Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [mobile] Heroesland
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

avatar PW
12 września 2016, 18:21
Wygląda na to, że Rosjanie zrobili coś w rodzaju konwersji H3 na Androida. Na filmiku wygląda to nieźle, choć recenzje w Google Play jeszcze nie zachęcają... Grał ktoś w to już?

Arcanus PW
12 września 2016, 21:57
Jeśli dobrze zrozumiałem gra jest na urządzenia mobilne, a heroesy na urządzenia mobilne są zwykle hmm... Słabe, choć prezentuje się niezgorzej i wygląda na dość rozwiniętą pod względem wizualnym i mechaniki. Jest już dostępna dla graczy?

avatar PW
12 września 2016, 22:13
W opisie filmu na YouTube jest link do sklepu. Ja mam Windows Phone, więc... ten tego :)


Wygląda na to, że sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. I ciekawsza! Bo ten Heroesland wygląda mi na grę przeglądarkową na windowsie. Można pobrać klienta gry; mnie niestety nie odpala. Trzeba się bawić wtyczką fleszową, a opis jest po rosyjsku i wymaga dłuższego posiedzenia, by ogarnąć system.
W każdym razie - to strona poświęcona grze.
https://www.heroesland.com/demo.php

Crystal Dragon PW
13 września 2016, 13:30
Udało mi się trochę ograć ten tytuł. Nie znam jeszcze wszystkich zmian i usprawnień, ale udało mi się ich dostrzec całkiem sporo. A wię od początku:

Jest to w zasadzie Heroes Online połączone z King's Bounty oraz Heroes 3. Zakładamy konto, wybieramy zamek (zamki podzielone są na dobre, złe i neutralne), bohatera o gramy. Zmiany widać na pierwszy rzut oka. Bohaterowie poruszają się w czasie rzeczywistym po mapie usianej potworami i skrzyniami (prawdopodobnie działają jak puszki pandory). Umiejscowienie zamku jest wspóone dla wszystkich graczy z danej strony konfliktu. Z rekrutacją i rozwojem zamku też jest inaczej. Budowanie wymaga nie tylko zasobów, ale i poziomu doświadczenia bohatera. Zaś nabywanie stworów wymaga charyzmy, która decyduje też, ile jednostek możesz posiadać.

Jak prezentuje się pole bitwy?

W zasadzie bez zmian, poza tym, że na początku mamy możliwość rozstawienia jednostek na dwóch pierwszych heksach z naszej strony. Jeśli uprzednio dołączyliśmy do sojuszu, do bitwy może dołączyć drugi bohater, by walczyć po naszej stronie. Za zwycięstwo otrzymujemy doświadczenie, zasoby i artefakty.

Stabilność jest w porządku, czasami trzeba kliknąć coś dwa razy, aby gra spełniła nasze żądanie. Gra zaś tylko częściowo jest przetłumaczona na angielski, a gracze to głównie rosjanie :P

To wszystko co na razie o tym wiem
temat: [mobile] Heroesland

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel