Witaj Nieznajomy!
|
temat: Najbardziej rażące błędy w WoGu komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Seener |
Jest ich kilka. Bardzo wkurza mnie, że gdy leczę giermka - ten ginie. Poza tym katapulta nie działa prawidłowo jeśli nie oblęża się zamku tylko prowadzi się zwykłą walkę. Kolejny błąd, to gdy mam mistycyzm i gdy pojawia się informacja, że mój heros składa ofiarę to np. nie z nagiego behemota, tylko z "nagi behemot". Barzdo nieprzyjemne w skutkach jest też to, że jeżeli mam bohatera z nekropolii ze specjalnością deszcz meteorytów, to gdy się ten czar sam rzuca, to może zranić moje jednostki. Poza tym WoG jest super. Szacunek. Piszcie o innych błedach. |
Lazurowy Żmij |
Jeśli w walce stracisz wszystkie jednostki i zostanie ci tylko dowódca to bohater później będzie chodził "sam" po mapie , a gdy wejdziesz do zamku to już nie będziesz mógł wyjść , dopiero po zakupie armii. Poza tym zdarza się , że ogromna tysięczna armia , zamienia się w jeszcze większą minusową armię , którą można pokonać jednym atakiem ;) . |
Trang Oul |
Ty też zrobiłeś rażący błąd, "wkuża" (poprawione). |
Kathrin |
Dość często zdarza mi się, że z niewiadomych przyczyn kupa pieniedzy i surowców zamienia się w dług:( czyli dostaje znaczek minus i nie mogę np. wykupić jednostek. Wprawdzie po kilku turach znów zaczynam zarabiać, jednak w przypadku gry z "prawdziwym " graczem ten moment mógłby przesądzić rozgrywkę. |
Altair |
Z tych bardziej denerwujących: 1. Jest to w zasadzie błąd który istniał jeszcze przed WoGiem w zwykłym Heroes 3. Jest prowadzimy bitwę z graczem AI i na własne jednostki rzucimy zaklęcie Magiczne zwierciadło (na poziomie podstawowym, zaawansowanym, mistrzowskim, ). Żadne zaklęcia rzucone na naszą jak by się wydawało chronioną zaklęciem jednostkę nie zostanie odbite! Nigdy! Gdy walczy się graczem ludzkim wszystko działa jak trzeba. 2. Gdy zburzy się miasto i pozostanie w garnizonie. To po 6 dniach (czasami) gdy wciśniemy spacje walczymy z samym sobą. 3. Kolejny problem występuje także podczas burzenia, :) ale tylko niektórych miast (np. Twierdzy i Inferno) pojawiają się dziwne puste obiekty w mieście. 4. Następny problem podczas odbudowy miasta przez bohatera posiadającego specjalność odbudowa miast. (Jeddite) Jeśli zaczniemy wtedy odbudowę i zamiast wybrać typ miasta zrezygnujemy a w kolejnych zburzymy kuźnię nastąpi "crash" i wyrzuci nas do systemu. 5. Jeśli włączona jest opcja zostawiania i ponownego przyłączania stworzeń. Gdy zostawimy jakich oddział 7 dnia tygodnia a potem przyłączymy go 1 dnia jego liczebność wzrośnie. (Tak być chyba nie powinno) Tyle na razie sobie przypominam. Nie wspominam tu o opcjach WoGifikacji ani samym ERM bo błędów byłoby znacznie więcej... ;P |
TeHniK |
Może to nie do końca błąd, ale denerwuje mnie to, że przy włączonej opcji "Bohater otrzymuje artefakt z każdym nowym poziomem doświadczenia", to po pewnym czasie zacznie nam brakować slotów w plecaku i często gdy wygramy jakiś dobry artefakt, to nam go w plecaku nie umieści. Co prawda można zostawiać artefakty na mapie, ale jest to trochę kłopotliwe :/ |
Seener |
Ten skrypt da się wyłączyć. Jeszcze denerwuje mnie to, że jak mam włączoną opcję, że namioty medyka i balisty zdobywają doświadczenie to komputerowi te poziomy lecą w góre a mi nie |
Altair |
Ciekawe, czy nie dałoby się zwiększyć limitu artefaktów możliwych do przenoszenia w sakwie. Swoją drogą to jest z tym związany kolejny błąd. Wynika on z samych błędów w składni ERM a powoduje zmniejszanie się pojemności sakwy. Widać to szczególnie gdy chce się upuścić artefakt na mapę przygody i w oknie wyboru (nie w ekranie bohatera) widzimy wtedy puste miejsca. Czasem trudno go zauważyć, ale jest wredny błąd. |
Seener |
Jeszcze jedno a w zasadzie dwie rzeczy: powinno być tak że mozna budować herosów tylko z danego typu miasta, tj początkowego. Ostatnio włączyłem mapę losową XXl i znalazłem 1 ( słownie :jednego) arta lunetę. NO po prostu bez komentarza. Miałem boha na 23 poziomie ze statystykami: 12, 9, 10, 11. Załamać się można. Zmierzam do tego że w Wogowych mzpach jest za mało artefaktów. Zjeździ się człowiek jak głupi i cieszy się jak mu się trafi czaszkowy hełm. |
avatar |
Budować herosów? Co masz na myśli? W losowych mapkach NIGDY nie narzekałem na brak artefaktów. Może używasz jakiegoś template'a, który nie pozwala na umieszczanie artefaktów na mapie? |
Kathrin |
Nie jestem pewna czy dotyczy to wyłącznie WoGa, ale ostatnio gram właśnie takie scenariusze i dość często komputer zawiesza mi się w dziwny sposób, a mianowicie w trakcie ruchu przeciwnika (jakby wykonywał on nieskonczenie długą operację, lub nie mógł takiej ukończyć), zawsze w tym samym dniu i miesiącu (na danej mapce).Trzeba się wtedy znacznie cofnąć, przekonstruować rozgrywkę i pokonać tego konkretnego gracza przed rzeczonym dniem. Bardzo mnie wkurza. Zastanawiam się co jest tego faktu przyczyną? |
avatar |
Też to zauważyłem. Ale u mnie dzieje się to wyłącznie wtedy, jeśli komputerowy bohater zna zaklecia Lotu bądź Wrota Wymiarów. Wtedy dłuuugo czeka się na koniec tury AI :( Oczywiście zabicie takiego gościa pomaga znacznie :) |
Tilogour |
Ja znalazłem błąd [ale chyba w Heroes 3]. Dałem bohatera na mapie bohatera, który ma los. jednostkę poz.5 ulp. Jako zamek wybieram Conflux i dostaję żywiołaki magii. Edit:Mam pytanie to błąd w Wogu czy skrypcie?[drakolicz "je" żywiołaka;)] http://img286.imageshack.us/img286/5598/dragolicze380ywi261si281380ywio322akamidy2.jpg Aha i drakolicz zajmował 1pole |
angel |
A mnie wkurza to, że jak mam np. kopalnię rudy, oflaguję ją, to mi pokazuje, że to jest kopalnia kryształów lub klejnotów. I na odwrót.( ale nie we wszystkich kopalniach tak jest. Niektóre funkcjonują normalnie) |
Trang Oul |
Może masz włączoną opcję WoG "kopalnie zmieniają zasoby co tydzień"? |
avatar |
Na pewno ma włączoną taką opcję :) |
Seener |
Graliście kiedyś przez neta na kolegę, który miał w bohaterze umiejętność odkrywanie (ulepszone) ? Na pewno graliście. Po prostu śmiech na sali ;) |
gravisrs |
Nie chciałem doklejać do istniejącego tematu bo uważam że każdy bug powinien być omówiony oddzielnie więc założyłem oddzielny topic. Najczęściej chyba pojawiający się bug: Podczas walki zostaje przeciwnikowi 1 stack wojska, ruch ma nasza katapulta (nie balista) próbujemy strzelić z katapulty ale w tym czasie nasz bohater rzuca magic arrowa zabijając ostatniego stacka (czy inny ofensywny w zależności od herosa) i w tym momencie katapulta nie może oddać strzału bo nie ma do kogo ... ERM sie wysypuje i od tego miejsca działanie skryptów z Enhanced First Aid / War machines jest nieprzewidywalne. Problem może pojawić się nawet gdy walkę toczymy autocombatem. |
Sheensherr |
Gram w Homm III dosyć długo, i nigdy nie miałem takiego problemu. |
Dark Dragon |
Ja również. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Najbardziej rażące błędy w WoGu | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel