Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: MM6U - czyli MM6 na silniku Unity 3D
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

Alamar PW
1 czerwca 2016, 11:48
Na Celestial Heavens Macintrash zaprezentował próbkę tego, jak wygląda MM6 po odtworzeniu na silniku Unity 3D. Na razie tylko obszar Nowego Sorpigalu (czyli 1/15 świata, nie licząc lochów), ale warto się temu projektowi przyjrzeć.
Do zrobienia zostało bardzo wiele rzeczy (w tym flora i fauna, działająca minimapa i poruszanie się drużyną, nieboskłon), więc nie wiadomo, czy ten projekt nie podzieli losu wielu, wielu innych przed nimi.



Tarnoob PW
1 czerwca 2016, 12:59
Ładnie. Widać pewną poprawę, zwłaszcza zasięg pola widzenia.

Tylko grafika dalej będzie przedpotopowa przez niską jakość modeli, tekstur, oświetlenia i animacji. :‑/

Tym niemniej bardzo popieram remake’owanie starych, dobrych odsłon zamiast rzucać się z motyką na Słońce i ro­bić grę od nowa. Jest chyba projekt MM7 Engine Remake. W sumie dziwne, że przez tych prawie 20 lat nikt nie wpadł na to, żeby np. zrobić MM3 albo WoX na silniku MM6–8 – zamiast próbować nowej części albo dodatku. So­wer, rozważałeś to?

J. M. Sower PW
1 czerwca 2016, 19:07
Myślałem o tym. ;D Gdyby znalazł się znawca tych starszych tytułów (przed MM6), który byłby chętny opracowywać dla mnie informacje do wprowadzenia do MM7/8 (oczywiście tak czy siak czekała by je pewna metamorfoza), to jestem gotów zacząć współpracę od zaraz. ;) Ja niestety nie umiem się przełamać, aby zagrać w starsze tytuły (po prostu są dla mnie za stare ;P). Póki co nie mogę nawet określić, czy przeniesienie starych tytułów jest w praktyce możliwe (mam na myśli pewne ograniczenia MM7/8 i różnice w porównaniu do poprzedniczek) Jednak z chęcią przeniósłbym je na nowszy silnik, gdyż mógłbym je wtedy osobiście poznać. Ktoś jest skory do współpracy? W sumie to najchętniej zabrałbym się za MM1, aby poznać wszystko od początku. Podczas prac nad swoim modem do MM8 zdobyłem już dość duże doświadczenie.

Co do projektu, to miło go widzieć i życzę z całego serca powodzenia autorowi. Jednak już wystarczająco zagłębiłem się w informatykę, aby wiedzieć, że odtworzenie takiej gry jak MM6, to prawdziwy ogrom pracy. Ale kto wie. Może autor zbierze jakąś ekipę zapaleńców i stworzą coś grywalnego. ;)
temat: MM6U - czyli MM6 na silniku Unity 3D

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel