Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Loch - taktyka, bohater, etc.
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

cygaret PW
15 listopada 2017, 20:11
Jaką macie taktykę na gre lochem?

Ja wybieram Yrris i jak najszybciej wbijam Całun Mallasy na arcy, później tak samo ofensywa.
Okrzyki traktuje tak se i powoli leveluje. Dokładam na koniec przeznaczenia i przywództwo.

A i mam pytanie lepsze są Hydry czy czarne smoki?

Do tej pory wybierałem hydry ze względu na dużo punktów życia i drenaż życia. Ale zauważyłem że są powolne i z małą inicjatywą. Teraz przejdę na smoki powinny lepiej opanować pierwsze ruchy w bitwie.

Aha na samym początku staram się jak najszybciej zyskać minotaury +4/week. Te jednostki to są tanki mega wypasione. I walą zawsze pierwsze :-)
Czekam na Wasze wskazówki.

Matikun PW
15 listopada 2017, 21:59
Ja gram Lochem głównie pod magię, przede wszystkim magię ciemności, dokładnej taktyki nie będę opisywał, bo zależy od danej gry i nie znam jej na pamięć (nie gram jakoś bardzo często w H7), moje decyzje są raczej impulsywne. Minotaury to jedna z najlepszych czwórek (tych specjalnych elit) moim zdaniem i to jeden z najsilniejszych punktów w armii. Ponadto zawszy wybieram siedlisko tropicieli, czy jak ich tam zwą ponad zabójców, bo ulepszone robią ogromną robotę i zadają tony obrażeń. Niestety cały czas trzeba skupiać uwagę, żeby chronić te jednostki, bo są niesamowicie kruche.
Co do czempionów, to wolę smoki, z początku przekonywała mnie kradzież życia hydr, ale zionięcie i odporność na magię w połączeniu z wyższą inicjatywą są po prostu lepsze :P.

cygaret PW
15 listopada 2017, 22:23
No własnie też się na te hydry kusiłem, że niby takie potężne i się uzdrawiają jak wampiry, ale w rzeczywistości to są kloce nieruchome, które atakują dość późno i przy ataku na zamek nic nie wnoszą.

Może trzeba na nie innej taktyki, nie wiem.Ja też teraz wybieram smoki.

P.S Jeszcze taki mi wpadł pomysł, żeby rozwinąć lekko magie pierwotną i używać na starcie zaklęcia teleportacja. Można by hydre podrzucić pod nos strzelającym przeciwnika. Tylko jaka jest szansa że to zaklęcie będzie w gildi dostępne?

Matikun PW
16 listopada 2017, 12:34
Cóż, ten drugi latacz w zamku się jednak przydaje, sam troglodyta za wiele nie zrobi, a jak wleci taki smok, to jednym atakiem może przy dobrych wiatrach pół armii uderzyć :P.
Swoją drogą, zawsze mnie ciekawiło jakich czempionów preferujecie w poszczególnych miastach? Nie chcę zakładać nowego tematu, myślę, że można tutaj poruszyć tę kwestię.

Alamar PW
16 listopada 2017, 20:35
Osobny temat o czempionach jak najbardziej może być.
temat: Loch - taktyka, bohater, etc.

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel