Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [Archiwum][H2] Modyfikacja? (a'la WoG)
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

Hobbicus PW
27 marca 2006, 16:54
Otóż wiem, że przekroczenie bariery w WoG jest na razie w realizacji, ale mam inne pytanko.
Mianowicie - czy jest możliwe dodanie nowego zamku do HoMM2? Ja nawet mam pomysł na ten zamek, ale powiem go proszony :D.

Boryna PW
27 marca 2006, 18:15
Ja osobiście uważam że dodanie nowego zamku niejest. Zmiana jednostek jeszcze tak. Aby dodac nowy zamek trzeba kodu zródłowego. Do nowego zamu trzeba by napisać procedury do generowania jednoste co tydzień,procedurę pozwalającą na tworzenie w tawernie co tydzeiń nowych bohaterów. Zmienić jednoski prawdopodbnie się da soro zrobiono to 2 H3 WoG.

Hobbicus PW
27 marca 2006, 19:02
A szkoda. Bo miałem taki ciekawy pomysł... :(.
Wyglądało to by mniej więcej tak:

PUSTYNNE MIASTO

Miasto osadzone w pustynnej scenerii, ze średnią siłą jednostek. Specjalnym budynkiem jest piramida - zwiększa atak obrońców o 1 punkt.

Bohater: NOMAD
Atak: 1
Obrona: 1
Magia: 0
Wiedza: 1

Pds. Zwiad, Pds. Znajdowanie drogi, Pds. Miscytyzm

Jednostki:

1 poziom: Rozbójnik
Atak______________6
Obrona____________1
Rany____________1-2
Życie_____________4
Szybkość____Średnia
Koszt____________40
Specjalne: Bez kontrataku wroga

2 poziom: Nomad
Atak______________4
Obrona____________6
Rany____________2-3
Życie____________20
Szybkość_______Duża
Koszt___________100
Specjalne: brak

2 poziom (ul.): Mamelik
Atak______________5
Obrona____________6
Rany____________2-3
Życie____________20
Szybkość_______Duża
Koszt___________110
Specjalne: Premia do ruchu na pustynii

3 poziom: Żyw. Powietrza
Atak______________7
Obrona____________7
Rany____________2-8
Życie____________30
Szybkość____B. Duża
Koszt___________150
Specjalne: brak

3 poziom (ul.): Żyw. Ognia
Atak______________8
Obrona____________7
Rany____________4-8
Życie____________35
Szybkość____B. Duża
Koszt___________170
Specjalne: Odp. na magię ognia i powietrza

4 poziom: Żyw. Wody
Atak______________7
Obrona____________9
Rany____________4-6
Życie____________45
Szybkość______Niska
Koszt___________210
Specjalne: 12 strzałów

4 poziom (ul.): Żyw. Ziemi
Atak______________9
Obrona____________9
Rany___________6-10
Życie____________50
Szybkość____Średnia
Koszt___________245
Specjalne: 24 strzały, 100% walki wręcz

5 poziom: Meduza
Atak_____________10
Obrona____________8
Rany__________10-14
Życie____________65
Szybkość______Niska
Koszt___________500
Specjalne: brak

6 poziom: Dżinn
Atak_____________12
Obrona___________10
Rany__________20-30
Życie___________100
Szybkość_______Duża
Koszt__________2000
Specjalne: 5% szans na zabicie połowy oddziału wroga

W tym przypadku mamelik by zastępował ducha :(, gdyż innego sposobu nie znalazłem.

J.K.Tank PW
27 marca 2006, 20:08
Piramida to budynek w Necropolis to 1.
2 to to, że nie rozumiem po co się pytasz czy da się dodać miasto w Heroes II, skoro nie wiadomo czy da się dodać maisto w WOG, ani czy da się dodać jednostkę do HoMM II, a chyba łatwiej dodac jednostkę, niż miasto.
3 to to, ze nie wiem czy da się dodać specjalne zdolności jednostkom (zwłaszcza dodatkowy ruch na pustyni, czego nie ma nawet w WOG)
4 nie wiem czy wiesz, ale są już takie jednostki jak żywiołak wody, czy ziemi i one nie strzelają.
5 ten zamek nie ma żadnych ulepszeń

EDIT

6 A sorry jednbak ma. Nie muszę jednak mówić, że ulepszanie żywiołaka powietrza do ognia, czy wody do ziemi to trochę bez sensu.

Acid Dragon PW
27 marca 2006, 21:55
Ja od strony technicznej - nie wiem, czy jest możliwe dodawanie do H2 czegokolwiek, ale tak czy inaczej potrzeba by do tego sporo pracy nad kodem. A grą H2 nikt się po prostu nie zajmuje, nie zajmował i nic nie wskazuje by zaczął się zajmować.

vinius PW
27 marca 2006, 22:07
Dark Entertaiment dało radę - Desecrated Lands ;)

Acid Dragon PW
27 marca 2006, 22:37
Gdybyś czytał uważnie to byś się dowiedział, że nie. Nikt nic nigdy de facto do samej gry nie dodał. Skończyło się na zewnętrznych narzędziach. Dodam, że żadna firma o nazwie "Dark Entertainment" tego dodatku nie wydała. Informacje podane w Karczmie pod Wszechwiedzącym Dębem są błędne. Wzięły się najprawdopodobniej z tego oczywiście nieoficjalnego, pirackiego pliku (aczkolwiek plik daje niezłe namiary na to, co ten pseudododatek oferował).

Hobbicus PW
28 marca 2006, 14:55
J.K.Tank, a czy nomad ma atrybuty 4 na 6? Gdybym nie dał tej jednostce umiejętności strzelania, to ten zamek nie miałby żadnego strzelca. Oprócz tego ulepszenia żywiołaków SĄ logiczne, gdyż bez powietrza nie ma ognia, a bez wody nie ma ziemi. Jednak wszystko inne wydaje mi się w porządku.
EDIT: A czy wiesz, że piramida jest nie tylko w zamku nekromanty, ale także u barbarzyńców? Więc dlaczego nie może być 3 piramidy?

Alamar PW
28 marca 2006, 17:19
>>>Oprócz tego ulepszenia żywiołaków SĄ logiczne, gdyż bez powietrza nie ma ognia, a bez wody nie ma ziemi

Akurat się mylisz.
A co z palnikami do pracy pod wodą (fosfor) - tam nie ma powietrza. I od kiedy to do powstania ziemii, potrzebna jest woda? Przecież Ziemia (planeta) czy Księżyc powstały bez wody, na skutek zderzeń się "kosmicznych skał" - gdzie tam była woda?

Hobbicus PW
28 marca 2006, 18:45
Fakt, ale lepszych ulepszeń nie znalazłem.
Może byłby chodzący żywiołak powietrza zmieniający się w lorda chmur? A żywiołak wody zmieniałby się w sylfidę? W końcu nie musi to być całkowicie zgodne z MM... prawda?
PS. Ja wiem, że to chyba nie wyjdzie, ale tak mnie naszedł pomysł i nie mogę go opuścić.

vinius PW
16 lipca 2006, 11:43
taka prawda, że ja też mam.
mimo to cięzko zweryfikowac prawdziwość tego dodatku...
temat: [Archiwum][H2] Modyfikacja? (a'la WoG)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel