Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Błędne opisy czarów
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

testerrr PW
17 października 2017, 07:00
Tak jak w temacie, w M&M X Legacy - ten link: http://www.mightandmagicx.acidcave.net/czary.html#earth
są błędne opisy. Przykładem jest czar sen. Otóż nie działa on na jedną turę, w grze jest zupełnie inny opis i ma inny kolor. Podejrzewam, że błąd leży w tłumaczeniu, jest napisane "na całą turę", podczas gdy działa na całą walkę. Jeden z najpotężniejszych czarów, pozwala wyłączyć przeciwnika z walki, a przede wszystkim, gdy atakujemy go postacią specjalizującą się w walce wręcz z klasyczną bronią (topor, wlocznia, maczuga, miecz) to nigdy nie spudlujemy ani przeciwnik nas nie zablokuje.

Rabican PW
17 października 2017, 17:41
Dziękuję za zgłoszenie błędu. Zweryfikuję go w wolnej chwili.

Acid Dragon PW
17 października 2017, 18:03
Błędy się zdarzają, zdarzały i zdarzać będą.
Jednakże pisanie o kimś, kto wykonał sporą pracę, za darmo, dla innych i w 95% zrobił ją dobrze, że jest "słabo ogarnięty i leniwy" to już spora przesada.

Następnym razem, gdy znajdziesz błąd na stronie, spróbuj uwagę zwrócić bardziej taktownie. Inaczej daruj sobie.

testerrr PW
18 października 2017, 11:12
Jest też błędna lokalizacja Sayida, poprawna to (7,26), a nie (8,31)

Alamar PW
18 października 2017, 12:11
Nie ma NPC-a o takim imieniu.

Andruids PW
18 października 2017, 12:19
Pewnie chodzi o Sayida, mistrza magii ognia.

Alamar PW
18 października 2017, 12:38
OK, sprawdzę w wolnej chwili.

testerrr PW
18 października 2017, 19:47
Jeszcze takie kwestie w kontekście zadania:
Klucz do kanałów.
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że klucz można odebrać tylko jeśli postać ma odpowiednią ilość punktów w danym atrybucie. Podejrzewam, że chodzi o wytrzymałość. Za pierwszym razem nie mogłem tego zadania wykonać. Dopiero, gdy się gościa "przepije" to można wziąć klucze.

Druga kwestia dotyczy promocji na grasanta.
Otwarcie skrzyni powoduje pułapkę, której jeśli się nie rozbroi to czeka nas walka z Maynerim i jego dwójką kompanów.
temat: Błędne opisy czarów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel