Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [Archiwum][H3] Porada
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

pr0Necr0 PW
5 czerwca 2006, 15:55
Witam

Ponieważ gram od niedawna i śmiało można powiedzieć, że jestem początkującym graczem. Chciałbym poprosić o poradę. Jakie zamki oraz bohater są najlepsze na Inferno oraz Zamek? Jakie umiętności drugorzędne są najprzydatniejsze? Pytam się, ponieważ gram z dwoma kolegami którzy grają tymi zamkami.
Z góry dzięki.

vinius PW
5 czerwca 2006, 16:24
hmmm... ciężko powiedzieć.
oczywiście mozna wygrać grając każdym zamkiem.

jeżeli nie przeprowadzą "wojny błyskawicznej", możesz wybrać twierdzę (zamek magów) - jeżeli potrafisz nim grać, po pewnym czasie staje sie w Twoich rękach potężna bronią. osobiście mi nie robi różnicy bohater na starcie.
proponowałbym w tym wariancie szybko rozwinąć rade miasta (wpływy pieniężne bardzo sie przydadzą, gdyz twierdza to zamek drogi). dwoma bohaterami trzeba rozpocząć ekspansję na mapie w celu zdobycia surowców.
najlepiej w 1 turze ulepszyć tylko chatkę gremlinów (aby stały sie jednostkami strzelniczymi), kupić 2 bohatera i całą armię do pierwszego (ze strzelcami) - i huzia na Józia!

zamek "twierdza" stanie się jeszcze potezniejszym narzędziem, gdy grasz w WoGa - przydatna jest mozliwość pożyczek bankowych oraz jednostki 8 poziomu.

pozdrawiam

Altair PW
5 czerwca 2006, 17:25
To zależy od rozmiaru mapy i poziomu trudności jaki się wybierze.
Na większych mapach przydaję się Logistyka.
Na zamek i inferno dobrze wybrać jest Bastion albo Fortecę.

EDIT: Vinius czy ja o czymś nie wiem? Od kiedy Twierdza jest miastem magów? (Do dziś myślałem że to Forteca);)

pr0Necr0 PW
5 czerwca 2006, 17:34
@altair
Rozmiar mapy ---> M
Poziom Trudności ---> Wieża ( o ile sie nie myle to chyba Wysoki)

@vinius WoGa to ja mam, ale nie moi koledzy.Dlatego gramy na mapach nie przerobionych.
Oni szybko nie zaatakuja, tego jestem pewnien ;-).

złoty smok PW
5 czerwca 2006, 19:15
Jeżeli chcesz mieć szybko siedlisko 7-go poziomu, to powinieneś wybrać Twierdzę, która tak naprawdę jest zamkiem barbarzynców.Zwykle na początku masz siedlisko wilków, które pozwalają wybudować siedlisko roków. To z kolei daje w drugim dniu siedlisko behemotów.Może behemoty są słabe, ale bardzo pomagają.

pr0Necr0 PW
5 czerwca 2006, 19:43
A czy nie ma wtedy kłopotów z pieniędzmi?

złoty smok PW
5 czerwca 2006, 19:55
no...trochę. ale jeśli potem zajmiesz się zwiększeniem pieniędzy(1000 na dzień),to w tygodniu wystarczą 2 czy 3 dni na wykupienie jednostek(ze wszystkimi prócz cyklopów).Behemoty nieulepszone kosztują 1500 złota.

vinius PW
5 czerwca 2006, 19:58
twierdza, forteca... co za różnica :) ?

jezeli nie zaatakują natychmiast, to dobrze, bo forteca wymaga rozwoju.
nie polecam barbarzyńców - fakt, behemoty moga być już w 2 turze, lecz nadają się na szybki atak - gdy grasz długo, lepiej inwestować w drogie, lecz potęzne jednostki.

złoty smok PW
5 czerwca 2006, 20:02
Co racja, to racja,ale ostatnio zmieniłam strategię.Szybki atak i zaklęcia są dla mnie teraz najważniejsze ;-).

Kathrin PW
6 czerwca 2006, 10:43
Poczytaj sobie posty w temacie "Taktyki"( ta komnata, nieco niżej). Jest tam sporo ciekawych spostrzeżeń.
Wszystko zależy od wielkości i charakteru mapy, a także "jakości" przeciwników:)
Na małej mapie można spokojnie grać nekromanckim zamkiem, na XL grywam Lochami, ale też nie zawsze...
No i czas traktuję jako kolejnego przeciwnika:) Staram sie jaknajszybciej dopaść najbliższego przeciwnika. Kupuję przeważnie 3 ludzi (2 to minimum), przekładam jednemu armię i wyruszam już drugiego dnia w świat...

pr0Necr0 PW
6 czerwca 2006, 14:17
Dzięki, już przeczytałem.

kowal PW
6 czerwca 2006, 15:48
Wg mnie przy takim ukladzie proponuje Lochy i bohatera z logistyka (Gunnar bodajze sie nazywa) albo do wyboru 2 magow Allamar albo Jedith. Dla szybkiej rozgrywki proponuje jednak kolesia z logistyka bo dzieki temu duzo szybiej zwiedzisz caly teren i zyskasz walczac duzo wiecej doswiadczenia niz kumple. Co do rozwoju to musisz wybudowac smoki w 3 tygodniu!!! Grajac na innym poziomie niz impossible jet to dziecinnie proste. Wybierajac maga ze wskrzeszaniem mozna zdecydowac sie na nie ulepszanie smokow. Dzieki temu bedzie mozna je wskrzeszac (taktyka dobra tylko do szybkiej rozgrywki). Z umiejetnosci polecam magia ziemi, magia powietrza, odpornosc na czary, atak, obrona.

Alamar PW
6 czerwca 2006, 16:04
>>>Wg mnie przy takim ukladzie proponuje Lochy i bohatera z logistyka (Gunnar bodajze sie nazywa) albo do wyboru 2 magow Allamar albo Jedith.

Alamar i Jeddite jak już. I jeśli nie gra się w WoGa, Jeddite jest lepszy (nie ma beznadziejnego nauczania czarów). Warto rozważyć też Malekitha - 5% do talentu magicznego za każdy poziom (zaś w WoGu dodatkowo inne bonusy) lub Deemera (Deszcz meteorów może na początku bardzo pomóc).
Zaś Gunnarowi mało kto dorówna (szkoda, że jest taki słaby w magii).

Aha, Dungoen nie jest zbyt dobry na małych i średnich mapach - lepiej brać barbarzyńców (bohater Dessa też ma specjalność logistyka).

pr0Necr0 PW
6 czerwca 2006, 21:36
Ja zawsze gram tym bohaterem i próbuje zdobyć właśnie te umiętności:

Nekropolis , Sandro ( Talent Magiczny )

Umiętności: Talent Magiczny, Nekromancja, Magia Powietrza, Magia Ziemii , Mistycyzm , Logistyka , Mądrość i
Odkrywanie

Dragonar PW
3 lipca 2008, 20:17
EDIT: Ja biorę zawsze Nekropolis. Ogromna liczba wojsk! Jak zdobędzie się Płaszcz Nieumarłego Króla to już nie jest bitwa tylko bajka. :P Jedyną wadą, jaką widzę w Nekropolis to mało jednostek strzelających... :( (tylko lisze i arcylisze).


f!eldf!eldNiektóre elementy tego posta nadają się do INNEJ komnaty. DO INNEJ.
temat: [Archiwum][H3] Porada

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel