Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: VCMI - skrypt dla postaci
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

DarkQuant PW
17 grudnia 2020, 17:00
Cześć, chciałem zapytać w jaki sposób wprowadzić umiejętność "Animate Dead" dla danej jednostki jako umiejętność którą castuje?

na stronie VCMI napisane jest: " SPELLCASTER
Creature gain activated ability to cast a spell. Example: Archangel, Faerie Dragon

subtype - spell id
value - level of school
additional info - weighted chance
use SPECIFIC_SPELL_POWER, CREATURE_SPELL_POWER or CREATURE_ENCHANT_POWER for calculating the power"

To kod jak miałby wyglądać?

"SPELLCASTER" :
{
"subtype" : "spell.animate_dead",
"val" : "2"
"addInfo" : [1, 1]

Próbowałem coś takiego ale wywala błąd. Nie wiem poza tym czy coś jeszcze potrzeba jako komendę.

Pozdrawiam :)

zeryss PW
17 grudnia 2020, 17:28
},
"resurrection100hp" :
{
"type" : "SPECIFIC_SPELL_POWER",
"subtype" : "spell.animateDead",
"val" : 100
},
"resurrects" :
{
"type" : "SPELLCASTER",
"subtype" : "spell.animateDead",
"val" : 3
},
"spellpoints" :
{
"type" : "CASTS",
"val" : 1
},

zeryss PW
17 grudnia 2020, 17:35
everything works the code is given above,spell name misspelled

DarkQuant PW
17 grudnia 2020, 17:39
Bardzo Dziękuję :)
temat: VCMI - skrypt dla postaci

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel