Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Hobbicus
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HOTA] Potrzebuje kilka pomysłów do mapy (G)
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

xyron102 PW
4 lutego 2016, 21:26
Witam.


Rozpocząłem niedawno projekt mapy, tytułem roboczym jest „POŚRÓD NAS". Rozmiar mapy (G) i zamierzam wykorzystać każdy jej cal.


Dzięki opcji edytowania bohaterów, we właściwościach, będę mógł wymienić całą obsadę bohaterów. Jednym z moich pomysłów jest (hmm.. jak by to napisać), że np. bohaterowie praktycznie będą zaczynać od zera. Przykładowo „Adela” zaczyna jedynie z zaklęciem „błogosławieństwo” bez dyplomacji i mądrości zaś „Orrin” tylko z podstawowym łucznictwem. A jeśli chodzi o bohaterów ze specjalnością jednostek, to jeszcze nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł?

Kastore PW
4 lutego 2016, 21:49
Eee, nic z tego opisu bohaterów nie zrozumiałem, ale skoro mają zaczynać "od zera" to może niech mają jak najmniej umiejętności początkowych?

Biros12 PW
4 lutego 2016, 23:27
Nie bardzo rozumiem jaki efekt chcesz uzyskać. Może po prostu zablokuj możliwość wyboru ów bohaterów. Ewentualnie ukarz ich sokolim wzrokiem

Szaman PW
5 lutego 2016, 01:15
Ja kompletnie nie rozumiem, o co mu chodzi:P Wymyśl coś, zaskocz nas. Takie pytanie się osób trzecich jak co ma wyglądać na twojej mapce, źle świadczy o jej prestiżu.

avatar PW
5 lutego 2016, 07:12
Chodzi o to, że w H3 każdy bohater ma domyślnie dwie zdolności na starcie. A koledze chodzi o to, by w dniu pierwszym wszystkie sloty zdolności był puste. To właściwie pierdółka w porównaniu w ważniejszymi problemami przy kreacji mapy rozmiaru G i limitem pewnych obiektów na mapie.

xyron102 PW
5 lutego 2016, 08:22
Tak pan avatar mnie zrozumiał. Moim planem jest to, że bohatera na początek gry dostajemy losowego, bez umiejętności drugorzędnych i zaklęć. Chyba, że w specjalności np. ma "nawigacje" to wtedy zaczyna z umiejętnością Podstawowa
Nawigacja a bohater ze specjalnością zaklęcia dostaje je na start.
Jeśli chodzi o "Sokoli Wzrok" i "Pierwsza Pomoc" zamierzam je wyłączyć oraz bohaterów z tą specjalnością. Te umiejętności będą dostępne w chacie wiedźmy.
Przy okazji, o limit obiektów się nie martwię mniej więcej wiem jak to rozplanować.

Warmonger PW
5 lutego 2016, 11:16
Radziłbym najpierw opracować pomysły, a dopiero potem zabrać się za tworzenie mapy.

Masz już jakieś duże / fajne mapy na koncie? ;)

xyron102 PW
5 lutego 2016, 16:49
Mam wiele pomysłów, mapę już robię dwa miesiące, ale coś czuje, że tak szybko nie skończę i na pewno nie będzie to byle jaka mapa, robię powoli ale dokładnie.
Jeśli chodzi o to czy robiłem już mapę wielką to tak, tylko z braku pomysłu końcówka wyszła byle jaka, i też nie miałem pomysłu na fabułę. http://mapy.heroes.net.pl/mapa/705

zmudziak22 PW
5 lutego 2016, 19:42
Może zrób coś w stylu Hardcorowych map jak Wayfarer (E) lub Empire of the World.
temat: [HOTA] Potrzebuje kilka pomysłów do mapy (G)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel