Witaj Nieznajomy!
|
temat: MMX - O czym musze wiedzieć zanim zacznę. komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
ender4 |
Hej. Mam MMX od premiery ale jeszcze nie grałem. Słyszałem że gra jest strasznie zabugowana a Ubisoft ma to gdzieś. Czy śa jakieś Mody czy Community Patche które robią grę całkiem grywalną? Ewentualnie na co muszę uważać w grze żeby dobić jakoś do końca? |
Baronus |
Raczej nie bugi sa problemem tylko konstrukcja gry. Jesli korytarze blokady niewidzialne sciany ci nie przeszkadzaja to nie ma problemu. Zapomnij jednak o otwartym swiecie i pelnej wolnosci w MM678. Poza tym chodzisz po kwadratach jak w MM1-5. Zatem wiesz co cie czeka. Patche i mody to sobie znajdziesz. Pozytywy sa takie ze mozna sobie troche tam pozmieniac parametry ale to juz musisz pytac znawcow. |
Kastore |
Baronus: Co? Gdzie tam jest coś takiego?Jesli korytarze blokady niewidzialne sciany ci nie przeszkadzaja to nie ma problemu. Jest jakiś patch, ale on mało daje. Chociaż gra nie jest aż tak zabugowana, a nawet jak już bug się pojawia, to za każdym razem się cieszyłem, że coś się dzieje. Mnie osobiście gra podobała się bardziej, niż takie Legend of Grimrock, który jest jeszcze wolniejszy i strasznie chaotyczny. |
ender4 |
Ten Patch to do polskiej wersji? |
Baronus |
Np to co pisza gracze: Oskryptowanie - temu punktowi należy się specjalny punkt.. - zapomnijcie o swobodnej eksploracji otoczenia .. nie warto gdyż jeżeli zburzycie kolejność twórców gry albo nie możecie skończyć questa, albo się nie dostaniecie do połowy miejsc. Brak losowości - wszystkie relikty są zawsze w tym samym miejscu, to samo beczki ( nie zmienia się nawet losowo ich zawartość zawsze jest taka sama) - czyli oskryptowanie na sztywno gry... mapa - wydaje się ciekawa mimo że nie duża, ale jak zaczniesz eksplorować .. resztę gry przemierzasz puste lokalizacje często wielokrotnie ... bo dopiero przy postępach w fabule odblokowuje sie opcja że możesz przejść przez płycizny czy skorzystać z teleportów.. Świat przedstawiony ma w sobie sztuczne bariery oddzielające, których nie przeskoczysz, a nawet jak przeskoczysz bo masz dobrą drużynę to mogą ci się zepsuć questy. .. Magia jest bardzo powierzchowna a system kratek uniemożliwia użycia mechaniki ciekawszych czarów niż zadaj xdmg. Brak ruchu w walce - zerojedynkowy wynik starcia. Rozwój bohaterów jest prosty i liniowy, co nie współgra z rozwojem ekwipunku, który ma 3 czy 4 tiery a każdy bardzo skokowo wzmacnia postać. Niektóre kombinacje są nawet niedostępne np. gmaster sword i gmaster 2h. Walka na dystans nie istnieje, jakikolwiek łucznik to strata slota. ... Itd. Aczkolwiek liniowosc moze byc lubiana przez graczy! Zastrzeglem ze co kto lubi. Ja np. w liniowa gram najdluzej 15 minut. Nie daje rady dluzej . |
Kastore |
A bo ja wiem. ;) |
Acid Dragon |
Rzeczywiście gra w dniu premiery była zabugowana, natomiast teraz, po patchach w zasadzie nie zauważyłem specjalnie już żadnych bugów. Może jakieś jeszcze są, ale nie wpłynęły nijak na przyjemność z gry. Więc zdecydowanie nie potwierdzam takich opinii. Teraz jest już OK. Natomiast skrypty - tak, są. Rzeczywiście pewne rejony mapy dopiero się "otwierają" w trakcie gry. Np. są pewne bariery magiczne z pieczęcią magii ziemi, które są usunięte dopiero po zdobyciu błogosławieństwa Sylanny. Pewne teleporty (i obszary, do których prowadzą) są niedostępne bez błogosławieństwa Ylatha. I są też tereny niedostępne jeśli drużyna nie potrafi chodzić po przybrzeżnych wodach z błogosławieństwem Shalassy. Również do niektórych lokacji nie można się dostać bez odpowiedniego zadania. W kilku skrajnych przypadkach jest tak, że do jakiejś lokacji można nie mieć dostępu przez całą grę, jeśli nie ma się danej klasy postaci. Oznacza to, że aby zwiedzić absolutnie wszystkie lokacje trzeba przejść grę co najmniej 2 (jeśli nie 3) razy. Dla mnie to akurat zaleta, ale jeśli ktoś oczekuje przejść grę "na 100%", to może się zawieźć. A co trzeba wiedzieć? Z rzeczy mniej oczywistych przydać się może to: Wskazówki Zwłaszcza odnośnie do podróżowania - sprawne przemieszczanie się po mapie może zaoszczędzić sporo czasu, a szybka opcja teleportu z jakiejś lokacji wypełnionej wrogami do bezpiecznej świątyni jest często wybawieniem. Jeśli chodzi o magię to tutaj wskazaliśmy najbardziej przydatne czary i nie ma w tym zbiorze "niezbędnych" czarów żadnego zadającego obrażenia. |
temat: MMX - O czym musze wiedzieć zanim zacznę. | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel