Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [Equilibris] HoMM 4 HD
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

J. M. Sower PW
3 sierpnia 2016, 20:10
Dla wygody wszystkich zainteresowanych sprawą jak i pomocą w pracy, postanowiłem założyć ten temat.

News od którego wszystko się zaczęło.

Postanowiłem wspomóc autorów moda HD. Aktualnie rozpocząłem prace nad tłem menu głównego w rozdzielczości 6105x3434, co pozwoli na użycie go przy proporcjach ekranu 16:9, a nie tylko 4:3. Poniżej można je zobaczyć w trochę mniejszej rozdzielczości (otwórz w nowym oknie aby móc trochę przybliżyć).


A oto ostatnia propozycja nadesłana przez Dark Dragona:


Za podstawę do pracy posłużyło odkopane przez Lorda Baffourda z odmętów internetu oryginalne tło w dużej rozdzielczości.

Przede mną jeszcze kilkukrotne powiększenie samego loga jak i poszerzenie ekranów miast... no i może coś jeszcze, jeśli starczy sił i będzie taka potrzeba. ;)

Ps. Moja aktywność będzie raczej skromna do połowy Sierpnia.

Edit: Słucham propozycji co do ewentualnego zastąpienia czymś hydry, którą dodałem po lewej stronie, a sam nie jestem do niej zbytnio przekonany.

Dark Dragon PW
3 sierpnia 2016, 21:57
Ogólnie uważam, że Ifryt mi średnio wyszedł, ale wpasowanie nagi z HoMMO wyszło idealnie.

EDIT:
Może to: ?

Albo jakieś inne arty z H4.



mervell PW
5 sierpnia 2016, 21:13
Ifryt jak ifryt, ale te rozciągnięte tła po bokach są dość straszne. Mam nadzieję, że to nie finalna wersja.

Godzilla PW
8 grudnia 2016, 19:44
Dzieje się coś w sprawie moda i czy wersja HD będzie dostępna bez Equilibris?

Drwal PW
8 grudnia 2016, 20:12
Jakiś czas temu pokazano grafiki chyba ekranu miasta (1920x870):



Oryginał:



I w sumie chyba tyle. Więcej może wiedzieć Sower.

Nitj'sefni PW
8 grudnia 2016, 20:19
Tak to ekran miasta, a konkretnie nekro(inferno)polis. Jeszcze niezabudowany.

Hiro PW
9 grudnia 2016, 09:49
Nawet zgrabnie im to wyszło - wygląda całkiem naturalnie, z wyjątkiem odbić lustrzanych widocznych w kilku miejscach. Nie lepiej jednak byłoby, gdyby twórcy zastosowali po prostu metodę "okienkową" jak w HD Modzie? Grafik pola bitwy i wielu innych i tak nie rozciągną, a dostosowywanie ekranów miast do nowej rozdzielczości może okazać się bardzo czasochłonne.
temat: [Equilibris] HoMM 4 HD

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel