Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Hota - Kampania Horn of the abyss misja 1
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

mac PW
26 lutego 2016, 22:22
Witam

Czy ktoś z doświadczonych graczy przeszedł pierwszą misję nowej kampanii na poziomie wyższym niż średni ? Jest niesamowicie trudna... komputer dysponuje 2 zamkami i po miesiącu pojawia się z armia liczącą ok 150 gryfów, 30 championów itd. Mapa jest dość mała więc ciężko uniknąć walki... o wejściu do podziemi w celu wykopania grala nawet nie ma co marzyć bez pokonania zielonego gracza (Portal do podziemi musi odblokować nam Nymus uratowana wczesniej z więzienia obok wyspy zielonego). Prosiłbym o jakieś porady/wskazówki.. może coś przeoczyłem ale nie wydaje mi się.

Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

avatar PW
27 lutego 2016, 02:25
Jest sporo filmików na yt z przejściem.

mac PW
27 lutego 2016, 13:24
Tak widziałem, niestety jedyny streamer który grał na trudnym poziomie także niewiele zdziałał.. poszło mu wręcz gorzej odemnie.
https://www.youtube.com/watch?v=pv_cvVHnp3Y&list=PLe0K-GUDQkNIbLr8e0VbF6CLi0oslF2N8&index=50

Popcioslav PW
1 marca 2016, 10:50
Sposób w jaki ja pokonałem zielonego to wkraść się portalem na morzu do jego silniejszego miasta, przejąć je kiedy nie będzie w nim żadnym armii i czekać aż AI znowu zrobi coś tępego jak np. pozostawić drugie miasto bez większej armii.

Będziesz się bawić w kotka i myszkę przez dłuższą chwilę z komputerem, ale to najłatwiejszy sposób tak naprawdę.

zmudziak22 PW
1 marca 2016, 18:52
Obejrzyj sobie jak Meridian przechodzi na Bardzo Wysokim. Musisz agresywnie zacząć mapę. Na początku masz możliwość kupienia z lampy Dżinnów, najmij 2-3 bohaterów jako zwiadowców, 1 niech weźmie łódź i zbiera skarby z morza, pozostali po Jeremy zbierają luźne surowe. Rozwój Jeremiego: Logistyka, Artyleria, Łucznictwo(Dla armaty i wilków morskich), taktyka do krycia jednostek, mądrość, ziemia, woda(Cove spejacjalizuje się w Powietrzu i wodzie, bless zredukuje ci rozrzut obrazen), nawigacja lub m. powietrza

thunderlord PW
7 marca 2016, 11:13
Witam. Przeszedłem ten scenariusz na poziomie 'impossible'.

Nie jest aż tak ważne jak silną armią dysponuje AI z aniołami, bardziej istotne (a wręcz kluczowe) jest zarządzanie resztą bohaterów, sam napisałeś że ciężko jest dostać się do więzienia z Nymusem. Jeśli jednak poskładasz po kolei kilka faktów, które Ci przytoczę możliwe, że sam zauważysz nowe możliwości potoczenia tej rozgrywki, gdyż nie jestem i tak w stanie odtworzyć i spamiętać całego scenariusza:
1. W tawernie masz do kupienia ograniczoną liczbę bohaterów, wśród nich jest Aine - specjalistka +350 złota na dzień, ale jest to jedyny bohater, który ma 'scholar'.
Musisz rozwinąć ją do poziomu ok. 4-5 aby mieć ten skill na poziomie expert.

2. Inny bohater, którego uwalniasz na wschód od zamku posiada czar 'water walk'. Jest to bodajże Serene.
Dzięki temu Jeremy, mając rozwiniętą wiedzę nauczy się od niej (za pomocą Aine) chodzenia po wodzie. Znacznie to ułatwi i przyspieszy poruszanie się po mapie.

3. Niektóre seer's hut mają ustalone umiejętności, jak ta bardzo przydatna z 'water magic' (na wyspie z namiotami nomadów) dla Jeremy'ego, którą najlepiej wziąć na 1-2 poziomy przed limitem (inne skille na poziomie expert są mimo wszystko ważniejsze)
Z kolei na wyspie, gdzie znajduje się startowy zamek, jest portal prowadzący na mała wysepkę, stamtąd będzie można łatwo przechodzić na inne wyspy lub podpływać łódką bo bohatera stojącego przy brzegu aby przekazać armię dla Jeremy'ego.

4. W zależności od tego jak szybko zdobędziesz drugi zamek piratów zależy to jak potoczy się dalej rozgrywka. (o ile dobrze pamiętam to wyspy z chatkami nomadów, możliwe jest przejście - wprost pod zamek. Później mając dużo większa kontrolę na mapie, jesteś w stanie spokojnie podbić dwa zamki castle i wybić resztę bohaterów, w międzyczasie odsłaniając obeliski. Gdybyś nie atakował jego bohaterów tylko ruszył od razu do podziemi to mógłbyś stracić szybko zamki. Silniejszych bohaterów możesz zaprosić do murów wtedy walczy się dużo łatwiej :)

5. Samo zdobywanie Gralla to już ciekawsza sprawa. Biorąc pod uwagę kilkunastokrotnie silniejsze armie inferno i bohaterów z masowymi czarami nie będziesz miał z nim żadnych szans . Ale w scenariuszu nie o to chodzi by z nimi walczyć. Musisz sprytnie przemknąć mu przed nosem, wykopać gralla i ucieć tunelem na powierzchnię na wyspę z której będziesz mógł się wydostać sekretnym przejściem.

6. Wśród nowych budynków w HoTa znajduje się wodny obiekt 'Akademia morska', w centralnej części mapy. Można tam kupić i rozwinąć do poziomu ekspert aż 3 umiejętności. Warto się tam udać jak tylko będziesz mieć więcej złota.


grajcownik PW
20 października 2016, 15:52
Gdyby ktoś jeszcze potrzebował pomocy:
http://grajcownik.pl/gry-strategiczne/heroes-3/hota-horn-of-the-abyss/rog-otchlani
temat: Hota - Kampania Horn of the abyss misja 1

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel