Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] "Hawk mods"
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Lord Hawk PW
8 grudnia 2019, 20:28
Temat zbiorczy dla modów mojego autorstwa, w formie jakie wyjdą i w ewentualnie poprawionych wersjach na bieżąco.

Na początek trzy starsze mody dodające jednostki, w mocno zaktualizowanych wersjach.


Squire/Man-at-Arms v1.2


Zmiany względem poprzedniej wersji:

(+) dodanie nowej jednostki Giermka (Squire).

(+) poprawa animacji [dodanie animacji "oddychania"].

(+) dodanie siedliska [tylko podstawka].

(=/+) zmiana zdolności która była osłabionym oślepieniem, na ogłuszenie który teraz wyraźnie się różni.

(+) dodanie nowego czaru bitewnego ogłuszenie dla bohaterów.

(+) niewielka zmiana statystyk [lepszy balans].

(+) dodanie nowego banku stworów "Skarbiec królewski" (Royal treasury).


Fabuła i opis

Giermek (Squire), poziom 3.

Wielu młodych szlachciców marzy o zostaniu rycerzami, w tym celu wstępują do Wojskowych Akademii, w których szkolą się w rzemiośle wojskowym.
Niektórzy dostają szanse sprawdzić swe umiejętności w boju, gdy okoliczny bohater zwerbuje ich w formię giermka. Uzbrojeni w cep bojowy nieraz potrafią ogłuszyć przeciwnika nawet mocniejszego od siebie.


Zbrojny/Biczownik (Man-at-Arms), poziom 3 ulepszony.

Giermkowie którzy wykażą się talentem, mogą liczyć na awans na zbrojnych/biczowników, np. w okolicznych fortach na wzgórzu. Takich wojowników można także spotkać poza murami na ziemiach królestwa, gdzie pilnują porządku.
Dzięki mocnym zbroją, po zbrojnych i krzyżowcach stanowią 2 oddział ciężkiej piechoty, choć nadal uzbrojeni w cep bojowy to mocniejszy niż w przypadku giermków, to uderzenie nim potrafi ogłuszyć jeszcze bardziej i dłużej. Sam hełm też jest dość oryginalny, zbudowany tak aby sami byli odporni na ogłuszenia.


Czar/zdolność ogłuszenie (stun), poziom 4, magia powietrza.

Ogłusza wybrany wrogi oddział, który nie może atakować i kontratakować przez jedną turę. [brak magii/podstawowa magia powietrza].

Ogłusza wybrany wrogi oddział, który nie może atakować i kontratakować przez dwie tury. [zaawansowana magia powietrza].

Ogłusza wybrany wrogi oddział, który nie może atakować i kontratakować przez trzy tury. [ekspercka magia powietrza].


Film prezentujący pełnie moda oraz download [mapa w zestawie z modem]

Tutaj


Mountain Dwarf v1.1


Zmiany względem poprzedniej wersji:

(+) poprawa animacji [dodanie animacji "oddychania"].

(+) dodanie siedliska.

(=/+) zmiana zdolności z odporności na czary wodne/lodowe, na 50% odporność typu golem] na czary magii wody zadające obrażenia.


Fabuła i opis

Górski krasnolud (Mountain Dwarf), poziom 2.

Górskie Krasnoludy to nic innego jak krasnoludy zamieszkujące mroźne góry, jednak tereny na których mieszkają sprawiły że te Krasnoludy stały się mocniejsze od swych leśnych braci. Ciężkie warunki życia oraz specjalny ubiór sprawiły że górskie krasnoludy stały się bardziej odporne na mróz, a zmiana młota na siekierę i tarcze spowodowała większą obronę oraz wyższe obrażenia.

Technicznie górski krasnolud to alternatywa dla krasnoludzkich wojowników, ponieważ ma same plusy względem zwykłych krasnoludów, ale w porównaniu z wojownikami ma zalety i wady.


Film prezentujący pełnie moda oraz download [mapa w zestawie z modem]

Tutaj


Dark Elemental/Derodyme v1.2


Zmiany względem poprzedniej wersji:

(+) dodanie nowej jednostki Derodyma (Derodyme).

(+) poprawa animacji [dodanie animacji "oddychania"].

(+) dodanie siedlisk.

(+) dodanie nowego banku stworów "Hala Strachu" (Hall of Fear).

(-) usunięcie zdolności "Nieustraszony".


Fabuła i opis

Żywiołak Ciemności (Dark Elemental), poziom 6.

Nekromanci żeby zwiększyć siłę swojej armi postanowili stworzyć nowe jednostki na tyle mocne, aby zapewniły im dominacje. W ich planach była istota zawierająca zarówno cechy szkieletów jak i zjaw, po wielu próbach w końcu im się udało i tak powstały żywiołaki Ciemności, nie były to jednak istoty nieumarłe, ale jak każdy żywiołak nie były to też jednostki żywe. Mimo iż założenie zostało spełnione, żywiołaków Ciemności nie udało się zatrzymać nekromantom, były tak wypełnione złem że nie dały się kontrolować, odeszły szerzyć przerażenie na świecie wśród żywych istot.
Żywiołaki Ciemności potrafią latać, a strach jaki powodują wśród wrogów nie pozwala przeciwnikowi kontrować ich ataku, zdarza się także że przeciwnik zamiera z przerażenia ze względu na samą obecność żywiołaka ciemności.


Derodym (Derodyme), poziom 7.

Nekromanci chcąc stworzyć potężną istotę zaczęli badać co wyjdzie z wskrzeszania szkieletów wymieszanych z kości różnych istot, aż w końcu stworzyli, potworne szkielety, dwugłowe derodymy. Na tyle przerażający że nie zdecydowali się wprowadzić ich do miast, jednak często korzystają z ich pomocy dołączając do swojej armii z okolicznych Laboratoriów.


Film prezentujący pełnie moda oraz download [mapa w zestawie z modem]

Tutaj

------------------------------------------------

Instalacja:

Mimo że każdy z modów jest osobno, to stanowią jedną całość i wystarczy wypakować zawartość do folderu "mods", każdy kolejny nadpisać aby były w jednym folderze, później każdy można w dowolnej chwili włączać/wyłączać w "launcherze" według uznania bez potrzeby usuwania.

-------------------------------------------------

Autorzy:

Osoby bez których nie było by możliwe wyjście modów w takiej formie w plikach tekstowych, oraz w "launcherze", indywidualnie "kto co".


Warmonger PW
10 grudnia 2019, 19:34
Ło panie, ale żeś filmików naklepał :o

Może łatwiej byłoby wrzucić kilka screenów ;)

Lord Hawk PW
11 grudnia 2019, 02:42
Warmonger:
Ło panie, ale żeś filmików naklepał :o

Może łatwiej byłoby wrzucić kilka screenów ;)


Screeny jak screeny, ale sam osobiście wole obejrzeć jakąś zapowiedz czy coś na filmikach, a skoro jest okazja to czemu nie ^^

Fandor PW
11 grudnia 2019, 04:13
Znaczy wydaje mi się, że te filmiki są słabe marketingowo. Ludziom po prostu nie będzie się chciało przez 0,5h oglądać filmiku o jednej jednostce. Bardziej akurat byłby po prostu filmik szybka walka z nimi, siedlisko i jedna walka z nimi po naszej stronie. I to nie musi być jeden ciąg, może być zlepek. Oczywiście dla mnie nie musisz się promować, i tak zainstaluję. ^^
Najbardziej przeszkadza mi wielkość niektórych siedlisk. Jakby Ci się udało znaleźć mniejsze, bardziej odpowiednie siedliska, byłoby dużo dużo lepiej.
Co do żywiołaka ciemności to głowy nie dam, ale powstawał chyba jako "Dark Efreete" czy jakoś tak i miał jeszcze wersję podstawową (w sensie dodana przez Ciebie jednostka to był upgrade). Nie posiada ktoś tej podstawowej wersji, żeby można było je dodać razem? Drwal patrzę na Ciebie.

Kastore PW
11 grudnia 2019, 11:09
Ta jednostka była już pod nazwą Dark Elemental.

Fandor PW
11 grudnia 2019, 20:26
Ja nie mówię, że ma teraz zmieniać nazwę, czy coś, tylko jak się uda zdobyć, to żeby dodał też wersję podstawową.

Drwal PW
11 grudnia 2019, 21:41
Sorka, że to powiem, ale marketing na miarę Majaczka i jego modów. ;) Gość robił wybitne rzeczy w Erze, a nikt, totalnie nikt w to nie gra.
Oczywiście, że film jest zawsze mile widziany, ale żyjemy w takich czasach, że informacji jest zwyczajnie za dużo. Jest co oglądać i film już nie służy do zachęcania, a to Ty musisz zachęcać, by ktoś obejrzał film. Dobry screen + krótka notka sprawdza się idealnie. :)

Lord Hawk PW
11 grudnia 2019, 23:39
Fandor:
Znaczy wydaje mi się, że te filmiki są słabe marketingowo. Ludziom po prostu nie będzie się chciało przez 0,5h oglądać filmiku o jednej jednostce. Bardziej akurat byłby po prostu filmik szybka walka z nimi, siedlisko i jedna walka z nimi po naszej stronie. I to nie musi być jeden ciąg, może być zlepek. Oczywiście dla mnie nie musisz się promować, i tak zainstaluję. ^^
Najbardziej przeszkadza mi wielkość niektórych siedlisk. Jakby Ci się udało znaleźć mniejsze, bardziej odpowiednie siedliska, byłoby dużo dużo lepiej.
Co do żywiołaka ciemności to głowy nie dam, ale powstawał chyba jako "Dark Efreete" czy jakoś tak i miał jeszcze wersję podstawową (w sensie dodana przez Ciebie jednostka to był upgrade). Nie posiada ktoś tej podstawowej wersji, żeby można było je dodać razem? Drwal patrzę na Ciebie.

Co do 1 części, to owszem, po to tez obszerny opis zawartości moda jest wyżej, dla ciekawskich i chętnych oglądania [tacy też są od dłuższego czasu, od kiedy kanał założyłem] tez jest ta 2 opcja, więc i wilk syty i owca cała ^^
Co do wielkości siedlisk są takiej wielkości żeby wpasowywały się w stylistykę oryginału i jedyny jeśli chodzi o skalowanie budynek to był ten od Giermków, choć bez testów i sprawdzania się nie obyło.

Co do drugiej części, to owszem to ten sam model i tak według twórcy [który jest podany] tak miał się nazywać, ale ani podstawowa wersja nie wyszła [ten czerwony], ani nawet ten ulepszony jako jakaś jednostka, a że bardziej kojarzy i wygląda na żywiołaka ciemności, to też takowy mod, zresztą sama jednostka od kilku lat jest ta sama, z tym że poprzednio puściłem ją bez siedliska itp., więc sama z siebie się nie zmieniła, teraz tylko łatwiej ją nabyć, oraz [mam nadzieje] wzbogaci rozgrywkę jako strażnik w nowym banku.
Oczywiście gdyby był tez dostępny model podstawowy tej jednostki [sporo szukałem i nigdzie nie była dostępna], to jak najbardziej mogła także wyjść w kolejnych wersjach [takie plany tez są] i to nawet jako alternatywa dla necro 6 poziomu, możliwe że kompatybilny z modem "Tides of War" [jak już będzie].

Tak czy inaczej, plany na przyszłe wersje tez są, zwłaszcza z tym co póki co nie można było zrobić, więc wszelkie uwagi mile widziane.



Drwal:
Sorka, że to powiem, ale marketing na miarę Majaczka i jego modów. ;) Gość robił wybitne rzeczy w Erze, a nikt, totalnie nikt w to nie gra.
Oczywiście, że film jest zawsze mile widziany, ale żyjemy w takich czasach, że informacji jest zwyczajnie za dużo. Jest co oglądać i film już nie służy do zachęcania, a to Ty musisz zachęcać, by ktoś obejrzał film. Dobry screen + krótka notka sprawdza się idealnie. :)

Zarówno poprzednią wersje, jak i obecną to tak na własny użytek bardziej, bo szkoda żeby tyle fajnych defów się marnowało, ale czemu by się nie podzielić z innymi ^^. Jednak jak kogoś nie zainteresuje nic się nie stanie, nowe wersje są bardziej dla osób którym się poprzednie wersje spodobały, a były na teraz trochę przestarzałe choćby przez brak siedlisk. Nowe osoby może bardziej przyciągną kolejne już nowe mody które kończę.
Mimo wszystko lepiej mieć więcej opcji niż tylko 1 screen, a najlepiej sprawdzić samemu w akcji, a potem w razie czego porównać czy wszystko się zgadza ^^

Fandor PW
12 grudnia 2019, 00:01
Jeżeli chciałbyś przerobić swojego moda, na mikrorozszerzenie do Tides of War dzięki któremu będzie jeszcze więcej alternatyw w miastach, to trzymam kciuki żeby Ci się udało.
Jak masz jakiś kontakt z autorem (albo Drwal ma? ;d) to może skontaktujcie się z nim? Co prawda nie pamiętałem że podstawka była czerwona i jako Dark Elemental, raczej bardziej by pasowała ją przekolorować, ale wiadomo, to odległe plany najpierw trzeba jakoś generalnie to zdobyć, o ile istnieje jeszcze, a nie przepadło z jakimś dyskiem.
Tak siedlisko giermków wypada najgorzej, ale siedlisko tych kościanych golemów też jest zdecydowanie zbyt duże.

Lord Hawk PW
12 grudnia 2019, 01:29
Fandor:
Jeżeli chciałbyś przerobić swojego moda, na mikrorozszerzenie do Tides of War dzięki któremu będzie jeszcze więcej alternatyw w miastach, to trzymam kciuki żeby Ci się udało.
Jak masz jakiś kontakt z autorem (albo Drwal ma? ;d) to może skontaktujcie się z nim? Co prawda nie pamiętałem że podstawka była czerwona i jako Dark Elemental, raczej bardziej by pasowała ją przekolorować, ale wiadomo, to odległe plany najpierw trzeba jakoś generalnie to zdobyć, o ile istnieje jeszcze, a nie przepadło z jakimś dyskiem.
Tak siedlisko giermków wypada najgorzej, ale siedlisko tych kościanych golemów też jest zdecydowanie zbyt duże.

Skoro o tym wspomniałeś, to przyznam że takie myśli były już kilka lat temu, obecnie giermek i ulepszenie najbardziej się nadają i tez statystyki są pod tym kontem dostosowane też do alternatywy dla gryfów, poza tym kolejne jednostki planuje też w tym duchu, ale to jak już przyszłe plany, zwłaszcza że tu już wkracza motyw z grzebaniem w plikach struktury zamków, więc na ten moment to bardziej ciekawostka.
Co do dark elementala, to trochę nie tak, oba miały być inna wersją efreetów, i oba były osobnymi modelami. Różniły się np. inną długością rogów, podstawka była także nieco mizerniejsza od ulepszenia, więc to nie tylko kwestia kolorów, a kolorowanki w tych czasach to nie tędy droga, jednak sam autor jednostki wydał tylko ulepszenie.
Jeśli chodzi o siedlisko giermków, to naturalnie jest wielkości zamków [jeden z pustych obiektów WoGa] i jest zmniejszony, ale na tyle ile było potrzebne, bo domyślnie takie akademie są wielkie, chociaż nie wykluczam że w przyszłości może się coś zmieni, chociaż z paru propozycji to była najlepsza opcja do koncepcji.
Przy siedlisku derodymów to zależy czy piszesz o laboratorium, bo to koncept bazujący na tym samym siedlisku z Homm2 gdzie to zamieszkiwały kościane smoki i w tym duchu jest wyglądem i wielkością podobne. Przy siedlisku kościanych smoków w Homm3 jest bardzo bliskie [trochę niższe, za to nieco szersze]. Chyba że chodzi Ci o hale strachu która jest bankiem stworów i ona to akurat jest celowo większa od innych budynków moda, ze względu na zawartość w nim, oraz sam klimat, a co ważne lepiej się tak prezentuje na mapie, ale to już polecam pograć kilka losowych mapek gdzie się wygenerują razem z innymi budynkami z gry i innych modów, lub w edytorze porównać chociażby z krasnoludzkim skarbcem który niewiele ustępuje wielkością.

Fandor PW
12 grudnia 2019, 05:16
Możliwe, że faktycznie pomyliłem bank z siedliskiem, widzisz, to jest właśnie wina przewijania zbyt długich filmików. ;d
Co do Efreeta ciemności, to wiem, że przekolorowanki są passe, ale jeżeli chciałbyś aby to był dalej 'żywiołak ciemności' to troche mniejszy żywiołak nie powinien być raczej czerwony, a jeżeli do gry wprowadziłoby się tylko czarną wersję podstawki to nie gryzłoby tak w oczy, ale no jeżeli def niedostępny to raczej szkoda już więcej czasu na czczą dyskusję na ten temat.
Siedliska w H3 jak wszystko są symboliczne. Mogę się teraz mylić, ale raczej wszystkie te siedliska, nawet jednostek 7 poziomu są stosunkowo zmniejszone. Niektóre są totalnie inne niż w miastach np. namiot kawalerzystów, żeby było coś mniejszego co może być na mapie. Także bardziej trzeba wymyślić coś małego (dworek rycerski jako że giermkowie służą rycerzom?) co spełni warunek 'symboliczne' i 'trochę pasujące do jednostki' jednocześnie.

Lord Hawk PW
12 grudnia 2019, 19:04
Fandor:
Możliwe, że faktycznie pomyliłem bank z siedliskiem, widzisz, to jest właśnie wina przewijania zbyt długich filmików. ;d
Co do Efreeta ciemności, to wiem, że przekolorowanki są passe, ale jeżeli chciałbyś aby to był dalej 'żywiołak ciemności' to troche mniejszy żywiołak nie powinien być raczej czerwony, a jeżeli do gry wprowadziłoby się tylko czarną wersję podstawki to nie gryzłoby tak w oczy, ale no jeżeli def niedostępny to raczej szkoda już więcej czasu na czczą dyskusję na ten temat.
Siedliska w H3 jak wszystko są symboliczne. Mogę się teraz mylić, ale raczej wszystkie te siedliska, nawet jednostek 7 poziomu są stosunkowo zmniejszone. Niektóre są totalnie inne niż w miastach np. namiot kawalerzystów, żeby było coś mniejszego co może być na mapie. Także bardziej trzeba wymyślić coś małego (dworek rycerski jako że giermkowie służą rycerzom?) co spełni warunek 'symboliczne' i 'trochę pasujące do jednostki' jednocześnie.

Tak, dokładnie tak, gdyby była forma podstawowa żywiołaka/efreeta to jasne że kolor inny, ale póki co to tylko jednostka neutralna i do tego się nadaje.
Co do budynków masz rację ze zmianami na mapie, jednak chodzi bardziej o to ile miejsca zajmuje, niż o kształt, w edytorze dobrze to widać, bo nie zawsze budynek zajmuje tyle ile się wydaje po wyglądzie. Co do pomysłu, bardziej stawiam na przemyślany koncept, niż na to co jest pod ręką, a ten koncept od lat był taki sam, więc prędzej inny podobny budynek pełniący tą funkcje. Mimo to dzięki za propozycje.

Święty Majkyl PW
17 grudnia 2019, 00:32
A ja wam powiem, że rodzaj marketingu nie ma żadnego znaczenia. Długi film-źle, krótki i prosty- słabe i już nawet dzieła nie sprawdzają. Ludzie nigdy nie docenią niczego z zakresu darmowej twórczości dla nich zrobionej a drogimi, markowymi rzeczami i najlepiej reklamowanymi przez jakąś gwiazdkę będą się snobistycznie zachwycać, że ich stać. Czyli robiąc coś z kategorii modów itp. trzeba się nastawić, że robimy to dla samego siebie, że umiemy i się udało a z pokazania ludziom nic nie będzie, albo gorzej. Ale robić trzeba jak się ma pomysł, bo w internecie nic nie zginie i chociaż taka nieużyta twórczość pozostanie po autorze.

Fandor PW
17 grudnia 2019, 10:58
Pieprzysz waść. To nie jest biznes tylko po prostu chodzi o to, żeby fani mogli łatwo się dowiedzieć o tym, że modyfikacje istnieją. Jako osoba która je pobrała, i chciałaby się po prostu ewentualnie szybko dowiedzieć co jest w której mam to utrudnione przy tak długich mozolnych filmach, z których nic nie wynika, i nawet ciężko to nazwać oglądaniem jak ktoś gra.
Patrz jak Drwal reklamuje dodatkowe ulepszenia. Kilka sekund filmik na YT widzę jednostkę z każdej strony mogę podziwiać model. Tutaj chciałbym szybko zobaczyc jak wygląda siedlisko, rekrutacja, jednostka na mapie przygody i walka z nią, To się da w minutę zrobić. To nie musi być walka ogromnych oddziałów wystarczy kilka oddziałów żeby zobaczyć animacje ruchu i ataku z każdej strony.
temat: [VCMI] "Hawk mods"

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel