Witaj Nieznajomy!
|
temat: VCMI - skrypt dla postaci komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
DarkQuant |
Cześć, chciałem zapytać w jaki sposób wprowadzić umiejętność "Animate Dead" dla danej jednostki jako umiejętność którą castuje? na stronie VCMI napisane jest: " SPELLCASTER Creature gain activated ability to cast a spell. Example: Archangel, Faerie Dragon subtype - spell id value - level of school additional info - weighted chance use SPECIFIC_SPELL_POWER, CREATURE_SPELL_POWER or CREATURE_ENCHANT_POWER for calculating the power" To kod jak miałby wyglądać? "SPELLCASTER" : { "subtype" : "spell.animate_dead", "val" : "2" "addInfo" : [1, 1] Próbowałem coś takiego ale wywala błąd. Nie wiem poza tym czy coś jeszcze potrzeba jako komendę. Pozdrawiam :) |
zeryss |
}, "resurrection100hp" : { "type" : "SPECIFIC_SPELL_POWER", "subtype" : "spell.animateDead", "val" : 100 }, "resurrects" : { "type" : "SPELLCASTER", "subtype" : "spell.animateDead", "val" : 3 }, "spellpoints" : { "type" : "CASTS", "val" : 1 }, |
zeryss |
everything works the code is given above,spell name misspelled |
DarkQuant |
Bardzo Dziękuję :) |
temat: VCMI - skrypt dla postaci | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel