![]() |
![]() |
![]() |
Witaj Nieznajomy!
|
![]() komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
![]() |
![]() witchking ![]() |
Uzgodniliśmy ostatnio z zespołem, że przy tworzeniu naszych modów pojawiają się elementy z których ostateczni nie korzystamy bądź też takie które przy małym nakładzie pracy mogą się komuś przydać. Zakładam ten temat by udostępnić takie elementy i zachęcam do ich wykorzystania w modach. Sower odtworzył kiedyś model elfa z h3 a ja dorobiłem do niego animacje. Bawiłem się ostatnio w przeróbki tego modelu i w najbliższym czasie udostępnię tutaj kilka wersji łucznika. Na początek wersja zainspirowana elfem z h2: ![]() ![]() ![]() ![]() A tutaj są defy |
![]() MinosKing ![]() |
Witchking te Elfy wyglądają niesamowicie! :O Być może jeśli będzie taka możliwość wykorzystam go w jakimś z modów? Hm co sądzisz o Elfim Kapitanie? Bądź Łowczym? ;] |
![]() witchking ![]() |
Dorzucę coś takiego![]() |
![]() Kuririn ![]() |
Z tą sama animacją, co wymieniony wyżej elf? |
![]() witchking ![]() |
Dokładnie tak, są to skórki które wymagają małego nakładu pracy. Jeżeli będzie duże zainteresowanie wśród twórców modów to może się zmotywuje by trochę rozróżnić poszczególne skórki. |
![]() Szaman ![]() |
Łucznika-człowieka na pewno wykorzystam do swego moda. Choć bardziej neutralnymi jednostkami byłbym zainteresowany:) |
![]() J. M. Sower ![]() |
Parę uwag: - animacje "Mouse Over" i "Defend" po ostatniej klatce powinny mieć jeszcze raz dodane wszystkie klatki w odwrotnej kolejności - chodzenie u elfów wygląda ok, ale ten w barwach ludzi jakoś się rzuca na boki podczas tej animacji. ;P Poza tym cieszy mnie widok dobrze wykorzystanego modelu z pod mojej ręki. ;) Elf z H2 może w miły sposób odświeżyć trochę wygląd Bastionu. Mam też nadzieję na niegdyś pokazaną wersję świąteczną. ;) Tymczasem ja dorzucam coś od siebie. To stara jednostka. Jedna z pierwszych. Proszę więc o wyrozumiałość. ;) Berserker w dwóch wersjach: ![]() http://www.mediafire.com/file/01d4aym8dkta39d/BerserkBySower.zip http://www.mediafire.com/file/1ecftj3f4v7x5l2/BerserkV2BySower.zip |
![]() MinosKing ![]() |
J. M. Sower Szczęka opada... . :O Berserker wygląda świetnie! ;] |
![]() Szaman ![]() |
BerserkerV2 jako neutralny pasowałby, jakiś ładny ERMik mu napisać i użyć do autorskich map. |
![]() witchking ![]() |
![]() Robin Hood a poniżej def: https://www.dropbox.com/s/nvdjbru52php5gq/robin.def?dl=0 To zwykła szybka kolorowanka, ale w najbliższym czasie uszykuje dla was coś lepszego. |
![]() Kuririn ![]() |
Czekam na coś lepsiejszego. :P |
![]() witchking ![]() |
Ostatnio mam wenę na takie skórki, stąd przedstawiam kolejną:![]() https://www.dropbox.com/s/6gb8utiplo4xbb6/sniezny.def?dl=0 Proszę także o informacje czy z defami wszystko ok i czy coś ewentualne zmienić. Edit: Śnieżny elf został poprawiony. Link podmieniony. Poniżej link do ulepszenia: ![]() https://www.dropbox.com/s/xzh0xeaftkujkjk/sniezny2.def?dl=0 |
![]() avatar ![]() |
Animacja death - postać za szybko umiera. Już w pierwszej klatce właściwie bliżej ma do ziemi niż do pozycji pionowej. Także kąt skrętu jednostki przy Shoot Down jest prawie identyczny co przy Shoot Straight. |
![]() MinosKing ![]() |
Nie wiem o której jednostce pisze avatar, ale co do Robin Hooda to animacja śmierci faktycznie jest za krótka, zaś animacje attack up i attack down w pewnym momencie wyglądają tak jakby miał zamiar rzucić tym nożem, niżeli się nim bronić w walce wręcz. |
![]() witchking ![]() |
Wstępna wersja barbarzyńcy, gdyby coś było nie tak to piszcie, z czasem poprawie:![]() https://www.dropbox.com/s/y04y2mrviim2pvi/barbarzynca2.def?dl=0 |
temat: MDT dla twórców modów |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel