Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Hills of Unrest komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Kammer |
MDT odwaliło kawał dobrej roboty, nie patrzcie na mnie krzywo, nie ironizuję. Cieszę się, że finalnie dokończyli swoje dzieło i czekam, co tam jeszcze mogą pokazać. Elementy graficzne mi się podobają - szczególnie plansze - ekran menu, tryton, driada, widać, że niska rozdziałka H3 okrutnie oszpeca dzieła, chętnie zobaczyłbym dzieła MDT w takim H5, z pełnymi modelami. Niemniej, o ile graficznie są toptierem, o tyle często narzekałem, że pomysły wydają mi się być nudne. Dlatego też postanowiłem zakasać rękawy i trochę pozmieniać, przedstawiam Hills of Unrest, które na razie modyfikuje trzy rzeczy: [.] Lilimy zyskują zdolność do rzucania zaklęcia na sojuszników, które zadaje obrażenia, ale zwiększa atak, zmniejsza obronę i poszerza widełki obrażeń; [.] Wilkołaki stają się przerażające - wzbudzają strach we wrogach; [.] Smocze Golemy dają ich kontrolerowi dwa nowe zaklęcia pozwalające na przestawienie ich na tryb ofensywny (więcej ataku, ruchu, mniej obrony i kontrataku) oraz przeciwstawny obronny. Tak, grafiki są fatalnej jakości/wykorzystywane ponownie z gry, nie umiem w grafiki, sorry. :P Całkiem możliwe, że wyprodukuję jeszcze zmiany do pozostałych jednostek, muszę tylko obmyślić jakieś ciekawe ficzery. I tak, wiem, że balans się rozleciał, niemniej, uważam, że w H3 balans nie jest najistotniejszy, liczy się zabawa. Szczęśliwego Nowego Roku! |
Warmonger |
Cytat: Fantastyczny pomysł, dobra robota!
Smocze Golemy dają ich kontrolerowi dwa nowe zaklęcia pozwalające na przestawienie ich na tryb ofensywny (więcej ataku, ruchu, mniej obrony i kontrataku) oraz przeciwstawny obronny. |
temat: [VCMI] Hills of Unrest | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel