Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H5:TotE] Dodawanie nowych bohaterów komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
Khemiel |
Witam, to mój pierwszy post w grocie choć nie pierwsza wizyta. Ostatnio wróciłem do herosów i chciałem zająć się modowaniem. Szukałem już odpowiedzi na innych forach, znalazłem jedynie sposób VokialaBG na HC, niestety sposób nie działa w Dzikich Hordach. Tutaj pojawia się moje pytanie, czy ktoś orientuje się jak dodać całkowicie nowego bohatera w tym dodatku? Pozdrawiam Khemiel |
desmond |
Ja się orientuję, ale to trochę pisania żeby wytłumaczyć, więc może wklej ten poradnik VokialaBG, to łatwiej mi będzie na jego podstawie objaśnić. Teraz mogę jedynie wskazać, że żeby dodać nowego bohatera trzeba : - skopiować jakiegoś bohatera na szablon \MapObjects\(*nazwa.frakcji*)\ (*nazwa.bohatera*).xdb ( np. \MapObjects\Academy\Astral.(AdvMapHeroShared).xdb) i zmienić jego nazwę - utworzyć pliki tekstowe (imię, biografia) i grafikę na portret - zmodyfikować plik ze swoim bohaterem (umiejętności, specjalizacja, przypisać pliki z imieniem, biografią i portretem w formacie .dds) - zmodyfikować MapObjects\_(AdvMapSharedGroup)\Heroes\(*nazwa.frakcji*).xdb (np. Academy.xdb) dodając tam swojego bohatera - zmodyfikować MapObjects\_(AdvMapSharedGroup)\Heroes\Any.xdb dodając tam swojego bohatera - zmodyfikować pliki map o rozszerzeniach .xdb dodając tam swojego bohatera, albo włączyć dostępność wszystkich bohaterów. Strzelam w ciemno, że zapomniałeś jeszcze zmodyfikować pliki map, żeby dodać na nich nowego bohatera. |
temat: [H5:TotE] Dodawanie nowych bohaterów | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel