![]() |
![]() |
![]() |
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
|
![]() komnata: Podziemna Tawerna |
![]() |
![]() avatar ![]() |
![]() Modów (a właściwie modzików) do Disciples 2 powstało trochę, ale zwykle to były mody zmieniające statystyki, nazwy, koszta i kilka innych parametrów. Chyba o moda graficznego nie pokusił się nikt. A tu natknąłem się na projekt, który nie tylko ma być modem, ale także dodatkiem! Mniejsza o problemy nazewnicze - oddaję głos autorowi co do tej pory stworzył. Cytat: -Około 80 nowych obiektów krajobrazu, dodane zostały nowe grafiki obiektów użytkowych (np. Ruiny) oraz grafiki skarbów. -Nowy rewolucyjny system nakładek graficznych umożliwiający zmiany wizerunku zasobów czy miast bez ingerencji w kod źródłowy gry. -10 nowych jednostek, z czego dwie z zupełnie nowymi spritami, (Parametry jednostek mogą ulec zmianie) W pełnej wersji planowane jest około 35 nowych jednostek w tym tez nowi dowódcy. -System gór z wersji Alpha Disciples 2 W becie dostępny jest samouczek oraz jedna testowa w pełni grywalna mapa." A co ma być w finale? Ano: Cytat: W pełnej wersji dodatek będzie rozwijać fabułę Disciples 2 oraz przedstawi powstanie nowej neutralnej rasy Mrocznych Zastępów. Dodatek jest przystosowany do polskiej wersji Buntu Elfów z ekstra klasyki, lecz był testowany na wersji anglojęzycznej Gold i działał bez zarzutu. Prawdopodobnie polonizuje tez grę w jakiś 90%. Co najważniejsze - jest już dostępna wersja beta do zagrania. Jest też filmik z wersji beta do obejrzenia. Jest też bardzo fajna galeria konceptów do obejrzenia. A przede wszystkim jest strona projektu na FB gdzie można znaleźć więcej informacji a także zadać pytania bądź zostawić autorowi pozytywny feedback. |
![]() Lord Hawk ![]() |
Co prawda zbyt dawno i niezbyt dużo zagrałem w podstawkę, ale miło widzieć że i tu ktoś majstruje. |
temat: Disciples II: Dzieje Nevendaar - Zwiastun Mroku |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel