Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Hobbicus
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Heroes VII - dyskusja o umiejętnościach
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

Hieronim PW
5 lipca 2017, 14:43
Cześć, mam nadzieję, że nie zdublowałem jakiegoś tematu.

Intrygują mnie zdolności arcymistrza z obrony i ofensywy:

- Idealna Ofensywa
Ilekroć stworzenie sojusznicze atakuje, jego Atak zostaje podniesiony do poziomu równego Obronie atakowanego oddziału.

- Idealna Obrona
Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi napastnika.

Z jednej strony dobre, bo jednostki podstawowe nagle mają statystyki legendarnych, ale czy to czasem nie działa w ten sposób, że mając te umiejętności statystyki ataku i obrony bohatera tracą sens? Np. mój niebianin vs neutralny niebianin - czy w takiej sytuacji mój będzie miał bazowe statystyki bez bonusu od bohatera? Nie umiem się wysłowić, ale mam nadzieję, że ktoś to zrozumiał. Z góry dzięki za odpowiedź.



Alistair PW
5 lipca 2017, 16:47
Niby dlaczego Twój Niebianin miałby nie otrzymywać bonusów od bohatera? Przecież neutralny Niebianin będzie miał statystyki podstawowe. Twój powiększone. W Twojej sytuacji Idealna Ofensywa i Idealna Obrona nie będą miały zastosowania. Zadziałają one tylko, gdy Twoja jednostka będzie słabsza od wrogiej, czy to w ataku, czy w obronie. Tu chodzi o wyrównanie Twoich szans, nie przeciwnika, który jako neutralny nie będzie silniejszy od Ciebie.

Hieronim PW
5 lipca 2017, 18:05
Dziękuję za wyjaśnienie. Już się bałem, że to działa tak, że jeśli niebianin ma 25 ataku i atakuje legionistę z 8 obrony, to jego atak spada z 25 do 8. Teraz to ma sens ;D

Kammer PW
5 lipca 2017, 18:31
W drugą stronę.

Mamy te ultymatywne skille i zasada jest prosta:
- atak naszej jednostki jest niższy od obrony wroga? Zrównujemy!
- atak naszej jednostki jest równy lub większy od obrony wroga? Jest świetnie!
- obrona naszej jednostki jest niższa od ataku wroga? Zrównujemy!
- obrona naszej jednostki jest równa lub większa od obrony wroga? Jest świetnie!

Mnie ciekawi do jakiego poziomu zostaną ustawione te parametry, gdy atakujący ma skilla do ataku, a obrońca - do obrony.

Gravius PW
5 lipca 2017, 18:39
Może obydwa do zera? Taką wersję chyba najłatwiej zaimplementować.
Choć wydaje mi się, że po prostu do najwyższej z porównywanych wartości...
temat: Heroes VII - dyskusja o umiejętnościach

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel