Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Plane of the Earth Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

voncur PW
5 czerwca 2017, 18:33
Widział ktoś już nowe miasto na VCMI?
To chyba jednostki axektośtama
https://youtu.be/mbwBTf3LjlU

Tarnoob PW
5 czerwca 2017, 19:32
Wymiar Ziemi. Ekran miasta to ekran Lochu z Heroes III Alfa.

---wymrożono---

witchking PW
5 czerwca 2017, 19:53


Tak wygląda nierozbudowany ekran miasta, moim zdaniem wymaga to jeszcze dużo pracy. Jeśli jakiemuś grafikowi uda się kiedyś odtworzyć tło to może coś z tego będzie.

Andruids PW
5 czerwca 2017, 20:03
Wszystko jest do poprawy. Przynajmniej głosy nie są te same co w najstarszym wydaniu Preserve na VCMI. Ale magiczne myszy na 1 poziomie? Co? Co?

Szaman PW
5 czerwca 2017, 20:19
Zamiast robić z tego nowe miasto... Warto by było zrobić po prostu nowe "image" dla lochu... i każdy byłby happy.

Warmonger PW
5 czerwca 2017, 20:47
Niektórzy niestety tak mają, że jak im się przyśni mod, to będą męczyć temat do oporu... nawet, jeśli od początku pomysł jest bezsensowny :/

Drwal PW
5 czerwca 2017, 20:51
Kolejne miasto ciekawostka. Podziwiam, że komuś chciało się to wszystko wycinać. :P

Kurek PW
5 czerwca 2017, 22:48
Bez sensu robić takie miasto...

Mistrz PW
5 czerwca 2017, 22:51
Fajnie że komuś się chce. Kto wie, może to przerodzi się kiedyś w sensowny projekt?

Warmonger PW
6 czerwca 2017, 06:33
Cytat:
Fajnie że komuś się chce. Kto wie, może to przerodzi się kiedyś w sensowny projekt?
Nie, nie przerodzi się. Podobnie, jak 1000 poprzednich "projektów", a raczej urojeń.

Fandor PW
6 czerwca 2017, 13:39
Warmongerze, sam jestem bardzo krytycznie nastawiony do wszystkich projektów "Ja chcę nowe miasto w grze nieważne czy pasuje czy nie", wykonanie też pozostawia bardzo wiele do życzenia, aczkolwiek sam pomysł mi się spodobał.
Według mnie miasto ma pewien potencjał, może nawet kilka, zależy czy jakiś sensowny grafik podejmie się zadania przerobienia go lub zrobienia od początku lepiej i jaką będzie miał wizje tego. Według mnie połączenie takiej wymarłej puszczy, skał, może mrocznych krasnali, jakichś wyjątkowych gadów można by zdecydowanie w jakiś dobry pomysł wcisnąć fabularnie do świata Enroth. Przypomina mi się stary Ziggurat, szczurołaki i parę innych rzeczy już występujących w grach MM, które można tutaj wykorzystać.

Mistrz PW
6 czerwca 2017, 16:11
@Warmonger

Niech z tego 1000 urojeń 1% doczeka się ukończenia, to i tak świetlana przyszłość przed nami ;)

Xfing PW
7 czerwca 2017, 11:15
Wykorzystanie jednostek z MM8 zawsze na propsie!

Tym niemniej, nazywać miasto "Plane of Earth" i nie uwzględniać żywiołaków ziemi w obsadzie potworów to jakoś tak dziwnie...

No i w sumie to mogli użyć Chargerów/Juggernautów/Demolisherów z MM8, pasowaliby pod to miasto :)

EDIT: Mroczne krasnale!!! Fandor ma tu świetny pomysł. W MM8 jest powiedziane, że one współpracują z żywiołakami ziemi, idealnie by pasowały. Co do zgodności fabularnej z Enroth to gwarancję tego daje użycie jednostek już obecnych w M&M. Szkoda, że zostało niezagospodarowanych jednostek tak mało, jedyne co mi przychodzi do głowy to Głazy, chargery i mroczne krasnale. Może dałoby się wcisnąć też tych mrocznych elfów z mieczami z MM8, ale nie jestem pewien.

Fandor PW
7 czerwca 2017, 11:20
Żywiołaki w starym universum nigdy nie były częścią miast, znaczy no pod koniec na chwilę utworzyły własne. Nazwa jest dość niefortunna, gdyż nazwy miast w H3 brały się od budynków obronnych/fortyfikacji.

Kastore PW
7 czerwca 2017, 11:20
Żywiołaki ziemi są w Confluxie... eee, po co ja w ogóle bronię to miasto?... :P
Cytat:
nazwy miast w H3 brały się od budynków obronnych/fortyfikacji
Inferno

Fandor PW
7 czerwca 2017, 11:35
Pamiętam, że spotkałem się gdzieś z tłumaczeniem "Brama Piekieł" i jednocześnie samo piekło jest dość mocno mocno raczej chronione czy to przez ogień który jest wszędzie czy diabły. :v

Kastore PW
7 czerwca 2017, 11:53
A "Wrota Żywiołów" i to, że też są raczej mocno bronione to co? :P

Trith PW
25 czerwca 2017, 23:41
Jako że zgubiłem moje hasło do HC i tamtejszy automat nie spieszy się z mailami zwrotnymi, pozwolę sobie tutaj. Pozwolę sobie odnieść się do pewnej rzeczy, która wielce mnie frapuje, mianowicie:

Baronus na HC:
Tirith give very good new screen but lineup is weak.
1,2 lvl are the same style. One from inferno? Second from haeven? Both the same model. Man with staff.
Next musceteer? From France?
Next vegetable looking woman
And forge mutant?
6,7 too similiar two hens/gasee
Units have good design and look but why are together? How is idea? I dont understand?
To compare Eg. Plane of the Earth my design:
1. Ooze
2. Dark Dwarf
3. Earth elemental
4. Weremole
5. Stone elemental
6. Stone Juggernaut
7. Underground dragon no wings non flying!
All they lives in ground. ALL HAVE ANOTHER VERY DIFFERENT LOOK!!! All fit to theme but there are no clones! Its the idea.
Z racji że to temat Plane of Earth ograniczę się wyłącznie do dekonstrukcji argumentu spójności lineupu tego miasta. Są z nim następujące problemy:
1. Mroczny krasnolud. Szczególnie jeśli ma być na 2 poziomie. Równie szczególnie jeśli ma być na innym poziomie. Jeden krasnolud już jest, a dodanie "mroczny" nie rozwiązuje problemu. Inaczej równie dobrze mógłby przejść Mroczny Jednorożec w Lochu. Zabawa z jednostką tej samej rasy/klasy w innym mieście to bardzo delikatna sprawa. Poza tym jest tyle alternatyw. Gnomy, koboldy. Na pewno znajdzie się jakaś podziemna rasa co by pasowała zamiast kopiowania krasnoluda.
2. Żywiołak ziemi. Już występuje w innym mieście. To jest dublowanie.
3. Żywiołak kamienia, czyli de facto żywiołak ziemi. Czyli jeszcze więcej dublowania. Samo zestawienie dwóch obok siebie brzmi jakby w całym zestawie się pomysły kończyły. Plus obecny wygląd, może różny od żywiołaka ziemi, acz nudny i tępy, wszak to praktycznie wielki kamień i tyle.
6. Kamienny Moloch natomiast cierpi na typową bolączkę typowego "mojego pomysłu na nowe miasto". Jednostka która sama z siebie nie budzi silnych skojarzeń z frakcją jest na siłę wpasowywana dodając jej przymiotnik pasujący do tematu miasta, jak na przykład Mag Ognia do nowego ognistego miasta lub Lodowy lew do nowego mroźnego miasta.
7. Smoki żyjące pod ziemią już są. W Lochu. I latają.

8. Wspólny mianownik jest tutaj niezwykle płytki. "To co żyje pod ziemią i/lub jest związane z żywiołem ziemi" jest dosyć ograniczającą koncepcją, przez co żeby coś dopasować trzeba albo uciekać się do powtórzeń albo do kamienowania.
Z tej samej półki mamy Zamek oraz Inferno, które uchodzą za tematycznie najmniej zróżnicowane miasta. Jedno to "demony i to w sumie tyle", drugie to zamek ludzki średniowieczny, który od całkowitej monotonii ratują tylko gryfy. Wspólny mianownik frakcji nie musi być oczywisty. Na przykład Fortecę można rozgryzać na różne sposoby a i tak nie dojść do jednej konkluzji, a jako inny przykład wspólnym mianownikiem Lochu z pewnością nie jest podziemność, gdyż przynajmniej minotaury, meduzy i harpie wg oryginalnych podań nie wzmiankują o ich bytowaniu w podziemiach.

Więc zanim ktoś mi zacznie o Dworze wytykać niech przynajmniej ma solidne argumenty.

Drwal PW
25 czerwca 2017, 23:53
Wszystko prawda co mówisz, ale nie zapominaj o jednej rzeczy - oryginalne miasta Heroes III nie muszą przestrzegać pewnych reguł, bo one same je tworzą. Gra okazała się wielkim sukcesem i dzięki temu każdemu teraz Minotaury pasują do podziemi, a Krasnoludy i Elfy żyją sobie razem itd.
Twoje miasto może się obronić przez argumentami dotyczącym braku spójności tylko jakością, gdzie w line-upie po prostu jej brakuje. Oczywiście to będzie bardzo fajne miasto, ale jesteś osobą od której wymaga się trochę więcej. Zwłaszcza w czasach gdzie przeciętnych miast mamy jak kartofli na zimę.

Trith PW
26 czerwca 2017, 00:11
To nieco inna sprawa. Wypowiedziałem się tutaj w tej kwestii nie dlatego że mi uderzają w Dwór, tylko dlatego gdyż podany argument jest tak kiepski, że zostawienie tego bez komentarza odejmowałoby mi snu po nocach.
temat: [VCMI] Plane of the Earth Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel