Witaj Nieznajomy!
|
temat: Błędne opisy czarów komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
testerrr |
Tak jak w temacie, w M&M X Legacy - ten link: http://www.mightandmagicx.acidcave.net/czary.html#earth są błędne opisy. Przykładem jest czar sen. Otóż nie działa on na jedną turę, w grze jest zupełnie inny opis i ma inny kolor. Podejrzewam, że błąd leży w tłumaczeniu, jest napisane "na całą turę", podczas gdy działa na całą walkę. Jeden z najpotężniejszych czarów, pozwala wyłączyć przeciwnika z walki, a przede wszystkim, gdy atakujemy go postacią specjalizującą się w walce wręcz z klasyczną bronią (topor, wlocznia, maczuga, miecz) to nigdy nie spudlujemy ani przeciwnik nas nie zablokuje. |
Rabican |
Dziękuję za zgłoszenie błędu. Zweryfikuję go w wolnej chwili. |
Acid Dragon |
Błędy się zdarzają, zdarzały i zdarzać będą. Jednakże pisanie o kimś, kto wykonał sporą pracę, za darmo, dla innych i w 95% zrobił ją dobrze, że jest "słabo ogarnięty i leniwy" to już spora przesada. Następnym razem, gdy znajdziesz błąd na stronie, spróbuj uwagę zwrócić bardziej taktownie. Inaczej daruj sobie. |
testerrr |
Jest też błędna lokalizacja Sayida, poprawna to (7,26), a nie (8,31) |
Alamar |
Nie ma NPC-a o takim imieniu. |
Andruids |
Pewnie chodzi o Sayida, mistrza magii ognia. |
Alamar |
OK, sprawdzę w wolnej chwili. |
testerrr |
Jeszcze takie kwestie w kontekście zadania: Klucz do kanałów. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że klucz można odebrać tylko jeśli postać ma odpowiednią ilość punktów w danym atrybucie. Podejrzewam, że chodzi o wytrzymałość. Za pierwszym razem nie mogłem tego zadania wykonać. Dopiero, gdy się gościa "przepije" to można wziąć klucze. Druga kwestia dotyczy promocji na grasanta. Otwarcie skrzyni powoduje pułapkę, której jeśli się nie rozbroi to czeka nas walka z Maynerim i jego dwójką kompanów. |
temat: Błędne opisy czarów | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel