Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: Herosi w Talizmanie Magia i Miecz
komnata: Jarmark Cudów

Święty Majkyl PW
22 czerwca, 20:05
Witam wszystkich żyjących tu jeszcze:)

Uznałem że spróbuję pokazać swój fanowski projekt, roboczo nazwany przeniesieniem Herosów III w świat Talizmanu M&M. Takiej starej gry planszowej z bohaterami, kostkami i kartami przygód. Kto zna, ten lepiej zrozumie mój pomysł. Chodzi o oto, że do gry można robić własne rozszerzenia czy same karty programem-edytorem Strange Eons. Robi się dodatek, generuje arkusze gotowe do druku i nawet pudełko na karty, prosi Kościół Nerdów Urażonych, znaczy społeczność forumową o wstawienie do twórczości autorskiej i liczy na koniec, że ktoś sobie wydrukuje i pogra. Wszystko pod nickiem, freeware, z fanowskiej fantazji:)

Najpierw miałem pomysł, żeby stworzyć do gry pakiet zaklęć z Herosów, bo magia w Talizmanie, mimo rzekomej równości z mieczem, jest tylko ciekawostką i źródłem zdenerwowania. Z 3/4 zaklęć jest bezużytecznych i mag prędzej zostanie zablokowany posiadaniem beznadziejnego czaru, niż komuś zaszkodzi. Uznałem więc że przeniosę tam czary z Herosów, które jak wiadomo decydują o wszystkim. No i mimo apopleksji frakcji kościelnych nerdów udało mi się uzyskać publikację tutaj: :)

Potem uznałem, że co się mam ograniczać i stworzę cały dodatek, Heroes po prostu np, wydrukuję i sobie z kolegami pogramy. W tym celu nauczyłem się nawet trochę Photoshopa wreszcie i od jakiegoś czasu pracuję:)

Hieronim PW
23 czerwca, 06:17
Nie mam pojęcia o co chodzi z tym Talizmanem, ale jeśli ma wyjść planszowa/karciana wersja Heroes III, to jestem jak najbardziej za i życzę powodzenia. Karty wyglądają fajnie.

Święty Majkyl PW
24 czerwca, 12:08
No właśnie tak, tylko nie cała gra a dodatek. :) Z tych małych, dokładanych do gry bez powiększania planszy.

Plan jest taki:

- przeniesienie stworów, w miarę możliwości z ich zdolnościami, typu wilczy rycerz rzuca dwoma kostkami za atak. Wszystkie istoty z miast (skończyłem już 2 miasta) i kilka neutralnych (skończone)
- kilka kart Miejsc, Nieznajomych, Terenów i Zdarzeń, przeniesionych prosto z gry (chyba skończyłem, ale może coś jeszcze wymyślę)
- zaklęcia (zrobione)
- kilka artefaktów, w tym Ostrze Armagedonu i Miecz Mrozu, które w trakcie podsunęły też pomysł alternatywnego zakończenia przez wywołanie Rozliczenia :)
- dwóch bohaterów. Nie planowałem, ale znalazłem fajne fan-arty i tak jakoś wyszli Gelu z Crag Hackiem :)

Wszystko robię na zasadzie screenów z edytora map HD (przyznaję się, mam tą ubi-wersję też), fan-artów stworów, jeśli nie są zbyt niepodobne, a gdy nie ma, to po prostu stwora przenoszę, albo screenów z filmików kampanii. Coś bym wstawił, ale widzę że to nie takie proste i trzeba by chyba linkami do google dysku np.

Święty Majkyl PW
7 lipca, 20:12
No dobra, karty które mam dzięki temu co znalazłem tutaj, są skończone. Więc oto premierowe zwiastuny dodatku fanowskiego do Talizmanu o nazwie jeszcze nieustalonej :) Karty

Hieronim PW
8 lipca, 03:20
Wygląda to bardzo ciekawie. Niektóre opisy do poprawek, jeśli chodzi o składnię, ale to kosmetyka. Poza tym sam nie jestem mistrzem pod tym względem ;-)

Święty Majkyl PW
8 lipca, 16:09
Z opisami jest ten problem że trzeba liczyć znaki, bo inaczej zmniejsza grafikę i jest wybór- mniejsza grafika albo mikro czcionka tekstu. Najpierw skończę i potem się zajmę językowymi sprawami:)

Crystal Dragon PW
8 lipca, 17:16
O ile karty czarów mi się podobały, o tyle w przypadku stworów jest już gorzej. Wszystkie cierpią na ten sam mankament - tło odbiega stylistycznie od grafiki stwora. Dodatkowo niektóre stwory są za silne (chociażby naga, 7 siły i brak rzutu kością? Traper z dodatku "Żniwiarz" mimo posiadania identycznej umiejki, ale tylko 2 punktów siły był całkiem mocny), a umiejętność minotaura jest dla mnie dziwna (może dlatego iż trochę minęło od mojej ostatniej gry w Talisman). Niemniej opisy pozostałych kart i umiejętności są zrealizowane ciekawe. Mimo wszystko trzymam kciuki za cały projekt!

Święty Majkyl PW
10 lipca, 22:36
Ojej, a ja specjalnie szukałem odpowiednich tyłów. Pierwotnie chciałem po prostu dać fragment z miasta, jak z twierdzowymi w końcu zostało, ale uznałem, że coś ubogo i za łatwo. No i całkiem fajne arty znalazłem, a to też był cel, to połączyłem. Wiem, że niektóre karty będą denerwować, tak jak mnie np. denerwuje pay-to-win kiścień. Ale tacy już są Herosi 3, że balansu to tam nie ma i też chciałem to uchwycić. :)

Ten minotaur to tak trochę zrobiony, żeby coś było. Chciałem jakoś przenieść jego zdolność, ale w Talizmanie takich rzeczy jak morale nie ma. Więc pomyślałem, że jak ktoś coś zrobi i się wymknie z walki, to na początku jego następnej tury, to minotaur automatycznie zaatakuje jego. :) To samo dałem gryfowi. Może opiszę to jakoś inaczej, gdy skończę prace i się zajmę poprawkami stylistycznymi. A tu przykład ubogiego tła Twierdzy. Ten też będzie denerwował. :) behemot

A może powinienem jednak wrócić do pierwotnego planu siły/mocy stwora odpowiadającej jego poziomowi? Miało być 1-7, ale że skoro robię ulepszonych, to dodałem handi +1.

Święty Majkyl PW
17 lipca, 15:06
Dział Artefakty skończony. Jest 30, w tym 2 przeklęte i 2 specjalne z własnym tłem. Tak wygląda artefakt na neutralnym tle (nie chciałem złotego) Hełm a tak przeklęty :) kajdany

Święty Majkyl PW
5 sierpnia, 14:49
Witam. Kto myślał, że mój projekt też upadł, tego pocieszam- właśnie była premiera:D

https://www.youtube.com/watch?v=JJVtEJ8SNCU&feature=youtu.be

Można ściągać i grać kto ma Talizman plaszowy, albo wydrukować i mieć na półce:)

Święty Majkyl PW
13 sierpnia, 13:08
Dobra, kościelni fanatycy chyba się na mnie oburzyli, bo jeden wprost przyznał że planował taki dodatek a drugi, że by zrobił całą grę. A tu wpadłem ja z gotowym już dodatkiem(to też łamanie kanonów twórczych wg nich). Czyli jeśli oni stanowią większość forum magia i miecz, to przepadłem. Dlatego mam nowy pomysł a nawet dwa.

1. Głównym problemem mojego dodatku jest to, że jest niesamodzielny i wymaga(drogiego) Talizmanu Magia i Miecz z planszą. Ale i na to coś można zaradzić. Przecież generator ma opcję kart terenów a z nich można sklecić planszę:) I tak stworzyłbym może prostych, nieoficjalnych Herosów 3-karciankę. Co kto na to? Już nie pakiet kart i co najwyżej go na półkę, tylko całą gierkę planszową:) Pomysł planszy-mapy już mam.

2. Czy pomysł rozszerzenia gry/dodatku o twórczość "Heroes 3,5" ma sens? Dodałbym nowe miasta i inne co sensowniejsze istoty(żadne składaki z painta). Popytałbym już u twórców, czy nie podeślą fajnych grafik i renderów. Zacząłbym oczywiście od Kurinina i nowych ulepszeń/stworów. Taki nowy seraf np. siły 1 większej niż zwykły anioł z karty to by było super:)
temat: Herosi w Talizmanie Magia i Miecz

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel