Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Najbardziej rażące błędy w WoGu
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Seener PW
7 lipca 2006, 00:15
Jest ich kilka. Bardzo wkurza mnie, że gdy leczę giermka - ten ginie. Poza tym katapulta nie działa prawidłowo jeśli nie oblęża się zamku tylko prowadzi się zwykłą walkę. Kolejny błąd, to gdy mam mistycyzm i gdy pojawia się informacja, że mój heros składa ofiarę to np. nie z nagiego behemota, tylko z "nagi behemot". Barzdo nieprzyjemne w skutkach jest też to, że jeżeli mam bohatera z nekropolii ze specjalnością deszcz meteorytów, to gdy się ten czar sam rzuca, to może zranić moje jednostki. Poza tym WoG jest super. Szacunek. Piszcie o innych błedach.

Lazurowy Żmij PW
7 lipca 2006, 07:34
Jeśli w walce stracisz wszystkie jednostki i zostanie ci tylko dowódca to bohater później będzie chodził "sam" po mapie , a gdy wejdziesz do zamku to już nie będziesz mógł wyjść , dopiero po zakupie armii. Poza tym zdarza się , że ogromna tysięczna armia , zamienia się w jeszcze większą minusową armię , którą można pokonać jednym atakiem ;) .

Trang Oul PW
7 lipca 2006, 09:16
Ty też zrobiłeś rażący błąd, "wkuża" (poprawione).

Kathrin PW
7 lipca 2006, 11:04
Dość często zdarza mi się, że z niewiadomych przyczyn kupa pieniedzy i surowców zamienia się w dług:( czyli dostaje znaczek minus i nie mogę np. wykupić jednostek. Wprawdzie po kilku turach znów zaczynam zarabiać, jednak w przypadku gry z "prawdziwym " graczem ten moment mógłby przesądzić rozgrywkę.

Altair PW
7 lipca 2006, 12:42
Z tych bardziej denerwujących:

1. Jest to w zasadzie błąd który istniał jeszcze przed WoGiem w zwykłym Heroes 3.
Jest prowadzimy bitwę z graczem AI i na własne jednostki rzucimy zaklęcie Magiczne zwierciadło (na poziomie podstawowym, zaawansowanym, mistrzowskim, ). Żadne zaklęcia rzucone na naszą jak by się wydawało chronioną zaklęciem jednostkę nie zostanie odbite! Nigdy! Gdy walczy się graczem ludzkim wszystko działa jak trzeba.

2. Gdy zburzy się miasto i pozostanie w garnizonie. To po 6 dniach (czasami) gdy wciśniemy spacje walczymy z samym sobą.

3. Kolejny problem występuje także podczas burzenia, :)
ale tylko niektórych miast (np. Twierdzy i Inferno) pojawiają się dziwne puste obiekty w mieście.

4. Następny problem podczas odbudowy miasta przez bohatera posiadającego specjalność odbudowa miast. (Jeddite)
Jeśli zaczniemy wtedy odbudowę i zamiast wybrać typ miasta zrezygnujemy a w kolejnych zburzymy kuźnię nastąpi "crash" i wyrzuci nas do systemu.

5. Jeśli włączona jest opcja zostawiania i ponownego przyłączania stworzeń. Gdy zostawimy jakich oddział 7 dnia tygodnia a potem przyłączymy go 1 dnia jego liczebność wzrośnie. (Tak być chyba nie powinno)

Tyle na razie sobie przypominam. Nie wspominam tu o opcjach WoGifikacji ani samym ERM bo błędów byłoby znacznie więcej... ;P

TeHniK PW
7 lipca 2006, 13:49
Może to nie do końca błąd, ale denerwuje mnie to, że przy włączonej opcji "Bohater otrzymuje artefakt z każdym nowym poziomem doświadczenia", to po pewnym czasie zacznie nam brakować slotów w plecaku i często gdy wygramy jakiś dobry artefakt, to nam go w plecaku nie umieści. Co prawda można zostawiać artefakty na mapie, ale jest to trochę kłopotliwe :/

Seener PW
7 lipca 2006, 15:07
Ten skrypt da się wyłączyć. Jeszcze denerwuje mnie to, że jak mam włączoną opcję, że namioty medyka i balisty zdobywają doświadczenie to komputerowi te poziomy lecą w góre a mi nie

Altair PW
7 lipca 2006, 18:16
Ciekawe, czy nie dałoby się zwiększyć limitu artefaktów możliwych do przenoszenia w sakwie. Swoją drogą to jest z tym związany kolejny błąd. Wynika on z samych błędów w składni ERM a powoduje zmniejszanie się pojemności sakwy. Widać to szczególnie gdy chce się upuścić artefakt na mapę przygody i w oknie wyboru (nie w ekranie bohatera) widzimy wtedy puste miejsca. Czasem trudno go zauważyć, ale jest wredny błąd.

Seener PW
11 lipca 2006, 00:55
Jeszcze jedno a w zasadzie dwie rzeczy: powinno być tak że mozna budować herosów tylko z danego typu miasta, tj początkowego. Ostatnio włączyłem mapę losową XXl i znalazłem 1 ( słownie :jednego) arta lunetę. NO po prostu bez komentarza. Miałem boha na 23 poziomie ze statystykami: 12, 9, 10, 11. Załamać się można. Zmierzam do tego że w Wogowych mzpach jest za mało artefaktów. Zjeździ się człowiek jak głupi i cieszy się jak mu się trafi czaszkowy hełm.

avatar PW
11 lipca 2006, 08:57
Budować herosów? Co masz na myśli?
W losowych mapkach NIGDY nie narzekałem na brak artefaktów. Może używasz jakiegoś template'a, który nie pozwala na umieszczanie artefaktów na mapie?

Kathrin PW
11 lipca 2006, 09:24
Nie jestem pewna czy dotyczy to wyłącznie WoGa, ale ostatnio gram właśnie takie scenariusze i dość często komputer zawiesza mi się w dziwny sposób, a mianowicie w trakcie ruchu przeciwnika (jakby wykonywał on nieskonczenie długą operację, lub nie mógł takiej ukończyć), zawsze w tym samym dniu i miesiącu (na danej mapce).Trzeba się wtedy znacznie cofnąć, przekonstruować rozgrywkę i pokonać tego konkretnego gracza przed rzeczonym dniem. Bardzo mnie wkurza.
Zastanawiam się co jest tego faktu przyczyną?

avatar PW
11 lipca 2006, 11:24
Też to zauważyłem. Ale u mnie dzieje się to wyłącznie wtedy, jeśli komputerowy bohater zna zaklecia Lotu bądź Wrota Wymiarów. Wtedy dłuuugo czeka się na koniec tury AI :( Oczywiście zabicie takiego gościa pomaga znacznie :)

Tilogour PW
16 lipca 2006, 20:46
Ja znalazłem błąd [ale chyba w Heroes 3].
Dałem bohatera na mapie bohatera, który ma los. jednostkę poz.5 ulp.
Jako zamek wybieram Conflux i dostaję żywiołaki magii.
Edit:Mam pytanie to błąd w Wogu czy skrypcie?[drakolicz "je" żywiołaka;)]
http://img286.imageshack.us/img286/5598/dragolicze380ywi261si281380ywio322akamidy2.jpg
Aha i drakolicz zajmował 1pole

angel PW
12 października 2006, 19:19
A mnie wkurza to, że jak mam np. kopalnię rudy, oflaguję ją, to mi pokazuje, że to jest kopalnia kryształów lub klejnotów. I na odwrót.( ale nie we wszystkich kopalniach tak jest. Niektóre funkcjonują normalnie)

Trang Oul PW
12 października 2006, 19:27
Może masz włączoną opcję WoG "kopalnie zmieniają zasoby co tydzień"?

avatar PW
13 października 2006, 07:44
Na pewno ma włączoną taką opcję :)

Seener PW
3 listopada 2006, 19:33
Graliście kiedyś przez neta na kolegę, który miał w bohaterze umiejętność odkrywanie (ulepszone) ? Na pewno graliście. Po prostu śmiech na sali ;)

gravisrs PW
12 kwietnia 2007, 13:11
Nie chciałem doklejać do istniejącego tematu bo uważam że każdy bug powinien być omówiony oddzielnie więc założyłem oddzielny topic.

Najczęściej chyba pojawiający się bug:

Podczas walki zostaje przeciwnikowi 1 stack wojska, ruch ma nasza katapulta (nie balista) próbujemy strzelić z katapulty ale w tym czasie nasz bohater rzuca magic arrowa zabijając ostatniego stacka (czy inny ofensywny w zależności od herosa) i w tym momencie katapulta nie może oddać strzału bo nie ma do kogo ... ERM sie wysypuje i od tego miejsca działanie skryptów z Enhanced First Aid / War machines jest nieprzewidywalne.

Problem może pojawić się nawet gdy walkę toczymy autocombatem.

Sheensherr PW
12 kwietnia 2007, 14:37
Gram w Homm III dosyć długo, i nigdy nie miałem takiego problemu.

Dark Dragon PW
12 kwietnia 2007, 15:20
Ja również.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Najbardziej rażące błędy w WoGu

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel