Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H7] Wybór czempionów komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
Matikun |
W takim razie tworzę nowy temat. Zawsze mnie ciekawiło jakich czempionów preferujecie w poszczególnych miastach. Jakie są ich wady i zalety, zastosowania. U mnie bywa różnie, ale w większości przypadków wybieram: Przystań: Archanioły (nazwa nie gra roli, dla mnie to zawsze będą Archanioły) ze względy na szybkość, wytrzymałość i zdolności (choć wskrzeszenie nie jest tak mocna jak w H3). Do tego latają, co daje im dużą przewagę nad Knechtami. Z chęcią przekonałbym się do tych wojaków, ale po prostu nie umiem znaleźć powodu, dla którego miałbym ich wybrać. Sylvan: Przeważnie drzewce ze względu na to, że strzelają, ale smoki ze swoim zionięciem i wysoką wytrzymałością również potrafią być bardzo przydatne, dlatego czasem wybieram własnie je. Loch: Smoki. Hydry mają może kradzież życia i są twarde, ale nasze czarnuchy latają, zioną w dużym stożku, są szybsze i odporne na magię, więc wygrywają swoją przydatnością. Twierdza: Behemociury z sentymentu i przez obniżanie obrony i subiektywnie lepsze statystyki. Oko Cyklopa jest dla mnie mało interesujące. Nekropolia: Tu zawsze mam dylemat, bo obie jednostki lubię, jedna to potworny glass cannon, a druga jest po prostu solidna, dlatego tutaj pół na pół Akademia: Tytany. Muszę tłumaczyć dlaczego? :P Forteca: Nie wypowiem się, nie mam dodatku, jednak wydają się być zrównoważone. |
Nitj'sefni |
Grając Fortecą zwykle wybieram smoki. Frakcja jest mocno defensywna. Jednostki są na ogół powolne i wytrzymałe (poza walkirią) i taki też jest ognisty olbrzym. Dlatego smoki są miłym urozmaiceniem i bardzo pomagają w oblężeniach. Jeśli wybieram olbrzyma, to zostajemy z jedną jednostką latającą, która ma to do siebie, że jest w przeciwieństwie do reszty jednostek z frakcji bardzo delikatna. Smok zadaje spore obrażenia w stożku i dodatkowo 40 obrażeń na turę. Olbrzym też jest mocny, ale smok przydatniejszy taktycznie. |
Alamar |
Loch: Smoki - tradycja ale też przede wszystkim mobilność Forteca: Smoki - mobilność Akademia: Tytani - tutaj jednak silny strzelec jest mi bardziej na rękę Nekropolia: Smoki, choć jeźdźcy też często się u mnie pojawiają. Twierdza: Behemoty - może to przez ich brak w poprzednich dwóch częściach? Przystań: Anioły Las: Drzewce |
Ursus |
Loch - Hydra. Jak dla mnie jest o wiele bardziej wytrzymała, a ponadto leży mi na sercu kwestia wizualna i drugi raz takim samym smokiem nie chce mi się zbytnio grać. Sylvan - Smok. Jak w poprzednim przypadku stawiam na żywotność. Forteca - Smok. Atakuje obszarowo i zostawia ognisty ślad. Twierdza - Behemoty. Tęskno mi było do nich z powodu braku ich w poprzednich odsłonach. Nekropolia - Jeździec. Bardziej mi pasuje do charakteru frakcji w tej części. Przystań - Anioły. Klasycznie. Akademia - Tytan. Wolę najlepszego strzelca niż papugę. |
Pointer |
Przystań: Anioły - mobilność, wytrzymałość, wskrzeszanie. Akademia: Simurgh - mobilność, ale też chyba powiew świeżości względem wcześniejszych części. Sylvan: Smok - atak zionięciem, wytrzymałość i... wytrzymałość raz jeszcze. Forteca: tutaj różnie, Smok za mobilność, ale z drugiej strony Einherjar za wytzymałość i strzał. Lochy: Hydra - wyssanie życie u jednostki na tym poziomie to złoto, może nawet trochę OP. Twierdza: raczej Behemot za skok, szpony i z czystego sentymentu, ale czasem też Cyklop, zwłaszcza z Yogiem. Nekropolia - raczej Jeździec, za obniżanie morale i potężne obrażenia, ale z drugiej strony Smok za mobilność i wytrzymałość. |
Belegor |
Przystań- Anioły, nie tyle mobilność co możliwość wskrzeszania poległych Akademia - Tytani, najlepsi strzelcy na tym poziomie, Simurgh nawet do pięt nie dorasta Nekropolia - Jeźdźcy, są mocniejsi według mnie i wytrzymalsi od smoków Sylwan - Enty, tylko ze względu na koneksje z driadami, no i to też strzelec jak tytan Twierdza - Behemot, tylko z sentymentu Loch - Smoki, ze względu na siłę, mobilność i odporność na magię Forteca - Ogniste olbrzymy, 1 mocny strzał młotem, a potem są silni w zwarciu. Smoki mobilniejsze, ale pozostawione bez wsparcia powolnych krasnoludów, szybko się je ubije. |
temat: [H7] Wybór czempionów | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel