Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Problem z instalacja HD Moda i HotA
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

arothq PW
4 lutego 2018, 21:02
Czesc,

Mam nastepujacy problem:

Mam windows 10 64 bit. Mam zainstalowany H3 complete wersje Gog. Na nia probuje zainstalowac HD Moda (wersja 38 i 39). Instalacja przebiega poprawnie. Problem pojawia sie pozniej. Gdy chce odpalic HD Moda:
-Na pulpicie niema skrotu (pomimo ze zaznaczalem by go stworzyl)
-W folderze H3 niema plikow HD Moda (np HD3_Launcher.exe)

Co ciekawe, HD moda udalo mi sie wlaczyc zaznaczajac pod koniec jego instalacji ptaszek "Uruchom HD Moda" czy cos w ten desen. HD Mod sie wtedy normalnie odpala. Gdy wejde w "Create HD.exe" to otwiera mi sie eksplorator windows i tam juz bedac w folderze H3 widze te pliki HD Moda. Jak w tym samym czasie otworze ten folder "normalnie" w windowsie to tych plikow niema. Stworzenie nowego HD.exe tworzy go tak, ze tez jest widoczny tylko w HD Modzie (np przy tworzeniu kolejnego HD.exe) ale w windowsowym eksploratorze juz tego pliku nie widac. Skrotu nie moge stworzyc bo "Niemasz uprawnien do otwarcia tego pliku".

Taka oto metoda Mam zainstalowanego HD Moda, da sie go odpalic z poziomu instalatora ale nijak inaczej nie jest on widoczny (ani pliki ani skroty), a zatem niemam nawet jak go uruchomic inaczej niz poprzez wspomniany wyzej instalator.

Zaznaczam ze instalatory H3 i HD Moda odpalam z jako administrator. Podczas instalacji wszystko przebiega prawidlowo (tzn brak bledow/errorow).

Zdjecie do tego jak to wyglada (Otwarte okno HD Moda i okno windowsowego eksploratora obok siebie) wrzucilem ponizej:
Klik tu


Bardzo prosze o pomoc - probowalem wszystko reinstalowac z 10 razy i bez rezultatu. Nie udalo mi sie znalesc w googlu podobnych problemow.

avatar PW
4 lutego 2018, 21:08
A nie masz przypadkiem zainstalowanej drugiej kopii herosów i hd-mod zainstalował ci się właśnie na tej drugiej, zapomnianej przez ciebie instalacji?

arothq PW
4 lutego 2018, 21:18
Pozostale kopie (ze wczesniejszych prob odinstalowywalem za kazdym razem).

Podczas instalacji HD Moda wybieram folder w ktorym ma sie zainstalowac i jest to ten folder, w ktorym jest H3. Jest to tez ten sam folder ze zdjecia.

Na HD Modzie (Stworz HD.exe) i na windowsowych zwyklym "otwieraniu folderow" sa otwarte dokladnie te same sciezki do folderow. W HD modzie widac pliki stworzone przez niego a normalnie juz nie.

Ciekawym jest tez fakt, ze gdy probowalem np odinstalowac wszystko (Odinstalowywalem wowczas H3 plikiem unins000.exe z folderu H3) a nastepnie usunalem caly folder H3 jesli on zostal, to potem instalacja H3 W TYM SAMYM FOLDERZE (nieistniejacym juz wowczas wg podgladu windowsowego) przebiegala pomyslnie, ale HD MOD juz wyrzucal error :
"error 183 cannot create a file when that file already exists" i podana w nim byla sciezka do folderu H3 i _HD3_Data czyli cos w stylu:

<folder_H3>/_HD3_Data

Czyli tak jakby ten folder gdzies magicznie jednak istnial i nie moglo go stworzyc podczas instalacji HD Moda bo on juz istnieje (A caly folder H3 w ogole zostal wyczyszczony przez odinstalowanie H3 i pozniejsze reczne usuniecie tego folderu).


Czy jest moze jakas metoda by zlokalizowac ew. niewyrzucone/zalegajace instalacje HD Moda/ Hoty?


Pozdrawiam

Norad89 PW
13 stycznia 2021, 18:17

Witam wszystkich,
Nie mogę zainstalować HD mod i HotA. Mam windows Vista 32 Bit i zainstalowany H3 Sod i podczas instalacji HD mod wyswietla mi sie komunikat :

HoMM3 HD must be intalled on HoMaM III Sod or Complete. Selected folder does notcontain required HoMM III files, so instalaion of HoMMB HD is impossible.

Ja natmiast wybieram folder w ktorym mam zaistalowany SoD. Dodam jeszcze ze probowalem tez usunac kompletnie SoD i nie pomoglo. zainstalowalem patch 1.2 nie pomoglo. Zainstalowalem patch 1.3 i tez kicha. ma ktos jkis pomysl jak to rozwiazac ?

AmiDaDeer PW
13 stycznia 2021, 19:12
Najprawdopodobniej coś nie tak z nazwą ścieżki. Są w niej może polskie znaki, np. w nazwie folderów czy nadfolderów, w których znajduje się gra?

avatar PW
13 stycznia 2021, 19:48
Prawdopodobnie przed tym komunikatem miałeś inny komunikat, że instalacji HotA nie może przebiec poprawnie, dlatego że masz zainstalowane Heroes3 SoD w katalogu Program Files. Jeśli odinstalujesz H3 i zainstalujesz w jakimkolwiek innym katalogu np. C://Gry/Heroes3 - wszystko powinno pójść sprawnie.
temat: [HotA] Problem z instalacja HD Moda i HotA

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel