Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Hobbicus
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [H7] Wybór czempionów
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

Matikun PW
16 listopada 2017, 22:14
W takim razie tworzę nowy temat.
Zawsze mnie ciekawiło jakich czempionów preferujecie w poszczególnych miastach. Jakie są ich wady i zalety, zastosowania.
U mnie bywa różnie, ale w większości przypadków wybieram:
Przystań: Archanioły (nazwa nie gra roli, dla mnie to zawsze będą Archanioły) ze względy na szybkość, wytrzymałość i zdolności (choć wskrzeszenie nie jest tak mocna jak w H3). Do tego latają, co daje im dużą przewagę nad Knechtami. Z chęcią przekonałbym się do tych wojaków, ale po prostu nie umiem znaleźć powodu, dla którego miałbym ich wybrać.
Sylvan: Przeważnie drzewce ze względu na to, że strzelają, ale smoki ze swoim zionięciem i wysoką wytrzymałością również potrafią być bardzo przydatne, dlatego czasem wybieram własnie je.
Loch: Smoki. Hydry mają może kradzież życia i są twarde, ale nasze czarnuchy latają, zioną w dużym stożku, są szybsze i odporne na magię, więc wygrywają swoją przydatnością.
Twierdza: Behemociury z sentymentu i przez obniżanie obrony i subiektywnie lepsze statystyki. Oko Cyklopa jest dla mnie mało interesujące.
Nekropolia: Tu zawsze mam dylemat, bo obie jednostki lubię, jedna to potworny glass cannon, a druga jest po prostu solidna, dlatego tutaj pół na pół
Akademia: Tytany. Muszę tłumaczyć dlaczego? :P
Forteca: Nie wypowiem się, nie mam dodatku, jednak wydają się być zrównoważone.

Nitj'sefni PW
16 listopada 2017, 22:26
Grając Fortecą zwykle wybieram smoki. Frakcja jest mocno defensywna. Jednostki są na ogół powolne i wytrzymałe (poza walkirią) i taki też jest ognisty olbrzym. Dlatego smoki są miłym urozmaiceniem i bardzo pomagają w oblężeniach. Jeśli wybieram olbrzyma, to zostajemy z jedną jednostką latającą, która ma to do siebie, że jest w przeciwieństwie do reszty jednostek z frakcji bardzo delikatna. Smok zadaje spore obrażenia w stożku i dodatkowo 40 obrażeń na turę. Olbrzym też jest mocny, ale smok przydatniejszy taktycznie.

Alamar PW
18 listopada 2017, 10:12
Loch: Smoki - tradycja ale też przede wszystkim mobilność
Forteca: Smoki - mobilność
Akademia: Tytani - tutaj jednak silny strzelec jest mi bardziej na rękę
Nekropolia: Smoki, choć jeźdźcy też często się u mnie pojawiają.
Twierdza: Behemoty - może to przez ich brak w poprzednich dwóch częściach?
Przystań: Anioły
Las: Drzewce

Ursus PW
18 listopada 2017, 22:23
Loch - Hydra. Jak dla mnie jest o wiele bardziej wytrzymała, a ponadto leży mi na sercu kwestia wizualna i drugi raz takim samym smokiem nie chce mi się zbytnio grać.
Sylvan - Smok. Jak w poprzednim przypadku stawiam na żywotność.
Forteca - Smok. Atakuje obszarowo i zostawia ognisty ślad.
Twierdza - Behemoty. Tęskno mi było do nich z powodu braku ich w poprzednich odsłonach.
Nekropolia - Jeździec. Bardziej mi pasuje do charakteru frakcji w tej części.
Przystań - Anioły. Klasycznie.
Akademia - Tytan. Wolę najlepszego strzelca niż papugę.

Pointer PW
5 lutego, 18:38
Przystań: Anioły - mobilność, wytrzymałość, wskrzeszanie.
Akademia: Simurgh - mobilność, ale też chyba powiew świeżości względem wcześniejszych części.
Sylvan: Smok - atak zionięciem, wytrzymałość i... wytrzymałość raz jeszcze.
Forteca: tutaj różnie, Smok za mobilność, ale z drugiej strony Einherjar za wytzymałość i strzał.
Lochy: Hydra - wyssanie życie u jednostki na tym poziomie to złoto, może nawet trochę OP.
Twierdza: raczej Behemot za skok, szpony i z czystego sentymentu, ale czasem też Cyklop, zwłaszcza z Yogiem.
Nekropolia - raczej Jeździec, za obniżanie morale i potężne obrażenia, ale z drugiej strony Smok za mobilność i wytrzymałość.

Belegor PW
5 lutego, 22:21
Przystań- Anioły, nie tyle mobilność co możliwość wskrzeszania poległych
Akademia - Tytani, najlepsi strzelcy na tym poziomie, Simurgh nawet do pięt nie dorasta
Nekropolia - Jeźdźcy, są mocniejsi według mnie i wytrzymalsi od smoków
Sylwan - Enty, tylko ze względu na koneksje z driadami, no i to też strzelec jak tytan
Twierdza - Behemot, tylko z sentymentu
Loch - Smoki, ze względu na siłę, mobilność i odporność na magię
Forteca - Ogniste olbrzymy, 1 mocny strzał młotem, a potem są silni w zwarciu. Smoki mobilniejsze, ale pozostawione bez wsparcia powolnych krasnoludów, szybko się je ubije.
temat: [H7] Wybór czempionów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel