Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 23 - 24 - 25

Wyjątkowo PW
24 listopada 2020, 13:33
Trudno. W takim razie moge uzyc filtrow. Sa bardzo dobre a trup nie ma specjalnych znakow szczgolnych. Duzo bialego. Mysle ze nie ma sensu duzo czasu nad tym spedzac. Nekrotematyka nie wymaga przeciez piekna. Trzeba raczej dokonczyc oryginaly. I moze jakies nowe?! O ile wiem tylko HoL zrobil cos w tematyce kronik. No ale moze nie znam wszystkich?!

...

Wiedzma szaman itd to tylko profesje! Zawsze mozna uznac ze Tarnum posiadl taka wiedze.. .
Demony zupelnie nie pasja. Jak niby ma odkupic winy realizujac plany najgorszych?! Juz trup slabo pasuje. HoL ominal to bokiem ze sterujemy cialem wiec Tarnum nie wie co robi. Oczywiscie Tarnum HoTa 100 razy tak!

Begrezen PW
24 listopada 2020, 14:15
yyy:
Wiedzma szaman itd to tylko profesje! Zawsze mozna uznac ze Tarnum posiadl taka wiedze.. .

no nie do konca. zresztą zwyczajnie glupio by bylo, jakby tarnum uchodzil jako "wiedzma". mialby sie podszywac za kobietę? xD

yyy:
Demony zupelnie nie pasja. Jak niby ma odkupic winy realizujac plany najgorszych?!

a kto mówi że musi realizowac "plany najgorszych"? nie kazdy demon czy heretyk to od razu bezmózgie narzędzie lucyfera :P przypominam tez, że w podboju podziemi tarnum korzysta z pomocy demona i w jednej z misji naszym startowym miastem jest inferno. w zakonczeniu tej kroniki zresztą jest potencjał na kontynuację fabuły podboju podziemi. tym bardziej, że kronika konczy sie nie natychmiastowym wezwaniem tarnuma do przodków, tylko tarnum po prostu ucieka z obozu królowej, zabierając jedynie konia. nowa kronika moglaby opisywac przygody tarnuma w tych podziemiach, a jego celem, między innymi, byloby wydostanie się z nich xD


yyy:
Juz trup slabo pasuje. HoL ominal to bokiem ze sterujemy cialem wiec Tarnum nie wie co robi.

no tutaj przynajmniej sie zgadzamy. niby to tarnum, niby nie tarnum, takie nie wiadomo co.

yyy:
Oczywiscie Tarnum HoTa 100 razy tak!

moze cos pokombinuję w tym temacie, w wolnym czasie. zobaczymy co z tego wyjdzie. przydalby sie jakis sensowny pomysl na fabule, ktorego chyba na razie mi brakuje xD kazda kronika ma jakiegos okreslonego antagonistę, no i postacie przewijające się przez fabułe i wpływające na nią. można by tu wcisnąć rozwinąć wątek adrienne i waerjacka. żadna z kronik nie zdradza szczegolow tego, w jaki sposob tarnum poznal adrienne, ani kiedy i gdzie adoptowal waerjacka. moglby ich poznac, ratujac z opresji, czy walczac w spolnej sprawie. ale jakiegos głównego wątku przewodniego i antagonisty nadal brakuje.

Wyjątkowo PW
24 listopada 2020, 16:59
Tarnum jako wiedzma nie bylby oczywiscie Kończitą tylko mezczyzna w wersji cytadeli. Mialby tylko profesje.
Tarnum owszem moze sterowac Inferno ale wtedy odpada czerwona geba rogi itd. W sumiec bylby normalny wyglad.

Tarnum jako pirat to nalezalo by wymyslic ze kiedys w mlodosci zanim zostal krolem byl piratem postrachem morz i teraz przodkowie kaza mu odkupic winy na tych morzach. Kampanie widze praktycznie jak typ mapy wyspy i duzo morza zeby wykorzystac HotĘ i temat morza.

avatar PW
24 listopada 2020, 17:59
Cytat:
Juz trup slabo pasuje. HoL ominal to bokiem ze sterujemy cialem wiec Tarnum nie wie co robi.
Niezupełnie:) Tarnum w Chwale Wojny, owszem, został ożywiony przez lisza Archonta, ale nikt nim nie sterował i bardzo dobrze wiedział co robi.
Jest o tym mowa w mapce nr 2.
"Wygląda na to, że ożywienie powiodło się jedynie częściowo. Większość mojej duszy wciąż rezyduje w Sali Sądu. Spytałem jakiegoś napotkanego Lisza dlaczego nie zostałem całkowicie ożywiony. Wyjaśnił, że nigdy osoba przemieniona w nieumarłego nie będzie taka sama jak za życia. Tylko mroczny fragment duszy jest możliwy do ożywienia(...), szlachetna część spoczywa w pokoju [czyli w Sali Sądu).

Akcja Chwały Wojny dzieje się niedługo po Wojownikach Pustkowi, w Podboju Podziemi Tarnum jest już z tą lepszą częścią duszy szukającą odkupienia za popełnione występki.

Cytat:
jak juz mowimy o wrotach zywiolow, to tylko elementalista. tutaj jest jednak pewien problem... kampania wladcy zywiolow konczy sie tak:

Ów HoL co zrobił te Chwały Wojny, to wziął te dwie 5-mapowe kampanie na tapet i dorobił do nich 3 dodatkowe misje by dobić do ośmiu. I np. kampania The World Tree zaczyna się od tych trzech dodatkowych mapek, w której Tarnum występuje jako "elementalista". Napisałem specjalnie w cudzysłowie, gdyż to jest o wiele bardziej skonmplikowane, gdyż w tym modzie nie ma Confluxu a jest Haven (zmieniony line-up, bohaterowie itd).

Wyjątkowo PW
24 listopada 2020, 18:42
Tak HoL to jeden z mistrzow i tworcow Heroes III jak zmarly Picolan. Te jego dziela naprawde maja wysoki poziom.
Tu nam jednak:chodzi o 8 map tradycyjnej kampanii.
Opcje sa 2.
1. Po niewielkich zmianach da sie zrobic tradycyjna kampanie.
2. Fabula nie ma nic wspolnego z oryginalnymi kampaniami i nie da sie polaczyc.
Wtedy trzeba zrobic moze dwie dodatkowe kampanie 3 mapowe?!
Nie czytaoem fabuly. Ogladalem tylko mapy. Widze ze znasz je to wiesz ktora opcja jest mozliwa?!

avatar PW
24 listopada 2020, 18:46
Szczerze mówiąc - nie wiem. Aż tak bardzo nie znam się na technikaliach ERY by wiedzieć co można zrobić, przekonwertować a co nie. Już samo portowanie GoW jest eksperymentowaniem z ciemno i nawet w tej chwili nie wszystko dam działa tak jak powinno :(

Wyjątkowo PW
24 listopada 2020, 20:14
Chodzi o fabułę! :0)) Czy to logicznie łączy sie oryginalem czy zupelnie nie do rzeczy?!

VIP PW
24 listopada 2020, 21:08
Również dzisiejsza intensywna praca doczekała się wersji BETA (wybaczcie, że nie czytałem wcześniejszych postów - odpisze na nie później) :D. Z tego względu, że changelogi wydają się zbyt długie przedstawiam BARDZO skrótowo zmiany:

- Dodano wszystkie ulepszone kroniki,
- Dodano poprawki dla H3 m. in. poprawione filmiki do wszystkich 9 kronik, obrazek wybierz kampanie, itp.,
- Zmieniono obrazy na oryginalne w 7 i 8 kampanii,
- Dodano bardzo sporo zmian i funkcjonalności w Launcherze (posiada swój folder) m. in. bonusowy przycisk "konika", odpalenie 9 kroniki w trybie HD lub bez oczywiście wliczając dodanie dla tej kroniki więcej funkcjonalności HDMODa, chronologia, zwoje tarnuma, poprawki związane z uruchamianiem kronik, itp.,
- Od teraz ulepszona wersja kroniki "Księżyca" ma dodaną poprawną funkcje "zwycięstwa" dla artefaktu w scenariuszu "Iskrzący most",
- Kampania Ulepszonych Wojowników/Wodzów posiada sporo zmian i dodaje funkcje "naprawiając" czas + strate Tarnuma. Dodatkowo hmm.. przekonajcie się sami o trzech bonusach :),
- Standardowa Kampania, a także Ulepszona w Szarży i Starciu posiada od teraz poprawną funkcje "zwycięstwa" dla artefaktu w drugim scenariuszu,
- Dodano wygląda dla "Wodzowie" (animacja może nie być na prawidłowym miejscu),
- Dodano 9 Kronikę w wersji BETA,
- Dodano bardzo dużo poprawek w kwestii grafiki, tekstu czy nowych funkcji.

Szybka instrukcja (uruchamianie tak jak zawsze):
1. Aktualizujemy HDMODa
2. Klikamy w Launcherze przycisk łatki (układanka)
3. W przypadku 9 kroniki dla pliku "Chwała Wojny.exe" musimy dodać tryb zgodności z windows xp sp3
4. Gramy :)

Paczka powinna pojawić się do 22-23. Do tej godziny postaram się dograć all jeszcze :P.
Tylko pytanie czy @Kammer będzie dostępny :P.

Edit. Powinna być rano w skarbcu :).

Wyjątkowo PW
25 listopada 2020, 10:16
Znakomicie! Idziemy do przodu!

A tu powiekszony Tarnum do wklejenia w menu:
https://uploadfile.pl/pokaz/2116511---2eob.html

Dobra grafika! Nie trzeba jakos poprawiac specjalnie! Moze sie znajdzie duza wersja kiedys tak jak znalazly sie dwa zaginione.

AmiDaDeer PW
25 listopada 2020, 11:22
Wyjątkowo:
Moze sie znajdzie duza wersja kiedys
Nie zdziwię się, prawdę powiedziawszy, jeżeli duża wersja tego portretu nigdy nie istniała. Nie potrafię sobie jednak przypomnieć, czy pracowałem na dużej rozdzielczości, czy właśnie na małej.

Natomiast ta sztucznie powiększona wersja podesłana przez Ciebie to... khm, zbiór pikseli. Niestety, pikseloza jest jak dla mnie za bardzo widoczna.

VIP PW
25 listopada 2020, 12:19
Dziękuje @Kammer za aktualizacje w skarbcu. Zapraszam do testowania i zgłaszania błędów :)!

https://www.vault.acidcave.net/file.php?id=619

Wyjątkowo PW
25 listopada 2020, 14:09
Bardzo pieknie. Instaluje sie tylko na gogu czy cos poprawiles?!

...

Wcale nie pikseloza. Tylko 3% punktow jest oryginalnych! 97% to algorytmy! To jest niewyobrazalna interpolacja. Wyszlo znakomicie jak na takie powiekszenie. Rozne AI daja rade dobrze powiekszyc 2 razy a potem juz kiepsko tu jest 6 razy. Wiadomo ze nie bedzie super jakosci ale ocenic mozna bedzie dopiero w grze. Na ekranie jak przyblizysz w komputerze to zawsze wyjdzie slabo. Na pewno nie malowales tego na 64/58 :0))) Cos tam pomniejszyles. Zatem zawsze wyjdzie lepiej.

Andruids PW
25 listopada 2020, 16:11
Cytat:
A tu powiekszony Tarnum do wklejenia w menu:
https://uploadfile.pl/pokaz/2116511---2eob.html

Jeszcze wiele brakuje, żeby coś z tego było. Wyostrzyć, nałożyć elementy z portretu Tarnuma Czarodzieja, ładne tło w wysokiej rozdzielczości i może do czegoś będzie się nadawać. Albo spróbować użyć ESRGANa.

avatar PW
25 listopada 2020, 16:56
GigaPixel AI sześć razy powiększa tak.

Wyjątkowo PW
25 listopada 2020, 17:56
Dzieki! Dosc dobre tylko jak widzisz za bardzo wygladzone. Troche manekin. Tamto mimo ze mniej wyrazne to bardziej naturalne. Jakby pokombinowac i polaczyc to by bylo w porzadku. Oczywiscie to co mamy starczy. Nie bedziemy sleczec nad ta kronika ktora jest raczej ciekawostka troche obok. Jeszcze nie dokonczone oryginaly.
Avatar jesli znalazles jakies swietne algorytmy dawaj. Pokombinuje! To zawsze szybciej niz malowac od zera.

VIP PW
25 listopada 2020, 21:11
Begrezen:
kleryk, druid i alchemik są tez do przyjecia, chociaz bez entuzjazmu :P a co z demonami i heretykami? wsrod nich też są ludzie.
aczkolwiek ja bym sie sklanial raczej ku frakcjom, w ktorych tarnum jeszcze nie wystepowal, takich jak przystan z hota. a w niedalekiej przyszlosci takze i factory :P

Kronika z piratem Tarnumem i przystań - na tak :P.
Ale jeśli chodzi o mnie to pewnie w dalszej przyszłości :).

---

Widzę, że temat się rozwinął i bardzo mnie to cieszy :).

avatar PW
25 listopada 2020, 22:01
Cytat:
Avatar jesli znalazles jakies swietne algorytmy dawaj
Nie znam...

Wyjątkowo PW
25 listopada 2020, 22:11
Bo temat bardzo przyjemny! Kto nie lubi nowej zawartosci do Herosow :0))))
A Kroniki maja swietny potencjal w sobie i tragiczne wykonanie! Jest co poprawiac.
Co do potretu jest olbrzymi skok. Dzieki Avatarowi. Polaczylem oba portrety 50/50 i wynik rewelacyjny! Faktura skory podobna do prawdziwej a obraz ostry i wyrazny jak malowany! Zrobiony w pare minut! Malowanie reczne to pare dni zeby byla taka jakosc.
Szkoda ze program tylko trial czyli co? 30 dni? Potem trzeba kupic. Ale jeszcze znalazlem inny darmowy bez limitow tez dobry i pronuje.
Oto to arcydzielo:
https://uploadfile.pl/pokaz/2116867---hff5.html


AmiDaDeer PW
26 listopada 2020, 00:39
Wyjątkowo:
Wcale nie pikseloza. Tylko 3% punktow jest oryginalnych! 97% to algorytmy! To jest niewyobrazalna interpolacja.
Pikseloza. Jeżeli potrafię na obydwu Twoich przykładach rozgraniczyć bez problemu oryginalne piksele chociażby i na włosach, to znaczy, że zostaje z tego pikseloza. Może ta interpolacja wydaje się Tobie niesamowita, ale ja patrzę na to z perspektywy grafika, który stworzył oryginalny portret - i dla mnie nie ma tutaj za bardzo różnicy między Twoimi próbami, a zwykłym powiększeniem w Photoshopie.

To, co zapostował Avatar, jest natomiast o wiele lepsze... tyle że uwydatnia problemy z oryginalnym portretem, tj. powiększa również artefakty (jak jaśniejsze "otoczki" wokół brody czy źle dopasowane cienie na lewym oku). Niemniej jeśli to jest dla Ciebie:

Wyjątkowo:
Dosc dobre tylko jak widzisz za bardzo wygladzone. Troche manekin. Tamto mimo ze mniej wyrazne to bardziej naturalne.

...to zastanawiam się, czy nie powinieneś wszystkich trzech prac porównać chociażby i z którymś z oryginalnych portretów Tarnuma w średniej rozdzielczości:



Jedno i drugie odstaje (jak dla mnie na tyle, bym wciąż obstawał przy wykonaniu całego portretu od nowa), ale "niewyobrażalna interpolacja" i " wynik rewelacyjny" jednak przegrywa dość wyraźnie z GigaPixel AI.

VIP PW
26 listopada 2020, 00:58
Mając chwile czasu nagrałem filmik jaki (aktualnie) portret mamy użyty i w sumie można potraktować to jako prezentacje 9 Kroniki XD:

https://streamable.com/emwl3c

AI jest lepszy, ale jeśli @Hobbicus ma fajną wizje, która wkomponuje się pod poprzedni portret to warto ją wykorzystać :). Dla Miecza nikt nie spodziewał się, że tak wyglądał Tarnum i podjęliśmy próby z tym mały portretem :P. A tu niespodzianka :D.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 23 - 24 - 25
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel