map editora nie działają w grze
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Jet_MG PW
28 maja 2021, 16:36
Cześć, zrobiłem sobie mapę w h3wmaped.exe, w specyfikacji ustawiłem ją na WoG, użyłem obiektów z WoG-a (a konkretnie: Adventure caves).
Po odpaleniu gry w WOG ERA, i po przejściu wogificacji, te jaskinie są na mapie, ale są nieaktywne - tzn. można na nich stanąć ale nic się nie dzieje.
Skrypt wstawiający adnventure caves mam wyłączony - nie chcę żeby randomowo podmieniał moje obiekty podczas wogificacji, ale wówczas umieszczone przeze mnie na mapie adventure caves nie działają.
Znacie na to jakieś ustawienie, które pozwoli na ich "działanie", bez włączania skryptu, który doda kolejne adventure caves?

mrocznymag322 PW
29 maja 2021, 09:35
Niestety ale jedynym sposobem, żeby ustawić tak tę obiekty to przy użyciu zdarzeń czasowych na mapie. Polecam sobie sprawdzić język ERM, żeby to sobie ogarnąć co i jak. :/
temat: [wog] Obiekty wog z map editora nie działają w grze

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel