Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29

Kammer PW
16 kwietnia 2016, 20:36


Mod autorstwa Acid Dragona do pobrania ze Skarbca. Wprowadza on możliwość rekrutowania dwóch dodatkowych jednostek w miastach na zasadach alternatywy. Mod działa na zasadzie globalnej - jest niezależny od mapy.

Więcej informacji w dziale.

Drwal PW
16 kwietnia 2016, 20:37
Nie lepszym miejscem byłaby Kuźnia?

KammerKammerW sumie masz rację... To przerzucę to. I zasugeruję zmianę nazwy komnaty.

Fandor PW
16 kwietnia 2016, 20:43
Według mnie, Kammer faktycznie walczy tym tematem o ruch w dziale, ale równocześnie pomimo wielkiego szacunku do Acida za ten mod, byłby on świętokradztwem w Kuźni, modding do H3 zasłużył sobie na własną komnatę, jeżeli modding do H7 też się rozwinie, przeniesie się tematy o modach z Rady do jakiejś nowej.
EDIT: No to się nagadałem...

Dark DragonDark DragonPrzecież od dawna ten stolik nie służy jedynie moddingowi H3 :P.

Drwal PW
16 kwietnia 2016, 20:47
Warto by było chyba pomyśleć o jakiś innym systemie tagów. Tak by było wiadomo, że mod X jest do H7, Y do H3, a Z do H4. Albo też dopisać H7 - w końcu to jest platforma taka sam jak VCMI, WoG itd.

Kammer PW
16 kwietnia 2016, 20:52
Słowo wyjaśnienia: AC mod i Conflux będą umieszczone jednak w Radzie, a Kuźnię się najprawdopodobniej zawęzi wyłącznie do modów do H3.
Sytuacja jest rozwojowa, serdecznie dziękuję wszystkim innym, którzy trzymali ręce na pulsie.

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2016, 01:11
Dzięki pomocy i informacjom dvoytka dodałem do gry w pełni funkcjonalne Sukuby - razem z siedliskiem i opisem w Heropedii. A dzięki własnemu widzimisię zrobiłem też słabsze wersje Żywiołaków Światła czyli Blaski Chwały.




Dark Dragon PW
18 kwietnia 2016, 06:49
Chwała lepiej by wyglądała gdyby usunąć z niej niektóre malunki.

Godzilla B PW
18 kwietnia 2016, 09:10
Czemu sukkub ma niebieskie rogi?

avatar PW
18 kwietnia 2016, 10:06
Bo nie ma czerwonych ;P

KammerKammerTak się noszą modne sukkuby w tym sezonie. :P

Darkem PW
18 kwietnia 2016, 10:25
Z chęcią pomajstrowałbym przy teksturach nowych jednostek, szczególnie Blasków Chwały, ale wtedy musiałbym prosić o podesłanie wyeksportowanych plików.

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2016, 12:27
Proszę bardzo, Darkem:
tekstury do zabawy

A dvoytek w międzyczasie zdążył też zrobić Ifryta Sułtana:

Godzilla B PW
18 kwietnia 2016, 12:29
Czy te ulepszenia są dostępne w modzie? I czy Ulepszone infrinty mają opis w heroespedi?


Acid Dragon PW
18 kwietnia 2016, 12:35
Skoro dopiero powstały, to jeszcze nie. Ale będą. I gwoli ścisłości - Ifryt Sułtan jest ulepszeniem, ale Sukub i Blask Chwały to formy nieulepszone.

Nicolai PW
18 kwietnia 2016, 12:41
Bardzo fajnie, ale jakbym mógł coś zasugerować to nieulepszonemu przydałaby się nowa teksturka, bo wygląda jakoś takoś... czekoladowo.

dvoytek PW
18 kwietnia 2016, 13:03
@Godzilla
Lilim na obrazku ma niebieskie elementy prawdopodobnie przez włączone kolory jednostek w opcjach gry. Tzn. niektóre elementy jednostki zmieniają się na kolor gracza. Opcję można wyłączyć.

Godzilla B PW
18 kwietnia 2016, 13:07
@dvoytek to czemu podstawowy sukkub nie ma niebieskich kolorków?

Bacus PW
18 kwietnia 2016, 13:10
@Godzilla - Bo ulepszenie jadło dużo jagód.

Nicolai PW
18 kwietnia 2016, 13:12
A to nie można wziąć tekstur z H6 do Blasków? @Kammer poratuj nimi ;)

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2016, 13:15
Kammer przesłał mi tekstury z H6, ale nie potrafiłem ich wykorzystać. klik

Nicolai PW
18 kwietnia 2016, 13:18
This should do the trick.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel