Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes VII - dyskusja o umiejętnościach komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
Hieronim |
Cześć, mam nadzieję, że nie zdublowałem jakiegoś tematu. Intrygują mnie zdolności arcymistrza z obrony i ofensywy: - Idealna Ofensywa Ilekroć stworzenie sojusznicze atakuje, jego Atak zostaje podniesiony do poziomu równego Obronie atakowanego oddziału. - Idealna Obrona Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi napastnika. Z jednej strony dobre, bo jednostki podstawowe nagle mają statystyki legendarnych, ale czy to czasem nie działa w ten sposób, że mając te umiejętności statystyki ataku i obrony bohatera tracą sens? Np. mój niebianin vs neutralny niebianin - czy w takiej sytuacji mój będzie miał bazowe statystyki bez bonusu od bohatera? Nie umiem się wysłowić, ale mam nadzieję, że ktoś to zrozumiał. Z góry dzięki za odpowiedź. |
Alistair |
Niby dlaczego Twój Niebianin miałby nie otrzymywać bonusów od bohatera? Przecież neutralny Niebianin będzie miał statystyki podstawowe. Twój powiększone. W Twojej sytuacji Idealna Ofensywa i Idealna Obrona nie będą miały zastosowania. Zadziałają one tylko, gdy Twoja jednostka będzie słabsza od wrogiej, czy to w ataku, czy w obronie. Tu chodzi o wyrównanie Twoich szans, nie przeciwnika, który jako neutralny nie będzie silniejszy od Ciebie. |
Hieronim |
Dziękuję za wyjaśnienie. Już się bałem, że to działa tak, że jeśli niebianin ma 25 ataku i atakuje legionistę z 8 obrony, to jego atak spada z 25 do 8. Teraz to ma sens ;D |
Kammer |
W drugą stronę. Mamy te ultymatywne skille i zasada jest prosta: - atak naszej jednostki jest niższy od obrony wroga? Zrównujemy! - atak naszej jednostki jest równy lub większy od obrony wroga? Jest świetnie! - obrona naszej jednostki jest niższa od ataku wroga? Zrównujemy! - obrona naszej jednostki jest równa lub większa od obrony wroga? Jest świetnie! Mnie ciekawi do jakiego poziomu zostaną ustawione te parametry, gdy atakujący ma skilla do ataku, a obrońca - do obrony. |
Gravius |
Może obydwa do zera? Taką wersję chyba najłatwiej zaimplementować. Choć wydaje mi się, że po prostu do najwyższej z porównywanych wartości... |
temat: Heroes VII - dyskusja o umiejętnościach | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel